ייסורי מצפון: נמאס כבר מהציניות של חברות האופנה כדי למכור מוצרים

יותר ויותר מותגים משתמשים באג'נדות חברתיות כדי לגרום לנו להוציא כסף. ואני אומרת: רוצים למכור לי? תדאגו שהמוצר יהיה טוב. אני כבר אדאג לגורל הנשמה שלי בעולם הבא

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין
מעריב אונליין | צילום: מעריב אונליין
2
גלריה

אני חייבת לדבר אתכם על משהו שאני כבר לא יכולה לשאת אותו – על פייסבוק. כלומר, לא באופן גורף על כל הקונספט של הרשת החברתית הזאת, שבעיני היא דבר מופלא, אלא ספציפית על תופעה מביכה במיוחד שכולנו למדנו להתרגל אליה, והיא צורת השיווק של מותגים שונים בפייסבוק. וכשאני מדברת על מותגים שונים, אני מדברת על אושיות ממותגות, דוגמת מיכל צפיר, או על מותגים דוגמת טופשופ או כל חברה אחרת, שרואים כיצד עברו שם קורס הכשרה בסיסי לשיווק ברשתות חברתיות: “דבר אל הקורא בגובה העיניים”, “תגיב תמיד במהרה ובכנות ותיצור אינטראקציה”, וכל יתר הבלה־בלה הזה. אני מודעת היטב לעובדה שהשנה היא 2016 ושעל מותגים לשווק לקהל שחי בשנת 2016, אבל שמתי לב החודש שיותר מדי פעמים מתחשק לי לשבור על חלק מקברניטי המותגים האלו את המקלדת של המחשב.

***

תורמים זוג משקפיים על כל זוג שנרכש. וורבי פארקר. צילום מסך מתוך אינסטגרם
תורמים זוג משקפיים על כל זוג שנרכש. וורבי פארקר. צילום מסך מתוך אינסטגרם | תורמים זוג משקפיים על כל זוג שנרכש. וורבי פארקר. צילום מסך מתוך אינסטגרם
תגיות:
פייסבוק
/
שיווק
/
מותגים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף