לארבע כדוריות הניקיון של "סוד" מצטרפת האקונומיקה PURE WHITE - אותו סבון אסלה, רק עם תוספת אקונומיקה. בחברה מתארים את הסבון כ"אלגנטי". מה אני אגיד, אני פחות מרגישה את האלגנטיות כאשר אני מנקה שירותים. לגבי תוספת האקונומיקה, היא פחות מורגשת מבחינת רמת הניקיון, אך בהחלט מרגישים את הניחוח המוכר של האקונומיקה, שנותן אשליה של ניקיון. וחוץ מזה, הסבון לבן, אז הוא לא מותיר כתמי צבע כמו סבונים אחרים.
מחיר: 8.90 שקלים 
צילום: אפרת אשל
צילום: אפרת אשל

השמש הלוהטת אמנם מייבשת את הכביסה במהירות, אך לא עוזרת ללכוד את ניחוחות מרכך הכביסה בבד. כדי לפתור את הסוגיה הזו מציעה בדין את מרככי הכביסה הפופולריים שלה (כחול, ורוד, סגול ולבן) בטכנולוגיה חדשה שמשלבת מיקרו קפסולות שמכילות ניחוח בושם עוצמתי יותר. ניסינו את המרככים החדשים, אך לא התרגשנו. לבגדים אכן היה ריח דומיננטי לאחר הכביסה ואפילו אחרי שהורדנו אותם מהחבל, אך הוא כמעט ונעלם אחרי כמה שעות בארון. מחיר: 15.90 שקלים
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
כשבחוץ חם ולוהט אנחנו נוטים לאכול מאכלים יותר קלילים, בהם גבינות וסלטים. לאחרונה הוציא המותג "פיראוס" גבינה בולגרית חדשה במרקם מעודן ועם 16% שומן, שמשתלבת נפלא עם אבטיח מתוק וקר. מי שמעדיף לחלום על יוון, יש גם גבינת שמנת על בסיס יוגורט. גבינה בעל מרקם מעולה, שמתאימה לצזיקי, או סתם למריחה בכריך כשלא בא להתאמץ. מחיר: 23.90 שקלים לבולגרית מעודנת; 9.90־14.90 שקלים לשמנת
צילום: ברוך נאה
צילום: ברוך נאה
המאמות המזרחיות בטח לא ישמחו לשמוע שמעתה הקוסקוס האהוב לא חייב להיות מסולת. חברת "תבואות" מאתגרת את החך הישראלי עם סדרה הכוללת ארבעה מוצרי קוסקוס אורגניים: קמח כוסמין מלא, 4 דגנים, קמח תירס ואורז. ההכנה קלה ופשוטה, ממש כמו קוסקוס רגיל. הקוסקוס טעים אך המרקם מעט שונה מזה של הסולת, בעיקר זה שעשוי מאורז. הפחות מוצלח בעינינו היה הקוסקוס מקמח תירס, שהיה סוג של הכלאה בין פולנטה לקוסקוס.
מחיר: 17.90 שקלים
צילום: אייל קרן
צילום: אייל קרן
בכל כמה חודשים נכנס לחיינו מוצר על שלא שמענו עליו, ולפתע פתאום כבר אי אפשר להתחמק ממנו והוא נמצא בכל מקום. ככה זה עם אצת העל ספירולינה, שכעת מככבת בסדרת מיצים ירוקים חדשה. הסדרה של "פריניב" עשויה מרכיבים טבעיים, ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. הטעמים, איך הייתי אומרת, מאתגרים.

למשל מיץ תפוחים בתוספת עלי תרד, נבטי ברוקולי, נבטי אלפלפא, נבטי חמנייה, לימון, נענע וספירולינה או מיץ תפוחים ולימון בתוספת עשב חיטה וספירולינה. טעמתי את הראשון והתחושה הייתה שאני שותה את המיץ שנשאר בסלט, רק שהוסיפו לו סוכר. בקיצור, לחובבי בריאות בלבד. 
מחיר: החל מ־14.90 שקלים 
צילום: ענבל הלפרין
צילום: ענבל הלפרין
אני זוכרת ימים שבהם לצמחונים הייתה בחירה קולינרית די פשוטה: שניצל תירס או שניצל ברוקולי. כיום זה כבר לא מספיק. לאחרונה הוציאה זוגלובק מקלוני תירס חדשים בטעמי פיצה וגריל, עשירים בתיבול. לפי הטעמים כבר אפשר להבין שקהל היעד הוא ילדים, שלבטח ייהנו לטבול אותם בקטשופ. 
מחיר: 17.90 שקלים 
צילום: סטודיו זוגלובק
צילום: סטודיו זוגלובק
בעידן של האינסטוש וחופשות בטן־גב מושקעות, כבר אי אפשר לזרוק לתיק סתם מגבת חוף ישנה ולצאת מהבית. תכירו את מגבת החוף החדשה של SABON שמתאימה לחובבות הסטייל. זוהי מגבת עגולה שמגיעה בצבעים עזים ומוקפת בגדילים לבנים. היא עשויה מבד נעים שמתייבש מהר יחסית והמינוס היחיד הוא המחיר הגבוה. מחיר: 199 שקלים 
צילום: דן לב
צילום: דן לב
מהדורה חדשה ומוגבלת ל"מולט+", נייר הטואלט מבית קימברלי קלארק. על האריזה מוטבע סלוגן מתקתק שאמור להעביר מסרי אהבה משפחתיים ולכל אריזה מצורפת מדבקת אהבה שתוכלו להעביר הלאה. הפלוס העיקרי במוצר הוא השימוש בפורמט של גלילים כפולים, שלא רק חוסכים מקום אחסון אלא גם שומרים על הסביבה מכיוון שהם מצמצמים את הפסולת.
מחיר: 24.90 שקלים 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ