רשימת הפאסון:

לאה שנירר

אופס, הצליח לך: אם את מסתובבת בקור באאוטפיט יוקרתי וחצי שקוף, כדאי באמת להצטייד בגופיית לנז'רי מתחת כדי שהפטל מות הבולטות שלך לא ידקרו לסובבים את הקל רניות בדרכן להיכנס ראשונות לחלל האיוונט, ממש כמו שעשתה פה לאה שנירר שוויתרה על נוכחות המעיל והקריבה את נוחיותה לכפור.

בהמשך ישיר למזג האוויר, חיננית מקנאת גם בחוסר השקעים הברומטריים בוודג' הקפוא אף הוא, שממשיך לאתגר את כוח המשיכה ונשאר פפראצי פרנדלי.
הו, האימה: רוצים לדעת כמה עולה התיק המתוכשט של שאנל שהמעושרת עונדת?
חיננית חומדת: "תחשבו חיובי, תחשבו שאנל". נ. ראידמן.
שקר כלשהו: יש לחיננית בקרוב יום הולדת. מה דעתך סוף-סוף לפרגן לה באיזה תיק זהה?
אורנה דץ

אופס, הצליח לך: חיננית מצטמררת מהעובדה שמאחר שכל הפאשניסטיות נשארו תקועות מול המזגן בביתן, היא צריכה להתפשר, ללקק את כוויות הקור ולהרים פה יותר מ־ל 150 תווים על האאוטפיט הבעייתי של אורנה דץ, שהתאפיין במונוכרומטיות סבירה, אך עם חיבורים רופפים יותר מהוודג' של לאה שנירר, עת פג תוקפו של עוד סשן בוטוקס.
הו, האימה: חצאית נוזלית מבד מעולם הספורט היוז'ורלי וז'קט עור קלאסי באורך סטנדרטי לא ממש עובדים יחד ולא מעניקים טולטאלוק מודרני ואחיד.
חיננית חומדת:  אם זה עניין של חיים ומוות, אז אסתפק רק בשוז.
שקר כלשהו: גם את במידה 43 , נכון?
חן אהרוני

אופס, הצליח לך:  מאותה סיבה שדצה נדחפה אל הגדה הזאת של המדור, נדחס גם חן אהרוני. ועל הרבה־הרבה פחות. שמישהו יעל צור בבקשה את הטפטפות מהתקרה שיורקות על חיננית מים בזמן שהיא עולה בעשן של עצמה: פריזורה עשירה גם על הוודג' הנאה, שמלה שחורה קטנה ומעט שקופה אובזרה עם סקיני ג'ינס מעוותים ולא מחמיאים לאאוטפיט זה, כמו גם לשוסור שלבטח אסף זה מהפסולת של יום ראשון בשוק הצ'רקסי.
הו, האימה: לא, השרשרת המטופשת הזאת לא באמת יכולה להציל את המצב.
חיננית חומדת: שתלך עד הסוף ובמקום מוכנוס מקרטון ביצוע רעוע היית משתחל אל תוך זוג טייץ אטומים.
שקר כלשהו: כי ככה כפרה, אתה סתם נראה כמו קונצ'יטה וורסט א-לה נטורל.
רשימת האסון:
קותי סבג

הו, האימה: לגימות אינטנסיביות של שמפיין בזמן בהייה אינטנסיבית בפחמימות הבופה הופרעו כשחיננית נתקלה בדמות הנוכחית. מיד חשקה הבלונדה לשלשל כמה מטבעות לכיס וסט ההצלה של זה, אך כשלטשה מבטה מקרוב הבחינה שמדובר בלא אחר מאשר קותי סבג, ולא בהומלס אומלל בדרכו לקפוץ מהמעקה ששם מאחוריו, בעל עזריאלי. הקלה.
אופס, הצליח לך: כפרה, תחזור לאופטומטריסט שרשם לך את המושקוף האלו ותדרוש שיחליף לך גם מספר וגם מסגרת. למה? תסמוך על חיננית שהיא דוברת אמת. לא, כי אנשים שפויים עם זוג עיניים תקינות לא היו יוצאים את דלת ביתם בטוטאלוס של דייר קבע בהוסטל לחוסים, נכון?
חיננית חומדת: מאיפה להתחיל? מהסניקרס הלא קשורים? מהמוכנוס באפקט של פועל בניין מאובק? מהכפפות? בעצם, זוג זה נראה כמו סיבה הגיונית לא להדביק את הסובבים בווירוסים שונים שעוברים במגע. חכם וגם מתחשב, סחתיין.
שקר כלשהו: אחי, צוחקים איתך, ת'שאר.
פנינה רוזנבלום

הו, האימה: ואז פנינה רוזנבלום חגגה 60 שנות גלאם-וואו-גלאם והגיעה לחצי הנשף שלה כשהיא בטוטאלוס זהה לזה של הסבתא של טינקרבל. הכנפיים בטוח מוסתרות. של אולווייז, כמובן. וולט דיסני לא היה מאייר את הוודג' המשורטט הזה טוב יותר, את הבלונד הגרעיני ואת כל הקונספט המדהים הזה שהמציאה רוזנבלום לעצמה בעצמה.
אופס, הצליח לך: קלישאתי אבל נכון, אם לא היית קיימת, באמת הייתי צריכה להמציא אותך. הכי פיה.
חיננית חומדת: להתחפש בפורים הקרוב לנכדה טינקרבל. אפשר את השמלה פליז?
שקר כלשהו: רק אקצר אותה עד לירכיים, והיא בול! הו, וואו, חייבת גם לקבוע תור לשעוונית. יש לך המלצות?
שרית חדד

הו, האימה: למה שרית חדד בחרה בטוטאלוס מחרוד של עוד מאפרת מוגזמת בסופר פארם? חיננית לא מעוניינת בטאץ'-אפ מאחת בפריזורה מטופשת, סמרטוטופ בעל אורך שרוולים מחרוד והדפסים של בירות עולם האופנה ומקיאז' בטכניקת שפכטל מהמם ברמות הכלה של פרנקנשטיין.
אופס, הצליח לך: עזבי, יש לך מזל ענק, כישרון שירה מעורר קנאה וחשבון בנק שעומד בגדר אוצר מדיני, שרק משיכה נדיבה ממנו תגרום להפסקת חשמל ולרעידת אדמה בירוחם. אז פאשן זה לא הפורטה שלך.
חיננית חומדת: שתלחצי על רפרש כי אפילו בניינטיז מיקי בוגנים עשה את הלוק הזה טוב יותר ממך.
שקר כלשהו: ואני אומרת תמיד את האמת.
ג'ודי שלום ניר מוזס

 הו, האימה: מה נסגר עם כל הוויז'ות לייטלי שעפות על עצמן עם פיסים שקופים, שמגישים את הקורקבנים העסיסיים שלהן
לכל דכפין כאילו היינו במפגש הסטייק?! ביץ', את צריכה מרשם לפרוזק אם את סבורה שגזרה ודגם זה מחמיאים לך. ואם זה לא מספיק, לכל הסטריפטיז הזה שידכה הפיגורה מגפיים בגובה נוראי. ושימו לב להיי־לייט של הערב: פס כחול בשיער. הו, וואו. חיננית מתעלפת ולא מהחדשנות.
אופס, הצליח לך: נשמה, איך בגילך את עדיין שומרת על גזרה חטובה כזאת, איך?!
חיננית חומדת: ברור שאת הרגליים.
שקר כלשהו: אבל זה הכל. באמת.
טהוניה רובל

הו, האימה: אך בשבוע שעבר הרעיפה חיננית מחמאות על טהוניה רובל, והנה השבוע היא שוברת את לבה של שפחתכם הנאמנה כשבמקום להיראות כמו מיליון דולר היא נראית כמו חצי רובל רוסי בפיס שככל הנראה נסרג מחוטי גבס המעניקים ללובשת טוטאלוס של פוסט־תאונה. שאתחיל לדאוג, לולי?
אופס הצליח לך: בואי ואגלה לך את רזי התעשייה: מי שאמר לך לעטות סוודר מנפח זה באפקט של סד תמיכה לצוואר לעבודתך מול המצלמות - שונא אותך טילים. ג'אסט סיינג.
חיננית חומדת:  שתדרשי תקציב לסטייליסט אישי לשנת 2015 .
שקר כלשהו: עם קצת צעקות והתלהמות חיננית בטוחה שגם הפעם תקבלי את מה שאת רוצה.
על הפנים: נירו לוי
אם יש משהו שמפחיד את חיננית בזקנה זה לא הוודג' שקורס לכוח המשיכה (יש בוטוקס, יו נואו) ולא השיער שילבין (סוף להבהרות השיער המתישות) ושאר הזוועות, אלא רק העובדה שהגבות מחליפות את מרקמן למחושים זקורים וארוכים שיכולים להיות הוכחה לבדיחות אייטיז של איך גרוזינית אוספת את השיער לקוקו. מהגבות, כאמור. לא מצחיק. והנה מגיע נירו לוי במפגן המוטנטי, ואין לחיננית מכסחת דשא בהישג יד. מזל שיש לי בתיק בקבוק רסקיו. רוצה קצת? זה נהדר נגד חרדות.
חי באילוז': רמי קלינשטיין
רמי קלינשטיין מפצה על שנים של טוטאלוקים א-לה אלטע זאכן, שאפיינו את מרבית חייו. ואילו הפעם, כשפנה זה אל
מחלקת הסיילים ברשת עולמית בקניון הקרוב לביתו, יצא משם באאוטפיט טרנדי שמחמיא רק לנערים משפריצי הורמונים. מעבר לטופ משבש טורסו שמור ומוכנוס מוחצי אופציה להתרבות נוספת, זה אולי נכון שהשתבחת עם השנים ואפילו מצאת טינאייג'רית בתור בת זוג, אבל שם המרדף אחרי נעורים חייב להסתיים. מה הצעד הבא במשבר גיל העמידה? אופנוע והנגאובר?
מה נסגר איתך? ירון ברלד
חיננית מתה על ירון ברלד, אבל היא לא מבינה למה הסטנדאפיסט האהוב מתהלך במופע של בדיחה מביכה שכולל סמרטוטישירט מוכתמת בנוזל חשוד, פריזורה מטורללת ופתרונות לבוש אחרים של מובטל. חמוד, תפוס את עצמך בידיים ורכוש כבר מכונת כביסה, אחרת חיננית תמשיך לתלות אותך פה לייבוש. ברור?
צאי מזה: חני פרי
זוכרים את זאתי? לא? כמו שהדיווה תמיד אומרת כשהיא מציגה את עצמה: "נעים מאוד, חני פרי. תעשי עלי גוגל". אבל אהובה, מה נהיה? זה שחיננית היא גרופית של וויז'ות מתוחות מהאייטיז זה לא סוד, אבל דרלינג, למה הכל מחופף? מי עושה וודג'ליפט ומשאיר את הצוואר חף מנחת הסכין? אם חסרים לך מרשרשים, את תמיד יכולה להיפטר מגופות השועלים חולי הכלבת שחלטרו כמעיל. חיננית מכירה בית משכון נהדר באלנבי שיסכים לשים את טלפיו על הזוועה. רוצה כתובת?
מילון חיננית:
וודג' - פנים
וודג'ליפט - מתיחת פנים
וויז'ה - זקנה/זקן
יוז'ור - סתמי להחריד
מוכנוס - מכנסיים
מושקוף - משקפיים
מחרוד - מחריד
מקיאז' - איפור
שוז/שוסור/ שוזט – נעליים