בכל מקום שלא נסתכל אליו, נראה כאילו שנות ה־ 60 חזרו ובגדול. זה החל לפני כמה עונות, כאשר התוכנית “מד מן" הייתה בשיאה, ומאז אי אפשר להפריד בין מעצבי האופנה הגדולים לבין ההדפסים והגזרות הוותיקות. עם או בלי תוכניות טלוויזיה פופולריות, העשור שממנו אנחנו עדיין שואבים שראות, היה אחד המשמעותיים בתחום האופנה. עשור של חצאיות מיני ופעמון, בדי פוליאסטר, מכנסי פאדלפון והדפסים צבעוניים, זרחניים ופסיכדליים. כך שזה לא פלא שעד היום מעצבים חוזרים אל אותם ימים, ומשיבים אל הארון שלנו את אותה רעננות עליזה.



בחורף, כאשר קר בחוץ, אנחנו רוצים לתת (לפחות למראית עין) תחושת חמימות אופנתית. הדרך כי טובה לעשות זאת היא באמצעות צבעים והדפסים מופשטים ומעוצבים. צבעים שוברים את המונוכרומטיות של החורף, ומחליפים את הפלטה של שחור-אפור-כחול שבדרך כלל מעטרים את המדפים. במקומם אנחנו מכניסים צבעים "משוגעים" (חמים או קרים) ודומיננטיים, אלמנטים גרפיים מעניינים ודוגמאות (נקודות, פפיטה), על בדים עבים ומאסיביים. אם אתן בוחרות להיות כתם של צבע ביום אפרורי וקודר, מומלץ מאוד לעשות זאת בדרמטיות על ידי בחירה במעיל גדול או בשמלה צעקנית. בכל מקרה, כשמדובר בהדפסים באמת שאין חוקים, הכל משחק של אומץ ובחינת גבולות.




צילומים: גיא נחום לוי, גיא כושי ויריב פיין, שי נייבורג, טל טרי, עדי גלעד, שרבן לופו, דנה קרן, טל קרת, קמילה סימונס, יח"צ