רשימת הפאסון


ירדן הראל

אופס, הצליח לך: קבלו את הטוטאלוק שצועד על קיבה ריקה אך לא משאיר פצועים בקרב. קוראים וקוראות, קבלו את ירדן הראל במראה הרסקיו של חיננית והתוצאה המתקבלת: אביבית, שזופה, לחה אך בקוני טרול. הטאלנטית בשמלה קיצית בעלת ברק פלורסנטי מסנוור, ז'קט אופנוענים בלבן וננו תיק מקסים שלא תמצאו בו פירור מזון.

הו, האימה: המראה כל כך בטוח וממלכתי שאם תמשיכי כך תהיי ראויה למדליה מחיננית על היותך קייט מידלטון הפרובינציאלית. הנה, ילדים זרים את הרי כבר מלטפת.
חיננית חומדת: את הגזרה המושלמת והאפידרמיס הזוהר.
שקר כלשהו: וגם את השוז המשמימות בבקשה.
 
יוליה פלוטקין

אופס, הצליח לך: הכי כיף כשיוליה פלוטקין מוציאה לסיבוב את הפודל האריסטוקרטי שהתמקם על ראשה וגם את דור ההמשך כשהיא עטופה בשמלת קטיפה לא סלחנית שעל פלוטקין עושה רק פלאים. קבלי לייק גם על המושקוף וגם על המקיאז'.
הו, האימה: בגלל שחיננית עברה עיקור, היא רק יכולה לפנטז להיראות כמו פלוטקין בשמלה כזאת כשהיא נפוחה נורא אחרי החמין של שבת.
חיננית חומדת: נו, ברור שאת השמלה. נראה שהיא גם נהדרת למצב של גזים, הרי פתח האוורור הנאה של המכפלת נדיב.
שקר כלשהו: תגידי שאת מסכימה ותקבלי גם בייביסיטרית צמודה.

אלמה דישי

אופס, הצליח לך: עצרו הכל! אלמה דישי התלבשה לגמרי לא רע והיא מפגיזה אש כבדה בחזרה על חיננית בשמלה צבעונית בהשראת מפות שולחן ממזרח רומניה שעושה רק טוב לבעלתה. נייס, ביץ'.
הו, האימה: גם הפריזורה והמקיאז' אלה שנות ה־50 הזוהרות מחבקים את הגזרה בעלת הסילואט הנוסטלגי. פייר? אני מזועזעת מהעובדה שהצליח לך השבוע.
חיננית חומדת: שתקחי גלון בנזין וקופסת גפרורים, עשי כמה צעדים אחורה והציתי את עמוד התלייה שהתאבדו עליו הפיסים הכעורים. כולל הפאה האומללה.
שקר כלשהו: תגידי שחיננית אמרה לך.


רשימת האסון

עדי שילון

הו, האימה: חביבתה של חיננית עולה על טוטאלוס של מיס דאע"ש ולצערה אין לה רעלה להסוואה נחוצה. רגע, מה יש לך שם בתיק מאחורה שם? או שזה רק השעון הביולוגי שלך שמתקתק? חבל, כי עם טוטאלוס של אמא טאליבן עדי שילון לא תמצא חתן.
אופס, הצליח לך: הפריזורה הבוהקת מקסימה אך ברור שלאאוטפיט אחר לגמרי.
חיננית חומדת: ד"ש חמה לאמא, אני הכי גרופית!
שקר כלשהו: הרי יש לי כבר שמלה מיוליה פלוטקין, אז למה שלא תזמינו אותי ללאנץ' תופת בשבת הקרובה?

לאה שנירר

הו, האימה: מה קורה פה? האם זה אינדיאנה ג'ונס הטרנסקסואל שבא להשוויץ אחרי עונת הציד כשהוא במגפי נמר ושאר עורות שרוקנו חצי ספארי? רק חסרה מצ'טה ואולי איזה קרוקודיל מעולף כדי להפוך את כל להיטי העונה למופע אורקולי. יאחת, לס איז מור, יו נואו.
אופס, הצליח לך: הפריזורה בוהקת וחיונית, פאן לך.
חיננית חומדת: בנוהל הרגיל, תארזי לי את השאנל.
שקר כלשהו: וגם את מזרק הבוטוקס שבתוכו.
 
גלית לוי

הו, האימה: האם תפסה חיננית את גלית לוי בדרכה לחוג לריקודי עם כשהיא מרשה לעצמה להתמנגל באימת הזוועות שאולי יכלה להתאים למנחת טקס האירוויזיון של  1977? אל המפלצת הכחולה הזאת שידכה לוי חיוך מואר חושף סט שיניים שלם שעליהם פירורים של סנדוויץ' מהניינטיז, שככל הנראה מערכם הקלורי ניזונה המעצבת עד ימינו אנו.
אופס, הצליח לך: ההרמוניה בינך למצולם שלידך הקסימה את חיננית והיא לרגע חששה שאת היא זו שהכניסה
חיננית חומדת: אין מה להתבייש בסילואט בסימן עגלת! חיננית גם מתה על פחמימות.
שקר כלשהו: לא מאמינים? תביטו טוב טוב בחיננית ותתבדו.
 
מיכאל אלוני

הו, האימה: או שמיכאל אלוני נפל לתהומות ומצולות הקראק או שהוא נפל לנייס גאי. לא, אחרת איך אתם תסבירו אתם את הטוטלוס היוז'ורלי וההזוי של הומלס עם סמארטפון? הקרציות על הזקן כבר כלולות: ז'קט כצלחת פטרי לפרעושים, סמרטוטישרט במפתח נדיב א־לה קים קרדשיאן, סקיני ג'ינס מימים יפים יותר ושוז כל כך כעורות ובלויות שריהאב מבעליהן לא יעזור. לקבור ומיד. 
אופס, הצליח לך: אחרי מקלחת טובה וחמה פלאס תספורת, חיסונים וקולר נגד פרעושים, חיננית תאמץ אותך בשמחה גדולה אל חיקה.
חיננית חומדת: נו, אתה מעוניין? מבטיחה להרחיק את מי האש מהאמבט.
שקר כלשהו: זה באמת לא כולל מי אש, נשבעת.
 
יהודה לוי
הו, האימה: סוף סוף החליף יהודה לוי את המראה הדקדנטי לכזה של אל פצ'ינו, כשהוא חגג 50 . ואם הפריזורה א־לה בקו"ם מייקאובר לא הספיקה, הוסיף השחקן האהוב חגורה עם אבזם אימתני של הרמס, ממש כמו כל חלפן כספים בשוק הקווקזי.
אופס, הצליח לך: אבל היי, כך לבטח תתקבל להיות הנהג הרוסי שניקול ראידמן מחפשת כרגע. אחלה חליפת איומים.
חיננית חומדת: כי בינינו, יהודה, לתפקיד איגור שומר הראש של ראדימן אתה לא באמת מתאים. אפילו הבריון בשמלה המהממת שלידך עושה רושם שהוא יותר ג'אבר ממך.
שקר כלשהו: וכאמור, הוא עוד בשמלה בטכניקולור שווה. תחשוב על זה.


 
פינת הנעל

עידן חביב

תראו מי צועד פה כשהוא בסקאלת צבעים וטקסטורות שמכניסות לדיכאון חורף. מזהים? ברור, זה עידן חביב החתיך והמוכשר, שלמרות שהפך את כל סל הכביסה שלו על ראשו התוצאה המתקבלת חסרת כל מעוף או השראה אך מלאה בטחב ואבק. לאלו ששואלים את עצמם ברגע זה ממש "מאיפה?", הקולקציה של חביבי תגיע למציאון של החירייה לבטח אחרי שיקרא הטאלנט את שורות אלו. או שלא. אבל זאת לא הנקודה. הנקודה היא שאם כל אלו לא מספיקים לחיננית אז נחשו מה? אל כל כאב האישונים צירף זה גם זוג מגפיים, יד חמישית מבאטמן. המחומצנת היא עלמה במצוקה ואתה סוג של גיבור־על, למה שלא נציל זה את זה? מבטיחה לך שלאחר סשן איתי יוצלו לך בלוטות הסטייל, דעתך?
 
חי באילוז'

רז זלצרמן

מה נהיה? למה רז זלצרמן עומד בעמידת נוח? האם כוכב הריאליטי סובל מטחורים? האם הוא ערך חוקן לא מזמן? או שסתם הוא מעניק פה הומאז' לא משכנע לפוזת השטיח האדום המפוסקת של אנג'לינה ג'ולי? עד שחיננית תקבל את התשובה היא מבקשת ממך, למרות ששחור זה הכי פאן, להשאיר את האאוטפיט הזה ליאיר לפיד ולסקרים שלו, תודה.

שתי ציפורים, מכה אחת

איה קמרמן וג'קי אזולאי

מי תזכה הפעם בתחרות מיס השטייטל של חיננית? האם זוהי איה קמרמן המתקמבקת מהניינטיז המאובקות או האם תהיה זאת ג'קי אזולאי שהציגה גזרה מצומקת וטורבן נאה? הזוכה בתחרות השביס הכביס תקבל מחיננית הזמנה לטקס הפרשת חלה בחורפיש. קוראים יקרים, שילחו לחיננית את הצבעתכם והכריעו. זה הזמן.
 
שו הדא?

רותם כהן

חיננית מתה על רותם כהן המוכשר שמצליח לכבוש כל קהל בקסמו וקולו. לאלו שלא מכירים, הדגם ההיברידי הזה מערבב בתוכו צ'ארם א־לה שלמה ארצי יחד עם זה של אייל גולן. אז כמה חבל היה לבלונדה לגלות שדווקא ארון הבגדים שלו זהה לזה של חני נחמיאס. פונצ'ו של גרושות מרשפון? רילי, ביץ'? זאת בשורת הפאשן שלך ל־ 2015 ? לא, כי אם אתה רוצה לעטות סילואט של צרצר אז בכיף, אבל רק תדע שהפעם דפקת את ההופעה, ולא במובן הטוב. נתר לך מפה לשלום, צ'או.