אדי רדמיין 

מועמד על הסרט: "התיאוריה של הכל", שבו הוא משחק את סטיבן הוקינג לצד פליסיטי ג'ונס.  

ברזומה:
בחודש ינואר זכה רדמיין בפרס גלובוס הזהב על תפקידו בסרט "התיאוריה של הכל", ונדמה שבאופן כללי השנה האחרונה הוכיחה כי מדובר בכוח דרמטי שאי אפשר לעצור. בעבר, רדמיין בן ה־33, בוגר הקולג' היוקרתי איטון (הוא למד באותו המחזור עם הנסיך ויליאם!), כיכב בסרטים דוגמת "השבוע שלי עם מרילין" ו"עלובי החיים" לצד אן האתאווי. 
 

מצב זוגי: נשוי טרי. רדמיין התחתן עם חברתו אנה באגשאו (אשת יח"צ במקצועה, שאותה הכיר עוד במהלך לימודיו באיטון, אבל רק בשנת 2012 החל לצאת עמה) בחודש דצמבר האחרון. אגב, הם הודיעו על אירוסיהם במדור החתונות של "הטיימס". אין את זה ביותר ג'נטלמן אולד סקול. 

הסטייל שלו: רדמיין בעל עור הפנים המנומש הוא מלך החייטות המוקפדת המשולבת עם אטיטיוד נערי, מחוספס ושובב. הוא שומר על מראה פרפי מעונב, אבל מקפיד לתבל אותו בשלל צבעים (והוא עיוור צבעים!), טקסטורות ופרינטים מעניינים, ותמיד שומר על חיוך מתוק ועל שיער פרום. הטעם שלו נועז בהחלט, שכן רדמיין נתפס לא פעם בחליפות קטיפה, בפרינט משובץ או בחליפות שני חלקים בגווני טורקיז, בורגנדי, קאמל או מרסלה. אפשר לומר שהוא הפך זה מכבר את הכחול לשחור החדש עבור גברים. נוסף על כך, הוא דגם בכבוד חליפות סלים־פיט של ברברי וטוקסידו סאטן מבית טום פורד. בארסנל המעצבים החביבים עליו אפשר למצוא את אלכסנדר מקווין, את ג'וצי ואת תום בראון. תעשיית האופנה לא החמיצה את הפוטנציאל הטמון בבחור והוא השתתף, בין היתר, בקמפיין קיץ 2012 של ברברי לצד קארה דלווין  ובהפקה של מריו טסטינו עבור מגזין "ווג" לצד קרלי קלוס. רדמיין כיכב ברשימת המתלבשים הטובים ביותר של המגזין "ואניטי פייר" לשנת 2014, שם הצהיר שהאייקון שלו בכל הנוגע לסטייל הוא אבא שלו, ושאת הבגדים שלו הוא הכי אוהב לקנות בליברטי לונדון. בקסם הנערי המתוק שלו נפלו כבר לא מעט כוכבות-מעריצות, ביניהן אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר לורנס, אמילי בלאנט וג'סיקה צ'סטיין.

אדי רדמיין וזוגתו. צילום: רויטרס

בנדיקט קמברבאץ' 

מועמד על הסרט: "משחק החיקוי", שבו הוא מגלם את המתמטיקאי אלן טורינג לצד קירה נייטלי. 

ברזומה:
קמברבאץ' בן ה־38 הוא בנם של זוג שחקנים. הוא משחק, בין היתר, בסדרה "שרלוק", שהקפיצה אותו לתודעה התקשורתית בשנת 2010. בעבר הוא שיחק בסרטים כמו "נערת בולין האחרת", "כפרה" ו־"12 שנים של עבדות". קמברבאץ' שיחק גם על בימת התיאטרון הבריטי, והוא אף עתיד לשוב לתיאטרון הברביקן הלונדוני בתפקיד המלט בחודש אוגוסט הקרוב. מדובר באחד מכרטיסי התיאטרון הנחשקים ביותר לשנה הקרובה. אגב, בבריטניה הוא נחשב ללא פחות מאשר אוצר לאומי. הוא כבר חדר לא פעם לספיישל הרווקים הנחשקים (למשל זה של מגזין "טטלר") וליתר רשימות מהסוג המעריץ. סוג של יו גרנט, הדור הבא? 
 
מצב זוגי: מאורס טרי עם תינוק בדרך. קמברבאץ' שבר בחודש שעבר לא מעט לבבות של בנות הקמברביצ'ס (הכינוי הרשמי למעריצות הרבות של הלורד בנדיקט), כשנודע שהבחור לא רק מאורס לבימאית האופרה והתיאטרון סופי האנטר (גם הם הודיעו על אירוסיהם במדור החתונות של "הטיימס"), אלא שהאנטר גם מבשלת בבטנה את הצאצא הראשון של הזוג. 
 
הסטייל שלו: אף שהוא בנה קריירה שלמה בלי לגלם את תפקיד מושא התשוקה והרומנטיקה הראשי (שרלוק הרי מקפיד בסדרה על א־מיניות), קמברבאץ' הוא בחור גבוה וחטוב לחלוטין, שאוחז בתווי פנים משונים וסקסיים בו זמנית. האגדה מספרת שאין לקמברבאץ' תמונות פפראצי מרושלות. מדובר בג'נטלמן הבריטי המושלם, שאוחז בטעם אנין ללבוש ערב וקאזו'אל. או במילים אחרות, אם הנסיך ויליאם היה מתלבש כמו קמברבאץ', יכול להיות שלא רק קייט מידלטון הייתה זוכה לכותרות. כמו רדמיין, גם קמברבאץ' חדר לרשימת המתלבשים הטובים של המגזין "ואניטי פייר" בשנת 2014, שם הצהיר שאייקון הסטייל שלו הוא סטיב מקווין. קמברבאץ' מקפיד על דקויות (עניבה דקה המותאמת לצווארון דק), ויודע להשתמש היטב בצבע ובטקסטורה. הצבעים החביבים עליו הם בורדו, כחול כהה, אפור וירוק זית, והוא נתפס לא פעם לובש קטיפה. גם על מחלקת האביזרים הוא לא מדלג עת הוא שולף מדי פעם את הצעיפים החביבים עליו, כובעי קסקט, משקפי גיק-שיק או משקפי סבנטיז מלאות טקס. בין המותגים שהבחור דוגם אפשר למצוא את אלכסנדר מקווין, טומי הילפיגר וספנסר הארט. אגב, אנה וינטור הכריזה בגאלה של המטרופוליטן בשנה שעברה שקמברבאץ' היה הבחור השיקי ביותר במתחם, והיחיד שהצליח לגרום לקוד הלבוש שכלל עניבה לבנה לעבוד. ואם אתם תוהים לגבי סודות הטיפוח של הבחור, דעו שהוא מעריץ מושבע של איפור, בעיקר של קונסילר. 

זה רק אנחנו או ש....  הלוק של רדמיין ייראה מדהים על הנסיך הארי וזה של קמברבאץ' מתאים בול לנסיך ויליאם?!
 
לונדון כן מחכה לנו
רדמיין את קמברבאץ' הם לא הגברים המשובחים היחידים שמשווקת לנו העונה היבשת הבריטית הקרירה. השחקן ג'יימי דורנן, כוכב הסרט "50 גוונים של אפור", עומד להפוך לאחד הבחורים החמים בשטח. והוא לא היחיד - השחקן ג'ק אוקונול, שמשחק בתפקיד הראשי בסרטה של אנג'לינה ג'ולי "לא נשבר" ומככב בקמפיין הגברים של פראדה לקיץ 2015, הופך לאחד הבחורים המובילים גם הוא.