1.ריהאנה

אופס, הצליח לך: ריהאנה ידעה למה היא צריכה לעלות אחרונה על השטיח האדום. למה? לא רק כדי ששמלת מטליות האבק שלה תנגב את שאריות קרדית אבק הבית שהותירו הקולגות, אלא גם כדי להשאיר אבק כוכבים לכולם, כשעלתה בפצצת ורודה אשר הקנתה לה טוטאלוק של בובת בראץ נוטפת קוטור.

הפריזורה מושלמת, המקיאז' זוהר על הוודג' ותכשטת מינימלית סגרה גם את פינת האקססוריז וגם לחיננית את הפה.

הו, האימה: הפיה יפה שהורסת חלומות ורותם אבוהב רוצות את הטוטאלוק שלהן בחזרה!


חיננית חומדת: הכי כיף להיות פיה בעייתית.

שקר כלשהו: גם אני סוג של פיה, רוצה שנהייה BFFיות?
2.גוון סטפאני
אופס, הצליח לך: גוון סטפאני חייבת להחליף קריירה. במקום זמרת לפרקים מומלץ לה להפוך לסטייליסטית מובילה לכוכבים. הנה, ראו, הבלונדינית הזאת לא מפספסת אף פעם: רמות מסוכנות של מי חמצן לא פוגעות בפריזורה הבוהקת, המקיאז' ניטרלי ומאיר וודג' שמסרב לציית לחוקי הטבע, אוברול א־סימטרי משך את עיניה של חיננית כשהבליט פיגורה מושלמת ושוז שכל אחת מכן, קוראות יקרות, צריכה. 

הו, האימה: תשבעי באמ־אמא שלך שאת בת 45?!

חיננית חומדת: חמודה, את לא חייבת לספר לכולנו את סודות הביוטי שלך, אבל אם גם את מאמינה בצער בעלי חיים, אז למה שלא תיתני את הטלפון של המטפל שלך לשתי הכלבות האומללות אומה ת'ורמן ורנה זלווגר? 
 
שקר כלשהו: וזה ממש לא שקר, חיננית רוצה להיראות בדיוק כמוך כשהיא תהיה וויז'ה, פשוט מאמייזניג!
3.קייטי פרי
אופס, הצליח לך: אחרי שהתקינה הופעה מושלמת וליפסינק מדויק בסופר בול, השתחלה קייטי פרי לפאה טרנדית, שמלה מחמיאה מחוטי טמפונים מנצנצים, שגורמת לחיננית לרצות לנשק בחורה אחת, וזאת את. גם האקססוריז גרמו לשפחתכם הנאמנה תחושות רחם שלא הכירה זמן רב. בקיצור, אחרי הרומן עם האינקובטור למחלות מין, ג'ון מאייר, דעי לך שעם חיננית יהיה לך יותר כיף. וכאמור, אני לפחות מחוסנת ולא תחטפי שום נגע.
 
הו, האימה: רק שתדעי לך שקלי אוסבורן תקעה שוק אוסובוקו שלם מרוב קנאה, אין ספק שפריזורה סגולה הולמת אותך הרבה יותר.
חיננית חומדת: יואו, איך בא לי גם תותבת ראש כזאת.
שקר כלשהו: מצד שני, עם האפיל שלי, איראה יותר כמו מיסיס סלוקומב, אז חבל.
רשימת האסון 
1. מדונה
הו, האימה: למרות רגלי הכדורגלן החטובות בפנסיה, מדונה או אסתר יכולה לשכוח משיחת טלפון מפתה מבנט עם הצעה להצטרף לרשימת הבית היהודי כשהיא עטויה בדיזאסטר החושפני שלפניכם. לחיננית אין בעיה עם טוטאלוק מוגזם, אבל דארלינג, אין יותר צורך להתאמץ ולהוכיח ליקום שאת היא מלכת הפופ, חראם. רק מבט אחד שפוי ניתן לראות את נזקי ההשתדלות שאפילו מיכל אמדורסקי כבר לא הייתה לובשת. 
 
אופס, הצליח לך: לבטח איפשהו על הגלובוס מיז אמדורסקי טוחנת מלפפונים חמוצים עם נוטלה וצורחת: "ביץ', הייתי לובשת את זה בכיף מיד אחרי הלידה". או שלא.
 
חיננית חומדת: גם המחומצנת מאמינה באמירתך "חיה בשביל אהבה", ולכן מצווה עלייך להשליך את הפיס המחרוד הזה על מי שכל כך שונא אותך ומחץ אותך לתוכו. 
 
שקר כלשהו: קראת נכון, אני מצווה עלייך. גם אני מלכה, ביץ'!
2.קים קרדשיאן
הו, האימה: זה די מוזר להבין איך הגיע חלוק הרחצה של מלכת הדראג ציונה פטריוט אל חמוקיה ודדיה של קים קרדשיאן. מצד שני, למי באמת אכפת? מה שמטריד את חיננית זה הבדלי המידות בין הראשונה לשנייה שלא טופלו. הכתפיים נזלו על הזרועות, כיסי המותן נזלו, הגדילו ואף הרחיבו את אזור הירכיים המדושנות מלכתחילה, והמכפלת נותרה לאסוף את פסולת הכבוד העצמי שנותרה מקרדשיאן, בדרכה לספור את הג'ובות הכבדות שלה בבנק לאחר שאך לא מזמן התפשטה שוב על האינטרנט. איך אני אומרת? אלוהים נותן הוט קוטור למי שיש כרס במקום ישבן.
אופס, הצליח לך: השפכטל על הוודג' מדהוד. מי איפר אותך, מלכת הדראג טלולה בונט? נייס.
 
חיננית חומדת: אולי בגלל כל החיבה שלך לגייז והכישרון המדהים בלהצטלם טוב, מה דעתך להצטרף למופע הדראג של אלו שנקרא פאות קדושות? לולי, עם כל שיעור היתר שלך את הרי כבר חצי גבר, אין לך מה לחשוש. 
 
שקר כלשהו: אם קייטי פרי ומדונה יכולות לעשות ליפסינק על הבמה, גם את יכולה, בהצלחה.
3.ביונסה
הו, האימה: האם ביונסה שוקלת להצטרף לקמפיין הבחירות של הבית הציוני? לא, אחרת איך אתם תסבירו את הטוטאלוס הזה בהומאז' לחמישים גוונים של שחור (וזה לא מגזענות, נשבעת!)? חמודה, לא הצלחת לקנות את קולה של חיננית רק משום שנכשלת בהצגת הפיגורה הבוטילישס הכי מעניינת על הגלובוס, כשעטפת אותה בגליל שלם של תחרה שחורה כבדה שלא מעניק לחמוקייך שום חסד או עידון מודרני.

גם אלפי תוספות השיער א־לה אילן לוקאץ' לא עובדות, כמו גם התכשטת ההמונית על האצבעות. עם כל האנסמבל מתקבל טוטאלוס של דודה פרחולית שמתפרצת לשמחה משפחתית באולם אירועים מפוקפק בלוד. או בקיצור, את נראית בול כמו אביבית בר זוהר. 

אופס, הצליח לך: המקיאז' מושלם. 

חיננית חומדת: לפחות על הריסים ועל ליהיא גרינר ויתרת. אבל אז נזכרה חיננית שאת נשואה לג'יי.זי. פייר? עדיף כבר את גרינר.
שקר כלשהו: לא נורא, בפעם הבאה יצליח לך.
4.ריטה אורה
הו, האימה: זה די מעציב את חיננית למצוא את מרכז המסיבות, ריטה אורה, בטוטאלוס של כדור מראות בגודל ענק על השטיח האדום בשמלה מבית האופנה פראדה, כשסך מרכיבי הלוק מעניקים לאובייקט אפקט של בררה. חיננית מצאה את השמלה החסודה למדי כוויז'אית, לא מחמיאה, לא מודרנית, נטולת כל זווית מרעננת שתחמיא יותר לאושיות שכתמי הכבד וקמטי הצוואר והחזה שלהם כבר כאן.

להלן, צביקה פיק. גם הפריזורה א־לה יורקשייר טרייר לא הדליקה את חיננית. בקיצור, בחורה בשנות העשרים לא צריכה לשאוף להיראות כמו פנסיונרית, זה כבר יקרה לך לבד הודות לזמן, האמיני לחיננית. 
 
אופס, הצליח לך: אני מבינה שאחרי שהשקעת בבחירת האיפור כבר לא היה ממש אכפת לך מה את לובשת, הא?

חיננית חומדת: שתחשבי טוב טוב את מי את צריכה לפטר. אסור שיקרה המחדל הזה בשנית. 

שקר כלשהו: ואם את מחפשת יועצת פאשן עם ביצי בולדוזר, לאן לשלוח קורות חיים?
 
5.מיילי סיירוס
הו, האימה: לא, כי באמת לא ראינו כבר את כל החורים של מיילי סיירוס שהיא צריכה לעטות שמלה עם עוד פתחי אוורור. או שאולי שלל מחלות המין נתנו את אותותיהן והזמרת החליטה לתת לקונדילומה קצת אוויר? חיננית לא מצאה את הפיס הזה מחמיא או מרגש בשום צורה ואופן. אומנם חלקה העליון של השמלה נמצא כמחמיא ואף מגניב, אבל בשילוב יריעת הבד המטופשת מעבר לברכיים התקבל טוטאלוס מטופש ולא קשור לאמירה העיצובית האדג'ית של מודל זה. או בקיצור, עדיף כבר שתלכי עירומה כשהלשון שלך היא האקססורי היחיד שחיננית מוכנה לסבול.

אופס, הצליח לך: גם הפריזורה א־לה סי היימן והזירו מקיאז' לא הצילו את המצב. 

חיננית חומדת: כפרה, אני מבינה שזה מבאס לסור אל הספר תכופות ולהבעיר את השורשים, אבל מלאכית, את לא יכולה להסתובב כמו תכולת אשפה לבנה שהושלכה על השטיח האדום.
 
שקר כלשהו: מצד שני, לפחות את מתאמצת לרגש.
6.פארל וויליאמס והלן לסיצ'ן
הו, האימה: לא, זוהי לא אם חד־הורית שהסתננה לאחר שהחתימה את הכרטיס שלה בלשכת האבטלה, כשהיא מלווה בילד הפנימיות הבריטי שלה. זהו פארל ויליאמס וזוגתו שתחיה, הלן לסיצ'ן. חיננית התעוורה לרגע שלם כשהביטה באאוטפיט המחרוד של זאת, שבנוסף להצגת הקפ"ק (קפל פות קדמי), לא עושה שום טובה לאובייקטית שלבשה אותו. ואז, אם רצתה המחומצנת רגע של אושר, היא לא קיבלה אותו מוויליאמס שהיה אמור להוציא לכולנו את העיניים אבל במקום זה הסתפק באאוטפיט יוזו'ר מדי לטקס נוצץ בסדר גודל שכזה. באסה אתכם. 

אופס, הצליח לכם: לכאלו בורא עולם כן מסדר זיווג, אבל לחיננית טובת הטעם? כלום! 

חיננית חומדת: נמאס לי להיות רווקה. אולי אשאיל את הטרנינג הזה לטקס הפרשת החלה הבא, וככה באמת אמצא לי סוף סוף חתן? 
שקר כלשהו: כי שוגר דדי בחיים האלה כבר בטוח לא אמצא.
7.טיילור סוויפט
הו, האימה: זהו לא סוד שלאחרונה מעצבים ישראלים כובשים את הוליווד ואת השטיחים האדומים ברחבי הגלובוס, אז אולי בגלל זה החליטה טיילור סוויפט לסור עד לחאן יונס לסלון כלות ושמלות ערב של חיתאם ורכשה לה שם את פיס הבלהות הזה? לאלוהים וליחצן התשובות, ואלו לא עונים כרגע לחיננית. גירל, כל כך הרבה דיטיילים בדגם אחד, ועוד בצבע של מי השפכים של הסחנה? אין ספק שהצ'ילבה שלך קייטי פרי נקרעת עליך כרגע מצחוק. 
אופס, הצליח לך: את באמת העלמה הכי יפה באיוונט.
חיננית חומדת: מה כבר ביקשתי?! קצת פאסון? גם את צריכה לפטר את הסטייליסט שלך.
שקר כלשהו: יש באמתחתה של חיננית רשימה של סטייליסטים מובחרים, תני לי כתובת עדכנית ושולחת לך את שמותיהם מיד. אל דאגה, מבטיחה הפעם לא לשלוח לך מעטפת אנטרקס. 
מילון חיננית:
וודג' – פנים
וויז'ה – זקנה
יוז'ור – סתמי להחריד
מאמייזינג – מהמם ואמייזינג
מדהוד – מדהים
מחרוד – מחריד
מקיאז' – איפור