ב"העור שלי עייף", זה מה שאומרים בדרך כלל נשים וגברים שמתחילים לראות את סימני הגיל. בעוד תופעת חוסר גמישות בעור וקמטוטים היא דבר טבעי בהחלט בגיל בוגר, יש כאלה שסובלים ממראה עור עייף גם בגיל צעיר מאוד. 


כך שזה לא משנה אם אתם בני 25 או 65 , שמירה על חיות העור היא חשובה, כי כשאנחנו נראים טוב, אנחנו מרגישים טוב. בימים קרים, כמו בתקופה האחרונה, העור שלנו זקוק לעתים ל"בוסט" של אנרגיה כדי להחזיר לו את הזוהר, כי כשקר קשה לנו לקום בבוקר, ואז אנחנו צריכים להתמודד עם מראה השקיות מתחת לעיניים, עם העיגולים השחורים, חוסר אנרגיה, תשישות ויובש. 

אפשר כמובן לטפל בכל אלה בעזרת שגרת טיפוח וביקור אצל הקוסמטיקאית, שתיית מים (כן, גם בחורף), אכילת פירות חורף, שהרי פירות הדר עשירים בוויטמין C - שחשוב לעור, ובעזרת הזנת העור בקרמים ובפילינג עשירים. זה תהליך שלוקח זמן, אך הוא אפשרי.

לצד כל האפשרויות האלה, קיימים בשוק הטיפוח מגוון מוצרים שמעניקים "תמריץ" מיידי לעור ומסייעים למראה נהדר ולתחושת עור בריא. כמה מהם אפשר אפילו לקחת בארנק כדי להתעורר אחרי הלאנץ’ במשרד.

קונסילר Double Wear Brush On Glow Highlighter-  תכשיר המסווה את העייפות והפגמים ומאיר את עור הפנים. המוצר מצוין לתיקונים קטנים, ומגיע עם אפליקטור המאפשר משיחה מדויקת ונוחה. נוח מאוד לנשיאה בתיק ומחזיק עד שמונה שעות.  אסתי לאודר, 185 שקל

Moisture Surge – Overnight Maskמסכת הלילה (ללא שטיפה) המעניקה לחות מוגברת ושומרת על העור שלנו רענן גם במהלך היום. המסכה מחזירה את האיזון לעור ומטפלת בנזקים שנצברו במהלך היום. קליניק, 290 שקל.
 

מסכת רטינול נוזלי בשילוב ויטמין C בתוך רטיות לאזור העיניים – עוזרת להתמודד עם קמטים וכהויות ומספקת לחלוח מסיבי והזנה. שיסיידו, 520 שקל.



או דינמיסנט - בושם נטול אלכוהול עם מרכיבי טיפוח לגוף בשילוב תמציות צמחים העוזרות לייצר תחושת רוגע לרענון ולהארת העור. קלרינס, 273-315 שקל.

סרום ויטמין C – מסייע לייצר סיבי קולגן חדשים, מספק נוגדי חמצון, עוזר להבהיר את העור ומעניק לו מראה אחיד. מימי לוזון, 549 שקל

תרסיס המים הטרמליים של Avene , האהוב עלינו בעיקר בקיץ, גם הוא יכול לעשות את העבודה, והתזה אחת יכולה לפזר את עייפות העור. 35 שקל לאריזת נשיאה.


פילינג ג'ל – פילינג עדין המסיר תאים מתים ולכלוך, מחדש את מראה העור ונותן לו ברק טבעי. הפורמולה מכילה גם תערובת רכיבים למראה עור בהיר ואחיד. פרמייר, 699 שקל.



Face Touch-UpPalette - ערכת טאץ'־אפ לנשיאה הכוללת קורקטור להבהרת כהויות מתחת לעיניים, קונסילר, מייק־אפ עם לחות ופודרה מזינה. בובי בראון, 250 שקל.

Ger Oxy – קרם מזין ומלחלח המשחזר את הרכות והרעננות של העור. הקרם גורם למיקרו סירקולציה של הדם, ועל ידי כך לחמצון מעולה. בנוסף הוא
גורם לחידוש ולהחייאת העור. ג'רנטיק, 596 שקל.