לאה שנירר



התחפושת: קחו דוגמה מלאה שנירר שהצליחה ללא כל בעיה להלך בקרבנו כמו אימת הספארי, כשהיא אמונה על טוטאלוק מדויק של אינדיאנה ג׳ונס. האקססוריז: מגבעת אופיינית, תיק מסנג׳ר שמונח בהצלב, אם בא לכם להוסיף לתוכו סכינים או מצ׳טות כדי לתקוע לאויבים בגב זוהי גם אופציה, ז׳קט כסאחיסטי ורגלי נמר ששואגות על חיננית המבוהלת.


אל תנסו את זה בבית: כמו שמדגימה כאן שנירר, לא חובה לשדך מזרק בוטוקס ופריזורה מפונפנת א־לה אילן לוקאץ'. אבל זה פורים, יו נואו.



עדי שילון



התחפושת: סלמה הרוקחת הרווקה מ״ארץ נהדרת״.


האקססוריז: כיסוי ראש שמסתיר את כל הפריזורה, מקיאז' א־לה אייטיז וגבות סוררות יתקבלו בברכה לאאוטפיט השחור. נא לא לשכוח לצרף לכל הדאע״ש קוטור גם חלוק רופאים לבן עם תג שם ומשקפיים, ובום! אתם פצצה מתקתקת.


אל תנסו בבית: לא חובה אבל אפשר להשתעשע גם עם כמה משככי תיאבון במרשם ולחלק אותם למשפחה ולחברים הבולמיים כתרופת מנע למשלוח מנות.



רונית אלקבץ


התחפושת: חיננית אוהבת ללכת למגדת העתידות שלה כל עשירי לחודש כדי לשמוע כל פעם מחדש מה צופן לה העתיד. היחידה שעושה את זה הכי הכי מדויק למציאות וללא מאמץ היא רונית אלקבץ המוכשרת שמסורה לטוטאלוק המכושף, והנה הוא לפניכם והכי פשוט להפעלה.


האקססוריז: פריזורה שחורה א־לה סוורוס סנייפ, מקיאז' מקומח וחיוור, כל מיני פיצ׳יפקעס בדולר שאפשר לקרוא להם תכשטת, שנזרקו על הראש ועל עוד מקומות להשלמת אאוטפיט שחור ווירדי. והנה, גם פה בחרה אלקבץ ליווי צמוד ומסוקס, שראשו מחלטר ככדור בדולח חלקלק.


אל תנסו בבית: סיאנס או פולסא דנורא. זה רק למקצוענים ולחיננית, ברור?!



סנדרה רינגלר


התחפושת: לא צריך באמת ללכת לבוטיק מפונפן בכיכר המדינה או בקניון רמת אביב כדי להרכיב את הטוטאלוק של כיפה אדומה שעטתה פה סנדרה רינגלר.


האקססוריז: מגה סימפל לביצוע, פריזורה בלונדינית ואאוטפיט שכולו מורכב מפיסים באדום.


אל תנסו בבית: חיננית ממליצה לשדך לכל האדמת הנ״ל גם סל גדוש פחמימות ריקות מעבות היקפים כדי לחלק לצ׳ילבות הרעות, שמטנפות על הזאב עם הפה הגדול, שעבר פוטושופ, שרינגלר עושה לו סטיילינג.



אביבית בר זוהר


התחפושת: בובת בראץ.


האקססוריז: תוספות שיער שאסופות באופן פרחולי, תוספות לריסים, שכבה הגונה של מקיאז' לטשטוש התווים האנושיים של הוודג', ואאוטפיט שיוצר סט תואם וחושף הרבה פלסטיקה.


אל תנסו בבית: לא חייבים לסור לד״ר קליין כדי להתאבזר בחזה שקורא תיגר על חוקי הטבע, אפשר סתם חזייה מרופדת והופה, אתם מוכנים. התרחקו מלהבות, נפצים ושאר חומרי בערה א־לה ליהיא גרינר, אתם לבטח מבינים מה קורה לפלסטיק ליד אש, נכון?



פנינה רתנבלום



התחפושת: זה לא במקרה שהסרט האהוב על חיננית מבית וולט דיסני הוא פיטר פן, וכמובן שהדמות האהובה עליה מהסרט היא טינקרבל, הפיה בעלת הפריזורה המחומצנת. וזה לגמרי לא קסם ולא צריך שום אבק פיות כדי להשיג את הטוטאלוק של הפיקסי האייקונית, כמו שמדגימה כאן מאז 1954 פנינה רוזנבלום.


האקססוריז: כאמור, פריזורה מחומצנת עם פוני (רצוי לאסוף לאבועגלה), שמלה ירוקה זרחנית קצרה עם סיומת משוננת, ורצוי להוסיף שרביט וכנפיים


אל תנסו בבית: פיות לא עושות באמת שידוכים באינטרנט, הן שומרות את כל השלל הגברי השווה לעצמן.



שרית חדד


התחפושת: אושרי כהן.


האקססוריז: גם חיננית שוקלת הפעם לאמץ את הגרסה של שרית חדד לטאלנט שכוללת מגבעת, טוניקת אובר־סייז יוז׳ורלית, סקיני ג׳ינס מוחצי איברי רבייה, ורצוי לנבור ב״ויצו עודפים״ כדי למצוא וסט משוחרר וגברי להשלמת המקבץ.


אל תנסו בבית: בניגוד לחדד שעלתה על הנש, וכדי לדייק, מומלץ להוסיף שיעור וודג' סבוך וסניקרס חרושות ולהתנחל באיזה בית קפה תל אביבי.



גלית גוטמן



התחפושת: מעושרת.


האקססוריז: אז לפני שחולשים על פריט דיזיינרי לוהט, רצוי לשתק את הוודג' בעזרת בוטוקס, ואם לא זכיתם כמו גוטמן באפידרמיס קורן, הוסיפו כמות מסחרית של שימר על המקיאז' ואל תשכחו לצייר לכם גבות חדשות ומודגשות. לפיס, שמשדר תשלומים בחשבון הבנק, צוותו גם זוג סטילטו אדג'יים ותיק שיכול להכיל רק מכשיר סלולר, מפתחות, פודרה, ליפסטיק וכרטיס אשראי בצבע שחור.


אל תנסו בבית: אומנם גוטמן גם טוטאלית, אבל לא באמת חובה להתאבזר בשוגר דדי מקשיש.



יהודה לוי


התחפושת: חלפן כספים בשוק הקווקזי.


האקססוריז: פריזורה מטכ״לית, זקן וגבות ניאנדרתליים, חליפת איומים סינתטית וחולצה מכופתרת של פסים לאורך הטורסו, עדיף כזאת שמרצדת וסינתטית אף היא; אלה יעניקו לכל לובש וגם ליהודה לוי את המראה המבוקש. לפינוש האימים חיננית ממליצה על פתרון הנעלה בוהק ואלגנטי כמו שניתן למצוא בשפע בתחנה המרכזית הישנה.


אל תנסו בבית: לא מומלץ להימנע משימוש בדיאודורנט כדי להיות מדויקים למציאות.



צביקה פיק




התחפושת: ערפד.


האקססוריז: ואם חלפן מפוקפק מהשוק האפור לא מספיק יפחיד את הסובבים, נסו את המראה הערפדי של צביקה פיק, שהרבה לפני סאגת דמדומים הבין שהכי שווה לחיות לנצח, והוא לא הולך חלילה לעזוב אותנו בקרוב. פריזורה מאובקת לאחר קימה מארון הקבורה, אפידרמיס חיוור, אאוטפיט שחור שהיה טרנדי במאה שעברה בטרנסילבניה ונערה צעי־ רה לצדכם שמעניקה תמידית דם חם לרוויה.


אל תנסו בבית: בניגוד לפיק הוומפירי, שככל הנראה בבואתו לא משתקפת בראי, לכם כן מותר להביט בו, ולחדד את הטוטאלוק כאוות נפשכם.