מסיבות פורים הן דבר נפלא. כאילו היקום כולו נותן לנו אישור להשתטות ולצאת מהמסגרת שלנו. מובן שיש אלה שלוקחים את זה עד הסוף ומשקיעים בתחפושות גרנדיוזיות ויקרות, אך יש גם אלה שמסתפקים בכמה אקססוריז, ובזה סו־ גרים את העניין. גם לאלה שבוחרים להשקיע וגם לאלה שלא, אני חייבת לומר ששום תחפושת לא תהיה מושלמת ללא האיפור הנכון.



אם אתם מרגישים שגם איפור בסיסי גדול עליכם, ברשת בובי בראון החליטו לעשות למתקשים שיעורי איפור ללא עלות, שבהם ילמדו איך להתאפר כמו נשים אייקוניות דוגמת קליאופטרה, שלגיה, אשת החתול, מרילין מונרו ועוד. שיעורי האיפור יתקיימו בתאריכים 1־7 במרץ, בסניפים שבקניונים.



אך אם אתם לא מפחדים מאתגרים קלים, אדר סנאנס מרשת מאק הציגה בפנינו את הדרך שלה ליצירת מראה הברבור השחור, שיגרום לכולם לסובב את הראש. ואף על פי שהמראה נראה מאוד מתוחכם, הוא בעצם מאוד פשוט לעשייה. כל מה שצריך כדי ליצור אותו זה בסך הכל שלושה מוצרים: ליינר ג׳ל שחור, מייק־אפ Face and Body בגוון לבן ופודרה. כך שאין צורך בשבירת תוכ־ נית חיסכון. ומכיוון שהאיפור יוצר מראה כל כך דרמטי, לא צריך להשקיע הרבה בלבוש. מספיק רק בגד גוף שחור עם חצאית טוטו וגרביונים לבנים, ויש לכם תחפושת מושלמת.





אז איך עושים זאת: בשלב הראשון צריך לדאוג שהפנים שלנו יהיו נקיות ויבשות. לאחר מכן, יש למרוח את המייק־אפ על כל הפנים והצוואר. חשוב למרוח את המייק־אפ באופן אחיד, ולא לפספס את השפתיים. המייק־אפ יגרום לעור הפנים שלנו להיראות הרבה יותר בהיר. לאחר מכן נמרח את הפודרה. חשוב שגם הפוד־ רה תהיה בגוון לבן, כך שנוכל לקבע את המייק־אפ.



אחרי שיצרנו את הבסיס מגיע השלב החשוב - העיניים - ובו צריך לדייק. עצמו את העיניים בחוזקה והניחו את הליינר ג׳ל בטפיחות עדינות על הקמטים שנוצרו באזור העיניים. אחר כך קחו דבק ריסים והדביקו נוצות מצעיף נוצות שחור על הגבות. צעיף נוצות הוא פריט שאפשר למצוא כמעט בכל חנות תחפושות והוא גם לא יקר. אפשר לנתק ממנו בקלות כמה נוצות להדבקה. ככל שתדביקו יותר נוצות, כך המראה ייראה דרמטי יותר. אך כמו בכל דבר, השתדלו לא להגזים.



בשלב הבא והאחרון, יש להשתמש במברשת ליינר אלכסונית, טובלים אותה במעט ליינר ומציירים קווים ישרים על גבי השפתיים.