רשימת הפאסון

עברי לידר

אופס, הצליח לך: תחזיקו את חיננית חזק חזק כי היא עומדת לעשות פזצט״א על הבחור הנאה הזה במצב שימושי תקין יחסית לאפיל הרובוטי הקודם שעטה. הפעם, נלכד הזמר בחליפה כחולה שמחמיאה הודות למונוכרומטיות ולהתאמה המושלמת. בשילוב חולצה לבנה ופתרון הנעלה א־לה באטמן. חיננית כבר מאוהבת.
 

הו, האימה: חיננית דלוקה על עברי לידר.

חיננית חומדת: למה שלא תיקח את חי¬ננית לבאטמוביל שלך, ותיסעו יחד לטירה המסתורית שלך בנווה צדק?

שקר כלשהו: ברור שכדאי לך.

טום באום

אופס, הצליח לך:
האם ירדן הראל חטפה את טום באום והיא מאיימת עליו בהלקאות שוט אם הוא לא יצטוות אליה להשקות? חיננית לא מבינה את המשחק הזה, אבל היי, תראו את באום שמה. ביץ' לוקינג מאמייזינג: לילי עוטה חליפה מושלמת וחולצה מכופתרת לסבית משגעת.

הו, האימה: חיננית אפילו מחבבת את השרשרת הפרחולית על המוכנוס.
חיננית חומדת: שתיתני מבט על השותפה שלך למרוץ. לולי, פליז תפרמטי את הארון שלה מחדש.

שקר כלשהו:
ואם כבר בשדרוג ארונות עסקינן, אז גם את זה של דרור רפאל.

רותם סלע

אופס, הצליח לך: חיננית תמיד שמחה לגרור לחיקה את רותם סלע, כשהפעם עטתה הבלונדינית הזאת שמלה שחורה קטנה מתחרה ותחתית תואמת בשחור. המחומצנת רק לא מבינה לכבוד מה תלוי הגדיל על צווארה של האובייקטית? האם זה כדי לנקות את שיירי הפירורים של הביסונים המוגשים באיוונט?

הו, האימה: רגע, גם את כמו חיננית מחביאה את אלו בתיק ואוכלת אותם אחר כך?

חיננית חומדת: להיות בגלגול הבא המטבוליזם של רותם סלע.

שקר כלשהו: או סתם רותם סלע.

רשימת האסון
ריף כהן

הו, האימה: מישהו יודע למה ריף כהן המוכשרת עוטה אאוטפיחס שגורם לה להיראות כמו משהו שיצא מהראסטות של מוש בן ארי? פריזורה מטופשת, מקיאז' באפקט ריהאנה, אחרי שכריס בראון שבר עליה את כל הבית, ז'קט ששייך לצבי הנינג'ה, ושמלה באורך שלא תואם את כל הקקופוניה.
 
אופס, הצליח לך: חיננית חטפה התקפי גירוד אך ממבטה במצולמת.

חיננית חומדת: נכון שאם אתם הייתם נתקלים במקרה דומה לזה ברחוב, מיד הייתם פותחים את הלב והארנק ותורמים כדי לעזור?

שקר כלשהו: חיננית הייתה תורמת אפילו 20 שקל, היא בדיוק קיבלה משכורת.

אוריאל יקותיאל

הו, האימה: בניגוד ללילי שמוצבת היום למעלה בסולם חיננית, לולי פה חזק בייסורים, והפעם היא מאובחנת כבעלת ארון עם פיצול אישיות. לוודג' משורטט בעל פריזורה ושפם א־לה כוכב סרט ערבי של יום שישי, ציוות אוריאל יקותיאל המתוק אאוטפיחס של לסבוש מסינסינטי הכולל ז'קט רוח ענק למידותיו, שקופל בשרווליו בחוסר חן, סמרטוטישרט יוז'ורלית, מוכנוס עם שפשפשת וסניקרס שהיו פעם סטריליות.
 
אופס, הצליח לך: חיננית כבר כתבה שאתה יפה תואר, אז תרגיע.

חיננית חומדת: אבל המניקור השקוף והטבעות מקסימים.

שקר כלשהו: גוש, תתאפסי על עצמך, ראבאק!

לי בירן ודר זוזובסקי

הו, האימה: לא, זוהי לא תמונה מיום גיוס של נער אלמוני ואחותו הגדולה שבאה לעודד, אלו הם לי בירן ודר זוזובסקי היפים באיוונט יום למען ילדים מקסימים. לכן כמה חבל היה לחיננית לגלות את בירן וזוזובסקי בטוטאלוסים של שתי אמהות מותשות בג'ימבורי. הוא בפריזורה מטכ״לית, עליונית בהדפס ג׳ינס, טייץ וסניקרס.
 
אופס, הצליח לכם: הבדלי הגובה המשמעותיים ביניכם לא מפריעים לכם? כנראה באמת מדובר פה באהבה.

חיננית חומדת: אז רגע, בתוך תיק הגב היוזו׳ר הזה אתה שומר את כל הסנדוויצ׳ים של הילדים?

שקר כלשהו: לצערה של חיננית, תקציב המילים שלה לא מאפשר לה להשתלח בגירל פרנד היפה. ניצלת מלאכית, את חייבת לי, תזכרי. 

רוני דלומי

הו, האימה: לא, חיננית לא הלכה להתנדב בשכונות מצוקה, וזוהי לא עלמה המתחננת שנעזור לה ב-20 שקל לנסיעות. זוהי רוני דלומי בעוד אקסטרווגנזה שנראית כאילו נרכשה בויצו. דלומי היפה כנראה עושה הכל כדי שחיננית תרחם עליה, וגם הפעם הקלולסיות שלה לא בעדה: פריזורה של פטרוזיליה רטובה, זירו מקיאז' נחוץ, סריג מעולף סיבים שמזמין להתכרבלות רק פשפשים, טופ לא קשור, מוכנוס יוז׳ורלים מן הל ותיק מחרוד.
 
אופס, הצליח לך: השוז לעונה אחרת, לאאוטפיט אחר לגמרי. חיננית חומדת: לתת לך מענק שופינג על חשבונה, והפעם כדאי שלא לפרק אותו במחסנים של נעמ״ת.

שקר כלשהו: איך עם כל הג׳ובות שלך את עדיין מרגישה נוח להתלבש בביגוד שנראה כאילו עלה שקל וחצי?

לי לוי

הו, האימה: ככל הנראה, לי לוי מעוניינת להפוך לליידי אמיתית ועוד באדום. אבל עד שזה יקרה, חיננית מצטערת לבשר לעלמה שהשמלה טובעת על גזרתה עקב אי-התאמה מוחלטת. השרוולים נוזלים על הידיים ויוצרים סילואט בעייתי, המותניים לא החמיאו לקיבתה הרגישה, והאורך המביך של הדגם הזה מסורבל עוד יותר מהדייט וחצי של הבלונדה הזאת עם יהודה לוי.

אופס, הצליח לך: הפריזורה המובערת במי אש זוהרת, סיס. אבל מה נהיה עם הליפטיק בגוון אחר לגמרי מזה של השמלה? כל אחד יודע שלטוטאלוק מונכורומטי זה הכרחי.
 
חיננית חומדת: רגע, יש מצב שאת סו¬בלת קלות מעיוורון?

שקר כלשהו: לא, כי זה בהחלט יסביר את הבחירה הווירדית שלך בגברים.

שו הדא
פייר סרקוזי

נכון שכשאומרים לכם שתפגשו את פייר סרקוזי, הבן של, אתם מיד מותחים וודג' ומדמיינים את עצמכם מתחככים בעולם שבו חליפות קוטור מוחלפות בתדירות שבה הצרפתים מחליפים תחתונים? אלה שכן היגייניים, הכוונה. אבל אז, אתם מקבלים היפסטר מגולח שהשתחל למלתחתו אחרי שמשאית זבל נתקעה בו חזיתית, ואפילו יש כובע איש חירייה תואם.

בתרבית הקוליפורמים שמסרה חיננית לרפי גינת לבדיקה נמצאו ז'קט ענקי שנכון למי שכן תוקע קרואסונים, סמרטוטישרט, מוכנוס אגביים, תיק הזוי שעם הפריזורה הלסבית והשוז של נהגת המשאית מתקבל טוטאלוסט א-לה רונה קינן משנת 2009. איך אורים אצלכם? קטסטרוף, שרי, קטסטרוף.
 
דיט ודוט
שי ועדי עטון

דאבל דה טראבל קיבלה פה חיננית מהתאומים שי ועדי עטון שהחליטו שיהיה פאן להסתובב עם מראה כולל תואם של מנהלי בסטה אקזוטית בשוק הכרמל: סמרטוטישרטס תואמות עם מוכנוסים מחרודים לצערה של חיננית משאירים את צמד החמד הזה הרחק הרחק מהמרוץ לטוב טעם.
מה נסגר איתך?

שני פרידן

לשני פרידן יש את הגוף כדי להפגיז את אישוניה של חיננית באאוטפיט זה. אבל לצערה של שפחתכן הנאמנה, בוודג' של פרידן היפה נראים סימני הזמן, ובניגוד לפיגורה הוא לא נראה בשנות ה-20 שלו. עוד מקרה קלאסי של משאלה לחזרה בזמן שלא עבדה עקב טכנולוגיה לא מספיק מתקדמת. אבל מצד שני, יודעת מה? אולי סורי לרונית רפאל, והיא תוכל להשיב לך אפילו לקצת את הנעורים באמצעות מכות לייזר? ואם זה לא יעזור, מההלם, בטוח לא תחשקי שנית לעוף על מלתחתה של קלאברית מדרום צרפת, אוקיי?

פינת הליטוף
מורן מזור

אין מה לעשות, אחרי שחיננית שולחת אש, טילים, נעצים וחצים חלודים, היא יודעת גם לפרגן כשבאמת צריך. הנה לדוגמה מורן מזור, שנכשלת על דרך קבע במלאכת ההלבשה, עטתה פיס שהחמיא לה וגרם לה להיראות מודרנית, עכשווית ואפילו גרובית. הפריזורה הנונשלנטית הדליקה את חיננית בשילוב אוברול חופשי שהדגיש את מעלותיה הטובות של מזור, שלצערה של חיננית, בחירת שוזט היא לא חלק מהן. מלאכית, השליכי אותן לפח מיד או על מי שמכר לך את הרעיון שהן שוות. ברור?
 
"חיננית" הוא מדור סאטירי