רשימת הפאסון



מרינה קבישר


אופס, הצליח לך: אחרי שנים שבהן רצתה מרינה קבישר להיות מירי בוהדנה, צלח הניתוח של זאת להשתלת בלוטת טעם, וכעת היא אוחזת בטוטאלוק של ליידי מהלבנט עם קופת חיסכון צמודה בחליפה משובחת. אף על פי שלא רואים את כל היהלומות על הידיים, נמצאו פריזורה מפונפנת, מקיאז' זוהר, שמלה בגון ניוד, שוז שעולות כמו השכירות השנתית של מסעודה משדרות וז׳קט גברי שהונח באופן טרנדי על הכתפיים גרמו למחומצנת להוציא את השורדת לשעבר מהבוידעם.


הו, האימה: חיננית לא מצאה דופי באובייקטית. אפילו השוגר דדי חמוד. הכי אפוקליפסה.


חיננית חומדת: תארזי לי הכל בבקשה, תודה.


שקר כלשהו: בואי נהיה חברות!



לאה שנירר
אופס, הצליח לך: חיננית מאווררת השבוע את לאה שנירר בטוטאלוק מהודק שצורח כוכבת קולנוע בפנסיה עם תוכנית פרישה מפוצצת בג׳ובות. טייק־א־לוק: כובע בגודל של צלחת לוויין שלמה על פריזורה מתוקתקת, מושקוף נאים, מעיל חלוק משובח עטף אאוטפיט סביל לאיוונט זה, שוז הרמוניות ותיק שגורם לכל כלבה קנאית לקפל את הזנב שלה ולחזור למלונה.


הו, האימה: ריקי כהן מחדרה הייתה מתה לכרטיס לסרט ששנירר חיה בו.


חיננית חומדת: ופייר? גם חיננית.


שקר כלשהו: וגם אתם, תודו.



דורית בר אור
אופס, הצליח לך: אחרי שדורית בר אור הופיעה בדרך קבע כל שבוע בשנת 2010 במדורה של חיננית, החליטה הבלונדינית להחזיר את הג׳ינג׳ית מחופשת ההבראה של הראשונה מהשנייה, והנה, כעבור חמש שנים שמחה שפחתכם הנאמנה לדווח שהגלאם לא יורד מהפיגורה של דודו. הפריזורה המלאכית קסומה, המקיאז' חושף וודג' שלא נפגע מנזקי הזמן, ושמלה בעיצובה של הדיזיינרית שולבה עם זוג מגפיים שעובד נהדר גם אם את לא רוכבת על הסוס שלך. את אלו ליווה תיק מקסים, ולא, זה לא השומר ראש שמאבטח את התכשטת שעל המצולמת, זה הבעל.


הו, האימה: מעתה גם אתם יכולים לרכוש את הדגם הזה שלובשת בר אור (לא כולל את ריקי כהן חדרה ומסעודה משדרות).


חיננית חומדת: גם לעשות שיתוף פעולה עם חברה מסחרית! למי יש את הטלפון של בורקס סמי?


שקר כלשהו: בורקס ללא פחמימות יהיה להיט, נכון?




רשימת האסון


קרן מור
 הו, האימה: לא, זה לא אילן לוקאץ' במלוא תפארתו בטוטאלוס של הארי קרישנה. זוהי קרן מור בניחוח פאשן הזוי, כיאה למוכר שטיחים בגלבייה פרחולית מדאליית אל-כרמל. לפריזורה שיצאה להפסקה ולא שבה לסורה חוברו מושקוף א-לה מטריקס, מקיאז' בגון בורקס פילו קפוא וזירו אק-ססוריז תומכים.
אופס, הצליח לך: אם רצית להתנאות בטוטאלוס של לבקנית מקהילת האפרו העבריים מדימונה, אז הצלחת.
חיננית חומדת: את יכולה לצהול הללויה כי עוד מעט האייטם הזה נגמר.
שקר כלשהו: אמן!
שלומית מלכה
 הו, האימה: כמה חבל שהשוז היוז'ורליות שהרימו את שלומית מלכה המתוקה מהרצפה הפילו את המראה הכולל מיד בחזרה. שימו לב כיצד בחירה גרועה של שוזט שברה לחיננית את הקרניות ולמלכה את ההרמוניה האביבית המגולמת בשמלה ממש לא נוראה.
אופס, הצליח לך: את נורא יפה.
חיננית חומדת: את הפריזורה נטולת נזקי מי החמצן, ובכלל, את כל רוח הנעורים הקלולסית.
שקר כלשהו: את הבויפרנד יהודה לוי את בהחלט יכולה לשמור לעצמך.
קארין כהן

הו, האימה: לרגע חששה חיננית שגם סלבס מאיסטנבול הוזמנו לאיוונט, אבל מעיון מהיר ברשימת המוזמנים הבינה חיננית כי מדובר בקארין כהן שנמחצה מתחת לפוני בחצאית שלא תשרוד את המצות של הפסח הקרוב. אל פיס זה חוברו טופ וויז'אי ותיק לוקסוס שהוחזק על ידי כהן משל היה מחבט בייסבול. חמודה, לא להכות את חיננית, בבקשה. במקום, הניחי אותו על הכתף כמו הליידי שאת שואפת להיות.
אופס, הצליח לך: הכי כיף בן זוג מעושר, נכון?
חיננית חומדת: גובות לא קונות סטייל, אבל הן קונות את חיננית.
שקר כלשהו: מעוניינת בכלבת נחייה בלונדינית לשופינג הגון בכיכר המדינה? דברי איתי.
 
משה דץ
 הו, האימה: ככל הנראה משבר גיל העמידה של משה דץ גרם לו לעשות מהפך לא מבוקר, וכרגע אחרי שהשיל את המלוואחים מהתפריט, הוא נע בקרבנו במראה כולל אלה בנט ההיפסטר מהבחירות האחרונות. פריזורה בטקסטורת קדאיף, זקן מטופש ומושקוף של רואה חשבון לא בישרו חדשות טובות, לאחר שזה עט על הגרדרובה הטינאייג'רית של בניו. תתנצל, בבקשה. 
אופס, הצליח לך: אבל כך אתה כן מוכן להתמודד על המועמדות לעונה הבאה של ״דה ווייס״, מבטיחה להצביע לך.
חיננית חומדת: לא גאוני? מה דעתך על קאמבק?
שקר כלשהו: לך חיננית מרשה.
 
אלכסה דול
הו, האימה: לא ברור מתי אלכסה דול הספיקה לקפוץ לניינטיז ולהגריל משם את כל הסחבות שכבר לא ניתן למצוא יותר, גם לא באאוטלט של ויצו. שרדו את קפסולת הזמן סמרטוטישרט עם הדפס של להקת רוק שנכחדה ומוכנוס שיוצרים אפקט קאמל טואו מעוור, שהודקו למותן בחגורה של מג״בניק. חמודה, אם תמשיכי כך, חיננית תגזור עלייך תענית אירועים עוד לפני ש-15 דקות התהילה שלך יסתיימו.
אופס, הצליח לך: מי הלביש אותך, גייז נטול טעם או הבויפרנד?
חיננית חומדת: לגרור אותך בפריזורה העייפה אל עבר 2015.
שקר כלשהו: ואז לצבוע לך את השורשים.


חי באילוז'

רז זלצרמן
קבלו את רז זלצרמן במראה כולל של הטרמינייטור, או בעברית - המחסל, בגרסת המסיבות, שכולל פן שלא הצליח להחליק פריזורת פטרוזיליה, מושקוף שבולעים וודג' נאה, ליפגלוס חשוב, סמרטוטישרט, ז'קט לא רע, מוכנוס שחושפים רגליים שמעוררות אצל קייט מוס את יצר הקנאה, ומגפיים שחיננית כבר הסבירה לך שהשליחות שלהם קטלנית. עבורך.


דיט ודוט

יעל גולדמן ואורי פפר
אף על פי שהם חדורי ניסיון בצעידה על שטיחים אדומים מעבר לים, הגיעו יעל גולדמן ואורי פפר במראות מאכזבים של אנג׳לינה ג'ולי ובראד פיט. הישראלים. מיסיס אנד מיסטר פפר כאן אכזבו את המחומצנת כשעטו כל אחד בנפרד טוטאלוס יוז׳ור נטול חדשנות, כיאה למשתתפים באיוונט במתנ״ס של אשדוד. גולדמן היפה בחולצת יורדי ים שגורמת לברקפסט של חיננית לגלוש ישירות אל תוך שקית חומה, מוכנוס חביבים ותיק בצבעוניות נדושה לאנסמבל זה, ופפר הסקסי באסופה של פקיד שומה. אומנם חתיך אש, אך חסר כל פן מודרני או עדכני. מה נהיה אתכם לייטלי? מכם חיננית הכי מאוכזבת.


צאי מזה

ג׳וליה לוי
האם הסוכן של ג'וליה לוי התחיל להציב פלקטים בגודל טבעי של המיוצגת שלו באיוונטים שונים בכרך? לא, אחרת איך תסבירו את הפיגורה בעובי של מחברת דפתר, וודג' בטקסטורת קרטון מבהיל, פריזורה חד-ממדית ואאוטפיט שלוי תוכל למלא היטב כשתגיע לגיל הזהב. מישהו מוכן להסביר איך לצרפתייה הזאת אין טעם? אולי זה מה שמסביר את הגזרה השברירית? לולי, חיננית הייתה מחבקת אותך אם את צריכה תמיכה, אבל היא מפחדת לקבל פייפר קאט.



די, תרפה

גיא לואל
כבר נמאס לחיננית לראות את גיא לואל הנאה בסמרטוטאז' של או-דה-שירותים מחרודים, כיאה לטינאייג'ר עם דמי כיס במיתון תמידי, שהוא מזמן כבר לא. מתוקי, איך שחקן מוכשר ועסוק כמוך לא יכול להרשות לעצמו מנת שופינג נחוצה? ולמה לעזאזל אתה פוקד השקות של בשמי נשים? רגע, ככה תקבל מתנה ותביא לאישה? נראה לחיננית שהיא עלתה על זה!
 
"חיננית" הוא מדור סאטירי