חם, קר ושוב חם. איך שלא נסתכל על זה, קשה לצאת מהבית בבוקר מבלי להתחבט בשאלה מה ללבוש. בבוקר יש צינה קלה, אך בתוך זמן קצר הטמפרטורות עולות, כך שקשה לדעת איך להתנהל במהלך היום. ואנחנו, הישראלים, מספיק שיוצאת השמש רק לשנייה, וכבר מתפשטים. 
המכנסונים, נעלי האצבע והגופיות כבר חזרו לקדמת הארון, כך שסייל החורף כבר כמעט לא מעניין אף אחד. מה שכן מעניין הוא הז'קטים שמלווים את הסייל ואת קולקציות האביב שכבר על המדפים. החברים הכי טובים שלנו באביב המלבלב. 
הם המגן שלנו ממזג האוויר הקריר בבקרים ומצינת הערב כשאנחנו יוצאים מהמשרד. וזה לא משנה אם אתם מעדיפים ז'קטים אלגנטיים או ספורטיביים, נשיים או גבריים, מה שחשוב הוא המראה הכללי. מכיוון שהוא התחליף שלנו למעיל הכבד, כדאי לבחור אחד שלא יכביד עליכם במיוחד.

ז'קט ג'ינס הוא הפייבוריט שלי בתקופה הזאת, כי בעיני הוא ממלא את התפקיד בצורה הכי טובה. הוא משתלב נהדר עם ג'ינס בבוקר וגם עם שמלת ערב אלגנטית. מלבד ז'קט ג'ינס קלאסי, תוכלו למצוא בתקופה הזאת על המדפים אין ספור תחליפים בצבעי פסטל קיציים, כאלו עם הדפסים  פרחוניים, ז'קטים שחורים שתמיד משתלבים היטב במלתחה וכמובן במגוון אורכים.
אם אתם מתכננים לרכוש יותר מז'קט אחד אז האפשרויות הן באמת רחבות, אך אם התקציב שלכם מצומצם, כדאי לבחור בז'קט קלאסי באחד מהצבעים הסולידיים (כחול, פודרה, שחור), כדי שיוכל לשרת אתכם לפחות עד אחרי החגים.