לסביבה באהבה



ב־14 באפריל (שלישי הקרוב) סניף H&M שבקניון עזריאלי סוף סוף יקבל ויציג את קולקציית Conscious Exclusive של הרשת. כמדי עונה מציעה H&M מבחר מצומצם של פריטים בקולקציית קפסולה אקולוגית, שעשויה מחומרים ובדים שמתחשבים בסביבה. העונה מצליחה הקולקציה לשלב באופן מושלם בין הטרנדים העולמיים. הלוקים אלגנטיים וניכרות בהם השפעות עולמיות, שלוקחות אותנו בן רגע מיפן המתוחכמת לאפריקה הצבעונית. לצד הבדים הממוחזרים, שולבו העונה גם חרוזים ופאייטים ממוחזרים. בבסיס הקולקציה ניתן לראות בדים נשפכים והדפסים מעולם החי, ובהם ציפורים וקשקשי דגים. מכיוון שהפריטים הם חלק מקולקציית האביב, יש בהם גם כמה ז’קטים מחויטים, מעיל טרנץ’ בצבע ניוד, חצאיות נפוחות ושמלות ערב.



אהבנו: הרעיון ליצור קולקציה עם מודעות סביבתית היא דבר נפלא, אך ליצור קולקציה אקולוגית שגם נראית מדהים זה עוד יותר נפלא. כך שמהבחינה הזאת אפשר להגיד ש־H&M - הצליחו בגדול. שמלת הקוקטייל הוורדרדה שמעוטרת בשורות פייטים שקופים כבשה אותנו במיוחד וכך גם חצאית המקסי מבד נשפך ועליה הדפס בהשפעות יפניות. גם בגזרת האקססוריז הצליחה הרשת להציג פריטים מנצחים, כמו סנדלי עקב עם רצועות מעור אורגני.



אהבנו פחות: התמחור הגבוה של חלק מהפריטים. נכון, זאת קולקציית קפסולה מושקעת מאוד שעלות הייצור שלה גבוהה מהרגיל, אך בסופו של דבר לא רבות יהיו מוכנות להשקיע אלף שקל על שמלה של רשת אופנה גדולה. 



טווח מחירים: 99־1,199 שקלים.


להשיג בסניף H&M בקניון עזריאלי




אשת העכביש


שגית רביבו משיקה קולקציית תכשיטים חדשה ואתר מכירות און ליין, תחת המותג SAGA. הקולקציה קיצית ומבוססת ברובה על צבעי שמפניה, שחור ולבן, ובהתאם לקו של המעצבת, ניתן לראות גם העונה משחקים עם אבני קריסטל ופנינים. על פי רביבו, ההשראה שעומדת מאחורי הקולקציה מגיעה מאשת העכביש הכוחנית, שמזכירה את האישה האורבנית. רוב הפריטים בקולקציה לא מחייבים, וניתן לשלב אותם כמעט בכל לוק ולכל אירוע. בולטים במיוחד הצמידים המתלפפים על הזרוע, עגילים תלויים בכמה אורכים ושרשראות גדולות ודומיננטיות. במקביל לקולקציית הקיץ, רביבו משיקה גם קולקציה ייעודית לקראת עונת החתונות, שבמרכזה קשתות המשלבות קריסטלים, כתרים עם עיטורים ושיבוצי אבנים, עגילים מטפסים וצמידים. תת־קולקציה נוספת היא קולקציית המספרים שעוצבה מתוך האמונה שלכל אדם יש מספר נומרולוגי או מספר שמלווה אותנו במהלך החיים. התכשיטים בקולקציה הזאת מעוצבים ברובם על מתכות בצבעי כסף ופליז.



אהבנו: כבר כמה עונות מצליחה שגית רביבו להציג קולקציית תכשיטים מושקעת, וגם העונה היא הצליחה להפתיע, בעיקר בכל מה שקשור לקולקציית העכביש, שבה התכשיטים יוצאים מהמסגרת הבנאלית וכאילו מתפשטים על העור. גם קולקציית הכלות מפתיעה ביצירתיות ובמגוון הרחב.



אהבנו פחות: החיבורים של פליז עם רצועות שחורות בקולקציית המספרים מרגישים מעט זולים מדי, והזכירו לנו את תכשיטי הקבלה. 



טווח מחירים: 125־1,200 שקלים.


להשיג באתר www.sagarevivo.com




הצבעוניות האובדת


קולקציית הקיץ של רשת קליגולה מתבססת על הטרנדים העולמיים בתחום הנעליים. כפי שכבר ראינו בקיץ הקודם, מגמת הסניקרס מתחזקת ולצדה גם נעלי הגלדיאטורים, סנדלי הרצועות והסליפ־און. רוב רובה של הקולקציה מורכבת מסנדלים ומכפכפים שמתאימים ליומיום, כאשר יש תת־קולקציה שמוקדשת לערב. המעצבים של קליגולה שמו דגש על עור, זמש, קנבס, גומי ולייקרה, כשהצבעים השולטים הם כחול, שחור, גוונים של חום, לבן עם הדפסי תחרה וקרושה והדפסים פרחוניים. לצד קולקציית נעלי הנשים, מציגה הרשת גם קולקציית תיקים משלימה ליום ולערב. בצד הגברי ניתן לראות שבד הזמש זלג מהחורף למלתחת הקיץ. ובנוסף, מציעה הקולקציה הגברית נעליים עם סוליות לבנות, שעד היום לא היו פופולריות במיוחד, ושילובים של רשתות.



אהבנו: את הסניקרס הפרחוניות, ואחריהן את סנדלי הרצועות שפשוט כיף להעביר איתם יום עבודה. בכלל, העונה יש דגש על נוחות ויציבות, גם בעקבי רוקי ופלטפורמה.



אהבנו פחות: אף על פי שבקיץ אנחנו אוהבים צבעוניות, בקליגולה החליטו להשקיע אנרגיה על נעליים בגוני חום. אפשר היה להחליף אותם בשילובים של צהוב, כתום וירוק, שמאוד חזקים העונה. גם בתחום נעלי הערב היינו שמחים לראות קצת יותר תעוזה. 



טווח מחירים: 149־519 שקלים.


להשיג בסניפי קליגולה