רשימת הפאסון


לאה שנירר



אופס, הצליח לך: בזמן שכל שאר הפאשניסטות הבריגו את ישבנן על הספה מול תנור החימום בביתן, לאה שנירר ניצלה את מזג האוויר הדו-קוטבי של אפריל כדי לאוורר עוד אאוטפיט שמספק את חיננית ומעניק לשנירר כס קבוע כבר שבוע 9,000 במדור. הפריזורה מפונפנת כמיטב המסורת, המקיאז' מחמיא, והאאוטפיט השחור האיר אישונים. עוד במטלטליה: שוסור מקסימות, עליונית מושקעת והבעל צחי.


הו, האימה: תגידי, יש מצב שחלילה התחיל לך אלצהיימר?


חיננית חומדת: אני בטוחה ב־100% שכבר אמרתי לך להשליך את הכובע שאת אוחזת הפחה.


שקר כלשהו: לא נורא. אל תקשיבי לחיננית, ונראה איפה תהיי בשבוע הבא.



אגם רודברג



אופס, הצליח לך: אגם רודברג לא מוותרת לעצמה, והפעם שלא כבדרך כלל החליטה השחקנית לפנק את חיננית בחליפה גברית מחמיאה עם מוכנוס באורך מרענן, שוסור מקסימות, פריזורה לוהטת ומקיאז' מושלם. גם האקססוריז יצרו אפקט של משתיק קול כשירתה את אש האאוטפיט הזה לעבר חיננית.


הו, האימה: אחת־אפס לרודברג.


חיננית חומדת: להתאושש במהרה.


שקר כלשהו: האני, זה לא נגמר עד שהגברת השמנה תשיר. ותאמיני לי שאת לא רוצה לשמוע את חיננית שרה.



בר רפאלי



אופס, הצליח לך: השבוע חיננית נאלצת לפרגן לאאוטפיט בסימן בוהו שיק בורגני חסר אדג׳יות או תחכום. ובכל זאת, בר רפאלי היפה מצליחה לעבור את הסלקציה של המחומצנת הודות לפיגורה מושלמת, פריזורה שלא ניזוקה ממי החמצן, מקיאז' צנוע ואאוטפיט שככל הנראה הושאל מהארוס שלצדה, עדי עזרא. הו, האימה: אומרים שבני זוג אכן הולכים ונהיים דומים עם הזמן זה לזה, אז עשי טובה לולי, התרחקי מהמלתחה האפורה של בחיר לבך וצאי כבר לשופינג. חיננית חומדת: יש מצב שהארנק של רפאלי לא ראה אור יום כבר יותר מדי זמן?


שקר כלשהו: האם זו הסיבה שרוב הזמן את בכסות כוללת של פוקס עודפים?




אייל גולן, קים קרדישאן, נינט טייב, רמי קליינשטיין ויאיר נתניהו (צילום: שוקה כהן, רפי דלויה, הדס פרוש לפלאש 90, אלוני מור)



רשימת האסון

יאיר נתניהו



הו, האימה: אם יאיר נתניהו מעוניין להיות סלב דקדנטי, לא מספיק לו לפקוד את יום הולדתה של הסטייליסטית הצמודה של אמו, אלא אשכרה לשלם לה אקסטרה כדי שתוציא אותו לשופינג בהול, שבעקבותיו יזנח נתניהו את החולצה היוז'ורלית ואת המוכנוס שחמס מהמאבטח של אבא.


אופס, הצליח לך: לחיננית אין זום על השוז המחרודות, מזלך.


חיננית חומדת: רגע, איזו טיפשה אני! אתה צריך סטייליסטית, אני צריכה פאלס, בוא נאחד כוחות. או במילים אחרות, תן לחיננית להיכנס לך לארון. אתה רק תודה לה.


שקר כלשהו: מי יודע, אולי אפילו תיהנה.



קים קרדשיאן



הו, האימה: ריח מייאש של שיזוף בהתזה ומלבין שיניים סחרר את ראשה של חיננית, ולרגע חששה שפחתכם הנאמנה שאביבית בר זוהר בסביבה, אבל לא, ראו את מלכת הריאליטי קים קרדישיאן פוסעת בעיר הקודש, כשהיא עוטה ללא הצלחה אאוטפיט שככל הנראה הושאל מהקרוס דרסר ברוס ג'נר. חמודה, אאוטפיחס בסילואט של וויזה מדרום תל אביב כבר יש, אבל עוד לא חמש דקות בישראל וכבר הלחמת לכפות הרגליים שלך כפכפת מחרודה?


אופס, הצליח לך: הטוטאלוק של איש הדת שלצדך הדהים את חיננית.


חיננית חומדת: איפה רוכשים?


שקר כלשהו: חייבת כזה לוויקאנד! עם הקפוצ׳ון והכל.



רמי קליינשטיין



הו, האימה: אף על פי שרמי קליינשטיין אוחז בפיגורה נאה לגילו, מאכזב לראותו בחליפה שנתפרה למידותיו של האמפטי דמפטי בצבעוניות שלא מסתנכרנת עם הפלשים של המדור ומעניקה לו אפקט של אפידרמיס בגון חביתת קוליפורמים. רפי גינת, לטיפולך.


אופס, הצליח לך: גם הפעם, שום דבר.


חיננית חומדת: חמוד, וודג' לא מתוח לא באמת עובד עם אאוטפיט מקומט גם כן.


שקר כלשהו: אתה לא מחויב לסור לד״ר קליין, אבל כן רצוי לרכוש מגהץ.



אייל גולן


הו, האימה: דווקא בחגיגות המימונה האחרונות החליט אייל גולן לעטות כסות כוללת של אשכנזי מתלהב בחופשת סקי שנתית הכוללת ז'קט רוח בלבן, מוכנוס לבנים אף הם וסריג מרצד. אל הדיזאסטר הנובורישי שידך הזמיר גם חמסה אימתנית שלא מצליחה להניע את העין הרעה של חיננית מהטעם הפגום של האובייקט, כשהוא מחובק שם עם מופלטות.


אופס, הצליח לך: אמא'לה, הלובן של השיניים סנוור את חיננית.


חיננית חומדת: כבר באמת היה עדיף שבאיוונט זה היית עוטה כפתן אותנטי ותרבוש תואם.


שקר כלשהו: ככה זה, חיננית נעלבת ואז נוקמת כשלא מזמינים אותה לתקוע שבקיות.



נינט טייב


הו, האימה: קוראים יקרים, ראו את נינט טייב הקסומה צועדת באאוטפיחס מטורלל יותר מהאמירה של ענת וקסמן. מלאכית, לחיננית אין חצי דבר נגד רוקנ'רול, אבל ביץ', מישמש של כרבולית לפרעושים ושרשרת יוזו'רלית מצערת לא עובדים עם סקיני ג'ינס קרועים של פאנקיסט ממזרקת דיזנגוף ופתרון הנעלה של גבירת סאדו מאזו.


אופס, הצליח לך: שימי לב איך כל הוויז'ות מהקניון השתהו בתדהמה כשהצגת גזרה מעוררת קנאה פוסט הריון. מאמייזינג.


חיננית חומדת: את רואה? כשאת רוצה משהו מאוד, את כן מצליחה.


שקר כלשהו: את רק צריכה לרצות להיות חברה של חיננית, ואת מסודרת. כדאי לך.





ג'וליה לוי בוקן, עדי רונן, גיא עמיר וחנן סביון ומיכל אנסקי (צילום: רפי דלויה, אור גפן)



פינת הנעל


מיכל אנסקי


המוכשרת כובשת את עולם הקולינריה ואת הפלשים של חיננית בשחור צמוד מדי פוסט חג המצות ובשוזט בגוון ובאימום של רגל קרושה?! חמודה, ידוע לכולנו שאת מסתובבת לרוב בשווקים במקצועך היצירתי, אבל היי, הקפידי נא לרכוש לך שם רק מרכיבים למתכונים שלך, אין צורך להתנסות בשופינג הפלצות בבסטת ההנעלה שליד. ברור?




שתי ציפורים, מכה אחת


גיא עמיר וחנן סביון


חיננית לא מבינה את האהבה מבחילה ראשונה שיש לגבר הלבנטני לשילוב יוז'ורלי ומוחרוד מן מחרד לטופ שחור מהוה, מכנסי ג'ינס כחולים עם שפשפת שנוזלים על הירכיים, שוז צה״ליות וז'קט עור גריאטרי. אבל במבט בגיא עמיר וחנן סביון היא מתחילה להפנים, גם הם צועקים למגע נשי. ראו כמה זה הכי קל ללכת לאאוטלט של ויצו ולצאת משם עם סטים תואמים שלא דורשים הפעלה של בלוטת הטעם והאונה השמאלית, כשבחרו שני הטאלנטים בכסות לא מחמיאה לנתוניהם. חראם.




צאי מזה


ג׳וליה לוי בוקן


מה תעשה מי שלא רוצה לחפוף את שערה בביקור החוזר של החורף שפקד אותנו אך בשבוע שעבר? נכון מאוד, תחבוש כובע גרב. ראו את הצרפתייה עוטה כובע בקטריאלי של היפסטרים מתגרדים ומגרדי אישונים לצופה. חמודה, חיננית מבינה שהכי כיף במזג אוויר שכזה להתעצל ולהישאר מתחת לפוך, אבל להדליק את הבוילר זה לא כזה ביג דיל!




שו הדא?


עדי רונן


חיננית שפשפה את עיניה כשנתקלה בחצי ממקימת אתר השופינג אונליין ״עדיקא״ הפופולרי, עדי רונן המפוצצת ג׳ובות, כשהיא עטויה בטוטאלוס של עוד סטנד סיילים באלנבי. איך אני תמיד אומרת? אלוהים נותן מיליונים למי שאין סטייל, ואלו אוהבים לשרוף אותם על סמרטוטאז' שחורים. חבל.




"חיננית" הוא מדור סאטירי