רשימת הפאסון


שלי גפני
אופס, הצליח לך: חיננית ממש לא הייתה יוצאת ככה מהבית, אבל כשקוראים לך שלי גפני וכשאת אוחזת בצוואר של ג’ירפה בלונדינית ובמותן של צרעה, אז שאר יושבי הג’ונגל נראים על ידך יותר כמו ניסוי גנטי כושל ופחות מהודקים או פוטוגנים. הפריזורה הבוהקת מעוררת קנאה מעצבנת, האפידרמיס קורן ומתוח, אאוטפיט קיצי של חופשת בוטוקס ומיני וודג’ ליפט בתאילנד לא הכעיס את חיננית וגרם לה לסלוח על האקססוריז היוקרתיים שעם אאוטפיט זה נראים צ’יפים.


הו, האימה: סיס, אולי די עם הפרנזים? גם בתיק, גם הג’ינס מתפורר וגם על המגפיים? יש דבר כזה טו מאץ’.


חיננית חומדת: לס איז מור. פחות פרנזים בארון, יותר נחת מחיננית.


שקר כלשהו: תתחילי להקשיב לחיננית, וחייך ייראו הרבה יותר טוב.



מיה דגן
אופס, הצליח לך: מיה דגן מתחילה לנוח על זרי הלחם קל, והתוצאה המתקבלת רגועה ונעימה מדי כמו כדור שינה בונדורמין. אבל זהירות, יש גם תופעות לוואי. חיננית מתה על הפריזורה של מדונה מהניינטיז וגם על שליכטת המקיאז’ המכובדת, על הטופ הקיצי, על הסילואט המרענן של המוכנוס, במדור שמאס מלהקליד את המילים סקיני ג’ינס, ואפילו התיק הזעיר שייראה נייס גם באאוטפיט אחר לגמרי. של הבעל החמוד.


הו, האימה: כאמור, העליונית הרומנטית בשילוב כל האנסמבל הבורגני וחסר האדג’יות שלחו את חיננית לשחרר כמה נחירות בסיאסטה היומית.


חיננית חומדת: בבקשה תגידי שלא עשית פזצט"א על המלתחה של יונית לוי?


שקר כלשהו: במקרה שכן, תמיד אסלח לאחות לגלוני מי החמצן.



רותם אבוהב
אופס, הצליח לך: תענית האירועים שעוברת חיננית פוסט החג מותירה אותה עם קולקציה דלה של סלבס בעלי מטען דנ"א החובק בתוכו את גן הפאשן. מנסיבות מצערות אלו נאלצת שפחתכן הנאמנה לפרגן פה לרותם אבוהב המצחיקה, שהצליחה להיראות נפלא למרות הקלולסיות הבילד־אין. הפריזורה בוהקת ורעננה, המקיאז’ מסתיר יפה את הגיל, שמלה שחורה וקצרה מדי הושלכה על זוג גרבונים הדוקים, שככל הנראה, עליהם הולחם זוג שוסור זה, שנמצא כהכי מכוער ובלוי ביקום, אפילו בזה המקביל של מתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב.


הו, האימה: למרות הזיקה לשוז כעורות באימום פיפ־טואו או כל שוסור גרועות אחרות, אבוהב נמצאת ברשימה הזאת של חיננית.


חיננית חומדת: שמישהו יקרא לרותם סלע ולשאר טובות הטעם לצאת כבר מהבית!


שקר כלשהו: קצת רחמים בבקשה, חיננית פה בייסורים.



רשימת האסון


שירז טל
הו, האימה: חיננית ממש מתוסכלת לראות אייקון דוגמנות בינלאומי כמו שירז טל ההריונית, שככל הנראה לחיננית, חוסכת למטרנות במקום להראות לארנק שלה אור יום במסע שופינג נחוץ. זאת לאחר שהגיעה לסשן חידוד הציפורניים בכסות כוללת של מאמא עייפה. הפריזורה סתורה, סמרטוטופ הושלך מעל סקיני ג’ינס, זירו מקיאז’ ומושקוף אימתניים בחלל סגור, שלא עידנו את הקטסטרוף. חראם.


אופס, הצליח לך: הפיגורה היסטרית.


חיננית חומדת: שתלכי יותר להשקות של בגדים, גם שם מחלקים שלל שיכול לעזור.


שקר כלשהו: ולא, הכוונה היא לא להשקות חיסול של עזבונות ויצו.



בוז'י הרצוג
הו, האימה: אם יש חצי דבר שעל בוז’י הרצוג ללמוד מהנמסיס ביבי, הוא החיבה לחליפות איומים מחמיאות בצבעוניות של טכניקולור. במקום, נלכד הרצוג באנסמבל אפור למראה, חמוץ ומקומט, כמו הוודג’ של ענת וקסמן לאור תוצאות הבחירות האחרונות.


אופס, הצליח לך: חיננית מוכנה בשמחה לשלוח לך רשימה של חייטים שיכולים בהינף מחט להתאים לך את מידות הז’קט והמוכנוס לגופך.


חיננית חומדת: נשמע מרגש? רק הישמר מפריזורה סגולה.


שקר כלשהו: מי יודע? אולי אם תקשיב לציבור (אל תספר, אבל חיננית היא הכי עמך), תצליח בפעם הבאה.



ליהיא גרינר
הו, האימה: האם הייתה כבר הפצצה גרעינית של איראן על ישראל ומי ששרדה היא ליהיא גרינר והחיבה שלה לטוטאלוק זול? כנראה שלא. שימו לב, קוראים יקרים, איך בצוק העתים גרינר לא מאכזבת ומספקת טעם קלוקל כשעטתה טוטאלוס שמכיל אוברול קצרצר בעל טופ דודתי מרחיב ולא מחמיא, פריזורה שרופה ושוז של דראג קווין מאלכנסדריה, שבחישוב מהיר של סך הזוועות, מעניקים לה אלו הילה של ביונסה לעניים.


אופס, הצליח לך: לא התיק (גם לחיננית יש כזה לטמפונים!).


חיננית חומדת: חיננית ממליצה על ליפסטיק בגוון של שטיח אדום במקום גוון זה של אירוע פח"ע.


שקר כלשהו: אולי תיקחי שיעורי מקיאז’ משלי גפני, גם היא מעצמת איפור, והיא לא תיתפס עם מקיוז’ור.



ליאור אשכנזי
הו, האימה: עכשיו חיננית משלמת את המחיר הכבד על כך שהיא מעליבה את כל האיי־ליסטים והם נשארים ספונים בביתם, ובתמורה היא מקבלת עונש לסקר אושיות שהתאימו את תכולת ארונם לסילואט שלהם ולזה הרופס של חיננית. האקזמפלר עונה לשם ליאור אשכנזי הנאה בטוטאלוס של היפסטר מזדקן, כשטרנד זה כבר מזמן אושפז במחלקת תשושי הנפש של עולם האופנה: שיעור יתר מלבין על וודג’ עם נקבוביות פעורות תדהמה, ז’קט ארוך שרוולים וגדול בשתי מידות מאלו של אשכנזי הונח מעל חולצה מכופתרת לא מגוהצת, מוכנוס יוז’ורלי ושוז מחרודות.


אופס, הצליח לך: העיניים כרגיל מהממות.


חיננית חומדת: אולי תשאיל לי אותן לסופ"ש?


שקר כלשהו: מה אכפת לך, לולי? לפי הנראה לחיננית, גם ככה אתה לא באמת משתמש בהן.



מייקל לואיס
הו, האימה: הבעיה של חיננית עם מייקל לואיס החתיך היא שבקו החשיבה שלו אין כביכול מידור בין אאוטפיט חול לטוטאלוק של איוונטים נוצצים. לראיה, הנה לואיס הלוהט בכסות כוללת של מפנה אשפה בשוק, ואפילו יש לו את כובע הגרב הבקטריאלי בידו ואוזניות בגלזורת דונג שמונחות על הסמרטוטישרט. אל אלו שידך הטאלנט ז’קט שהיה מהמם בניינטיז ומוכנוס שגורלו עדיין לא נשזר עם גורל החירייה. עדיין.


אופס, הצליח לך: מעבר לאלו, אתה בדיוק מה שחיננית מחפשת.


חיננית חומדת: הכוונה היא לגבר שנראה טוב יותר בלי חולצה.


שקר כלשהו: רק תגיד כן, ואני מתלבשת עליך.



דיט ודוט

אלדד גל־עד  וקארין זלאיט


אם אפשר לנוע על שטיחים אדומים בטוטאלוס של מוכרים בפיצוצייה, אז סמכו על אלדד גל־עד וקארין זלאיט שהם יספקו לכם את האנסמבל שאנשים אומללים רוקחים על דרך קבע ברגע של אובדן חושים. חמודים, יש דברים שחיננית מעדיפה שיישארו מעבר לקו הירוק. הוא – בשלושה גוונים של אפור מהוה ושוז מצערות, והיא – בפריזורה של פודל גזעי, עגילי שרשרת מתאמצים, סמרטוטישרט, מוכנוס מחרוד ובטונאדות במקום שוז, שהולכות נהדר להשקות בחאן יונס, אבל בתל אביב פחות.



פינת הנעל

נופר מור
עוד כוכבת ריאליטי עושה צעד רועם במדורה של חיננית, והפעם מוגשת לכם נופר מור היפה בכפכפת באימום של סנפיר עם פתח לבהונות הפדיקור שלה. לולי, המחומצנת מתחילה לתהות אם אלו הן תוצר מצער לעובדה שאת שוחה בביצה יותר מדי זמן. מיד השליכי את אלו לירקון, וחשבי צעדייך מחדש כשאת יוצאת לרכישה הבאה. בהצלחה.



צאי מזה

שירלי גליק
ההצפה של שנות ה־90 במדור הותירה לא מעט נפגעים, וביניהם נמצאה גם שירלי גליק האהובה, כשהפעם היא בטוטאלוס שאפילו חצי הצמד האבוד מהתקופה, איה קרמרמן, לא הייתה עוטה: פריזורה א־לה גילה אלמגור, זירו מקיאז’ אפקטיבי, נבירה בשק כלשהו הוליד כנראה עליונית בסילואט של אוהל חב"ד, צעיף מרוט סיבים שעושה דאע"ש לצוואר הענוג, מוכנוס יוז’ורלי שהתפקע על הקרסוליים עקב בחירת מגפיים שמפתחם לא תואם את ימינו. חמודה, זה הזמן ללחוץ על כפתור הריפרש, לפני שחיננית תקרא לך ספאם.



שו הדא?

יעל לבנטל
שמלה באדום לא הפחידה את השחקנית יעל לבנטל, שאף על פי שהיא לא עושה איתה שום חסד, החליטה לבנטל לפנק את חיננית בפיס זה שחושף כל מה שטבעי אך לא פוטוגני. כפרה, חיננית חשה נדיבה ומחלקת טיפים משל הייתה אודטה: 1. מפתח צוואר שלא באמת עובד על מי שצווארה כבר אינו בשנות ה־20. 2. מחטב הוא חבר ולא אויב. ו־3. מברשת לשיער היא פריט קלאסי שמומלץ ורצוי שתרכשי. העיקר שלא תגידי שלא למדת כלום מחיננית. 


חיננית הוא מדור סטירי.