גם אותנטי, גם שיקי

עבר הרבה זמן מאז שרשת העין השלישית הייתה שם נרדף לבגדים מהודו. הרשת, המתמחה באופנה לא מתחכמת אך עדיין מנסה להתעדכן בטרנדים אופנתיים, ממשיכה עוד צעד קדימה אל האורבניות התל־ אביבית ומשיקה קולקציה אביבית ופרחונית, שאמורה להיות שימושית לנשים בכל שעות היום, מהבוקר עד הלילה. בקולקציה יש מגוון רחב של שמלות וטוניקות בגזרת אובר סייז.

בהתאם לצו האופנה, יש העונה גם הרבה שמלות באורך מקסי ומיני ומכנסיים רחבים ומשוחררים שמתאימים מאוד לעונת האביב. בנוסף יש הרבה התחשבות בדיטיילים הקטנים, כמו שילובי תחרה וחיתוכי לייזר.

אהבנו: יש משהו בקולקציה שגורם לי לחלום על חופשה. הבדים הנעימים והקלילים, הצבעוניות והפרחוניות מאוד מתאימים לקיץ הישראלי, שברובו אנחנו מעדיפות ללבוש כמה שפחות. מלבד זאת, המחירים נוחים ביותר ויש שיאמרו אפילו זולים. תפסו את עיני שמלות המיני בהדפסים פרחוניים, חולצות השיפון הדקות בצבעים לבן ושחור ושמלות הקיץ הלבנות.
 
אהבנו פחות: בשנים האחרונות עברה העין השלישית שינוי תדמית, אך עדיין יש בחלק מהסניפים תחושה של בוטיק בגואה. ונכון שחלק מקהל הלקוחות מגיע אל המותג בעיקר בגלל זה, אך גם דברים שכביכול אותנטיים יכולים להיראות שיקיים. הכל תלוי בפרזנטציה.
 

טווח מחירים: 39-239 שקלים ניתן להשיג בחנויות הרשת.
 
קיץ במיאמי סטייל

יש מעט מאוד מותגים בינלאומיים שמאמצים אייקון אחד, ומצליחים לרוץ איתו שנים. אם תנסו לחשוב על כאלה, בוודאי לא תצליחו למצוא יותר מקומץ. אחד מהם הוא מותג האקססוריז הספרדי TOUS, המזוהה בעיקר עם הדובון השמנמן והחמוד. הדובון מלווה את TOUS כבר עשרות שנים, ומי שמתאהב בו מתקשה לוותר עליו גם כשהוא מבצבץ על תכשיטים בעשרות אלפי שקלים.


TOUS

העונה לקחו TOUS את הדובון צעד נוסף, עד קולקציה בהשראת מיאמי השמשית. לשם כך השתמשו בסימבולים הכי מזוהים עם עיר המסיבות, כמו חופים לבנים, מי טורקיז מרעננים, עצי דקל, פירות קיץ וצבעוניות עזה. הסימבולים הללו מתורגמים לתכשיטים (שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות) עם אבנים טובות בצבעים של טורקיז, תכלת, צהוב ואדום. מלבד קולקציית מיאמי, ממשיך המותג בקו הפפיונים המקסים שלו. ומובן שאי אפשר להתעלם מקו התיקים שזוכה הקיץ לצב־ עוניות כיפית ורומנטית - תיקים בגדלים שונים בצבעי פסטל, תיקים שקופים וילקוטים.

אהבנו: הכל. כששמים סימבול כמו דובון בפרונט, חייבים לשים לב שלא לחצות את הקו לקיטש וילדותיות. ב-TOUS מצליחים כל פעם מחדש לעשות את זה, ובאלגנטיות מרשימה. קולקציית מיאמי החדשה מרעננת את העין וכל כל כך משוחררת, לגמרי לא מה שהייתם מצפים ממותג תכשיטים קלאסי. גם התיקים השקופים שבקולקציה עשו את העבודה. הם קיציים, מדליקים ומאוד מגניבים, אפילו סתם כדי להעמיס משקפיים ומקדם הגנה ולקפוץ לים.


TOUS

אהבנו פחות: למותג יש תת-קולקציה של תכשיטים רומנטיים סטייל לבבות וכוכבים שאפשר לוותר עליו. הוא לא מחדש שום דבר ודי דומה לתכשיטים אחרים שיש בשוק.
 
טווח מחירים: 135-35 אלף שקלים
 
ניתן להשיג בחנויות הרשת.
יותר מבסיסי

המותג הצרפתי שנוסד על ידי מייקל אזולאי - אמריקן וינטג' - חוגג העונה עשור להיווסדו. המותג מתמקד בבגדי קז׳ואל לנשים ולגברים, שכל אחד רוצה בארון. ההבדל ממותגי קזו׳אל אחרים הוא שבאמריקן וינטג' מציעים זווית אופנתית ושיקית לבייסיק האהוב.

הקיץ שומר המותג על קו רחב של בייסיק על גווניו השונים: מהשחור-לבן ההכרחי ועד צבעים כמו ורוד, חרדל, ירוק והשנה גם פרחוניות בסגנון הוואי, נקודות ופסים. גם קולקציית הגברים וגם זאת של הנשים מתמקדות בקרב בין הצבעים. לוק דומיננטי מול לוק עדין ורומנטי. העונה התווספו לקולקציה גם חצאיות פליסה באורך מידי, מכנסיים בגזרה גבוהה ומכנסי ג׳ינס. לצד הבגדים יש מגוון ענקי של אקססוריז הכולל תיקי גב וצד וקלאצ'ים, בצבעוניות אביבית של תכלת, ירוק, כתום, ורוד ועוד.


אמריקן וינטג'
 
אהבנו: אם אצטרך לבחור פריט אחד מנצח, זה יהיה בטוח חצאית הפליסה. החצאית מגיעה בכמה צבעים והיא פשוט מושלמת, ומשתלבת נהדר עם הקו הקז׳ואלי. גם האוברולים מדליקים ויושבים נהדר על הגוף. גם בתחום הגברי יש הרבה הצלחות, בעיקר בשל כמות הצבעים, שלא תשאיר שום גבר אדיש ותיאלץ אותם לוותר על הלוק הבנאלי.
 
אהבנו פחות: את המחירים. כואב הלב להוציא מאות שקלים על פריטי בסיס, אף על פי שבאמת מדובר בפיסים שווים. שווים במראה, אך פחות יפים לחשבון הבנק, אם מתחשבים בכך שחלק מהפריטים חוצים את האלף שקלים. הייתי מוותרת בקולקציה גם על קו הז׳קטים שלא מסתדר כל כך עם האקלים החם בארץ.

טווח מחירים: 145־1,689 שקלים
 
ניתן להשיג בחנויות הרשת במתחם התחנה בת”א, בקניון רמת אביב ובקניון עיר ימים.