רבים חושבים שנעלי הפלסטיק מגומי ממוחזר, שמריחות מעט כמו תות, הן עוד גימיק שיחלוף במהרה. אבל מותג הנעליים הברזילאי הוותיק "מליסה" הוקם עוד בשנת 1979, ומאז והוא רק גדל ומתפתח ומוביל את התחום.
מכיוון שהמותג דוגל בערכים של איכות הסביבה, כל תהליכי הייצור מתבססים על מחזור פלסטיק בכל השלבים, כך שבסוף התהליך לא נשארים חומרים לא מתכלים. קולקציית הקיץ של "מליסה" חוגגת את הגרגרנות ואת האהבה לאוכל טוב ומושחת.
פירות נוטפים ועסיסיים ועוגות עתירות קלוריות וניחוחות בישול הם מה שעומד מאחורי הקולקציה הצבעונית והשמחה. מלבד מזון, במליסה עמלו על One by One, תת־קולקציה שמציעה תשעה הדפסים (שחור, חלק, פסים, נקודות ועוד) שנמכרים בנפרד לכל רגל. כך שבפועל אפשר לבנות 81 שילובים משתנים. העונה ניתן לראות גם כמה שיתופי פעולה שווים במיוחד שיצרה החברה. אחד מהם הוא עם קרל לגרפלד, ראש בית האופנה היוקרתי שאנל. שיתוף פעולה לא פחות בולט הוא עם מעצב האופנה העולה ג'ייסון וו, שחביב על מישל אובמה, רעיית הנשיא האמריקאי.
להשיג ברשת "סטורי"
ההשקה התקיימה בארץ כבר בחודש מרץ, עם עלייתו לאוויר של אתר אינטרנט בעברית שבו ניתן לרכוש את הנעליים, ועם הקמה של דוכני פופ־אפ בקניונים באזור המרכז. בגדול, המותג פונה לקהל יעד של בני 18־26, אך כמו שאנחנו יודעים אין גיל מבוגר מדי לסניקרס. בוודאי לא כעת, כאשר כמעט כל מעצב ובית אופנה הקדיש בתצוגת האופנה בשבוע האופנה מקום של כבוד לסניקרס. העונה מורכבת הקולקציה משלוש תת־קולקציות: סניקרס קלאסיים בגזרת CHAMPION בעלות לשונית כחולה; סניקרס בגזרת DOUBLE DECKER בעלות סוליה רחבה; ודגם שלישי ללא שרוכים. הצבעוניות העונה קיצית מאוד וניתן לראות קשת צבעים רחבה. לצד זה יש הדפסי הוואי, פסים, נקודות, פירות טרופיים ופרחים.
להשיג בחנויות הפופ־אפ בקניון עזריאלי, איילון ורמת אביב, ובאתר keds.co.il
להשיג בחנויות הרשת ובנעלי נימרוד