אמנם הקיץ עדיין לא הגיע באופן רשמי, אך בהחלט הגיע הזמן להשיל את הגרמים/קילוגרמים הנותרים מעונת החגים ולעלות על בגד ים. כמו בכל שנה, הבחירה המהותית שתצטרכו להתמודד איתה, בכל מה שקשור לבחירת בגד ים היא האם ללכת על שלם או להיות אמיצות ולהשתחל לביקיני.



וזו אכן בחירה קשה, כי כל אחד מהשניים יכול להראות מושלם על הגוף או קטסטרופה לחילופין. תלוי כמובן בגזרה. כדי לעשות קצת סדר במה שיש לקיץ בקרב להציע לנו, ארצה לדבר השבוע דווקא על הגזרה השלמה.



בגד ים שלם - שבשנים האחרונות עושה קאמבק מטורף אצל נשים מתחת לגיל 60 – הוא אחד מהאופציות הסקסיות שיש לנשים חטובות ורזות. כמובן שהוא נפלא גם לנשים מלאות, כי בחלק מבגדי הים השלמים, יש מחטבים פנימיים, הבדים יותר חזקים והם בנויים להכיל יותר מסת גוף. 








העונה אנחנו ממשיכים לראות שבגדי הים בהשראות שנות ה-60 וה-70 ממשיכים להיות רלוונטיים. ההדפסים הנועזים, הצבעים הבולטים והגזרות המצומצמות, משתלבים נפלא לצד בגדי הים הקלאסיים. אם מדברים על גזרות, העונה, בניגוד לקיץ שעבר, ניתן לראות יותר בגדי ים עם גב פתוח לגמרי (עד הישבן).

יש המון משחקים עם רצועות וריצ'רצ'ים, שילובים של כתף חשופה, סטרפלס, וחיתוכים באזור הבטן. נשים שמעוניינות לטשטש איזורים, כמו הבטן והחזה, גם יכולות ליהנות ממגוון רחב של בגדי ים עם כיווצים, כפליים, בדים אלסטיים ומחטבים, עם חיתוכים גיאומטריים ובצבעונות עזה.