היפים והאמיצים


אומץ ומרדנות - זה מה שעומד מאחורי קולקציית הקיץ של ריפליי. הכוונה לאומץ לחצות את הגבולות האופנתיים, ולבחור דווקא בלוק נועז יותר, המאפיין את השינויים שעולם האופנה עבר בשנות ה־50 וה־60. אך עם כל האהבה לשנות ה־60, אי אפשר שלא לחבר את זה לנערת אל־איי הקשוחה, כך שהקולקציה מלאה ניגודים: מתקתקות מצד אחד ורוקיסטיות מצד אחר.



הדבר מתבטא בשמלות קטנות וחצאיות המשתלבות נפלא עם ז’קט אופנוענים. גם אצל הגברים יש קריצה לשנות ה־50, אך יותר מכיוון של אווירת מרוצי המכוניות המחתרתיים וסטייל קל של ג’יימס דין. הקולקציה הגברית מציגה בעיקר אופנת רחוב, ג’ינסים ושילובי עור, חולצות פולו וברמודות. בקו הג’ינסים לנשים תמצאו את גזרת הסקיני שנשארה פופולרית, לצד גזרות הבויפרנד והקו הישר. מבחינת הצבעים, גם אצל הגברים ובעיקר אצל הנשים בולטים הצבעים לבן־שחור־כחול, ולשלושתם מתווספים צבעים דוגמת צהוב, זהב, טורקיז, אדום, ירוק וצבעי טאי־דאי.



אהבנו: הג’ינסים הצבעוניים הם הפריט המנצח, בעיקר הלבן. הם מושלמים לקיץ ויושבים טוב על הגוף. בנוסף יש כמה חצאיות מוצלחות וסניקרס פרחוניות שמגיעות בכמה צבעים ופשוט מושלמות לכל לוק.


אהבנו פחות: בקולקציה הנשית חסרות עוד שמלות חוף. אצל הגברים אפשר להוסיף עוד כמה כפכפים, סנדלים ומכנסיים מבדים דקים.


טווח מחירים: מ־299 שקלים.


ניתן להשיג בחנויות הרשת



מספרד באהבה


רשת האופנה הספרדית Desigual הפופולרית פתחה שתי חנויות דגל ראשונות בארץ: בקניון איילון ברמת גן ובקניון רמת אביב. שתי החנויות מעוצבות בהתאם לסטנדרטים של המותג, והן מציעות בגדי נשים ואקססוריז (תיקים וארנקים). קו בגדי הגברים והילדים לא יימכר בשלב זה בארץ, בעיקר בשל אילוצים של שטח מכירה. קולקציית הקיץ של המותג, שכבר הגיעה לארץ, מתאפיינת בצבעוניות שמחה.



הקונספט שעומד מאחוריה הוא Happy Casual, והוא מתחלק לשלושה חלקים: קו המשלב הדפסים טרנדיים מרחבי העולם (ספארי, ים תיכוני והוואי), קו המשלב את האלמנטים הקבועים והמזוהים עם המותג (לבבות, עיגולים והדפסים גיאומטריים), וקו המשלב הדפסים וצורות עגולות בהשראת הגלקסיה, הדפסי תחרה והדפסים פרחוניים. שלושת הקווים הללו יוצרים קולקציה עשירה הכוללת שמלות, מכנסיים וחולצות בכמה גזרות. מלבד זאת, יש למותג קו ג’ינסים מעוצב, בגדי ים ובגדי חוף.




שילוב של מתקתקות ורוקיסטיות. ריפליי



אהבנו: זהו אחד המותגים החזקים בספרד, וחשוב שיהיה לו ביטוי גם בארץ. לגבי הקולקציה הנוכחית, כמו תמיד היא בולטת בצבעוניות העשירה שלה. אהבנו בעיקר את שמלות המקסי עם ההדפסים הטרופיים ואת בגדי הים המקסימים.


אהבנו פחות: צבעים והדפסים משוגעים זה מעולה, אך נדמה שהעיצובים קצת חוזרים על עצמם, ונכון שעליהם מבוססת הרשת, אבל מי אוהב להיראות כמו פרסומת למותג כלשהו?


טווח מחירים: 1,599-119 שקלים.


ניתן להשיג בחנויות הרשת בקניון איילון ובקניון רמת אביב

בדרך למעלה


המותג גליתה של המעצבת גלית מלכין הוקם לפני כשלוש שנים, ולאחרונה הוא תופס תאוצה. את המותג הקימה מלכין מתוך כוונה לספק אופנה טרנדית במחירים נוחים. ואם מסתכלים על הפריטים שמרכיבים את קולקציית הקיץ של המותג, ניתן לראות שהבגדים נבחרו בקפידה. כל הפריטים יוצרים אסופה מעניינת של טרנדים, וביניהם בולטים בעיקר הטרנד הטרופי, מראה הרטרו, השפעות מהסבנטיז ושטיפות של טאי־דאי.



רוב הקולקציה מורכבת משמלות באורכים שונים, ממיני קצרצר ועד שמלות מקסי נשפכות ושמלות גלביות. כמו כן יש בקולקציה גם מכנסיים בגזרות משוחררות ומכנסיים בגזרת פדלפון, אוברולים קצרים וטופים. מבחינת צבעים, הקולקציה עשירה ביותר, מהלבן הקיצי הקלאסי ועד צבעים זרחניים והדפסים של צמחייה אקזוטית. הבדים שונים, מכותנה ועד תחרה ושיפון.





אהבנו: הדבר הראשון הבולט בקולקציה הוא הגזרות המדויקות שנדמה שמחבקות כמעט את כל הגוף. חלק גדול בקולקציה מוקדש לשמלות אובר סייז ושמלות חוף, שמתאימות מאוד לאקלים הישראלי. יש גם שמלות פסים קצרצרות שמושלמות לערב ואוברול סטרפלס טרנדי.


אהבנו פחות: את בעיית הנגישות. המותג חדש יחסית, ולכן הפריסה שלו בארץ עדיין לא מספקת. במרכז אין חנות של הרשת, החנות הכי קרובה היא בקניון פתח תקווה.


טווח מחירים: 500-100 שקלים.


ניתן להשיג בחנויות הרשת ובבוטיקים נבחרים

צילומים: שי פרנקו, יח"צ