עוד לא התאוששנו ממקבץ החגים, וכבר בני הנוער שלנו עסוקים בהכנות לערב החג הכי חשוב בחייהם - מסיבת הפרום. טוב, לא באמת הכי חשוב בחייהם, אלא אם כן את נערה היסטרית שחייבת ללבוש את השמלה הכי שווה.

ובכן, אנחנו כחודש לפני המסיבה הגדולה, והמעצבים והמעצבות הישראלים כבר מרגישים את התנועה הערה של בנות נוער צווחניות. ומה באמת קורה בליל המסיבה? שום דבר אופנתי, זאת רק הזדמנות להכניס קצת זוהר למלתחה. והשנה, כמו תמיד, השמלות הכי פופולריות יהיו שמלות המקסי, אשר מיוצרות כמעט בכל צבע והדפס אפשריים. מבחינת הבנים בחבורה אין הרבה שינויים, והמשקיעים ביותר בוודאי ילכו על חליפה מאחת מרשתות האופנה.


 
כדי שלא תצטרכו לכתת רגליים, כדאי מאוד לעשות סקר שוק מהיר באינטרנט. היום רוב המעצבים מתחזקים אתר, ומומלץ מאוד לסמן פריטים מועדפים ואז ללכת בעקבותיהם. אני מני¬חה שבני נוער רבים מתכננים להזמין שמלה או חליפה מאתרים מחו״ל, במקרה כזה מומלץ למהר, כי הדואר בארץ מסורבל בלשון המעטה, וחבל להישאר עד הרגע האחרון בלי הפריטים.


 
זה נכון גם לגבי המידות - בעיקר בבגדי ערב יקרים. מי שלא קונה בגד תפור בהזמנה אישית, ומעדיף פריטי לבוש מוכנים, כדאי שיידע שרשתות האופנה כבר מציגות מיני קולקציות לחוגגים את מסיבות הפרום ולרגל עונת החתונות. זה מכוון בעיקר לנערות שמחפשות שמלות ערב, ויכולות למצוא אותן בטווח מחירים רחב, שחלקם אפילו שפויים.



צילומים: מירי דוידוביץ, עידו לביא, יוהאן סנזי, נטלי זריקר, הנס מוריץ, ולרי בלקינד, רעיה מיטרני, אבי ולדמן, אודי דגן, ניר יפה, יח"צ