אופנה

למה נטלי עטיה נכנסה לאח הגדול? סלבס שרוצות להפוך לאימפריה

עיצוב ליין משקפי שמש, השקת מועדונים נוצצים או סתם זכייה בפרסי אוסקר זה הכי 2005 – כרגע כל מה שהסלבס שלנו רוצים זה להיות אימפריות לייף-סטייל מקוונות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
נטלי עטיה בהשקת לנקום מירקל קושן
נטלי עטיה בהשקת לנקום מירקל קושן | צילום: לם וליץ
2
גלריה

כושר, תזונה ועיצוב הבית הם נושאים שמאז ומעולם העסיקו אותנו בכל הנוגע לסלבס, אבל נדמה שהיום, כשהרשתות החברתיות מאפשרות לנו הצצה בלתי אמצעית לבית הפרטי שלהם, הנושא הפך לחם מתמיד. אם בעבר קיבלנו השראה מהשמלות שלהן, שצולמו למדורי האופנה, היום אנחנו מקבלים הצצה היישר אל ביתם, ובתוך כך לאופן שבו הם מנהלים את אורח החיים שלהם. תמונות של טיילור סוויפט מצטלמת עם לורד בסדנת בישול, של מדונה עושה יוגה, ואפילו אצלנו – של אפרת גוש מצלמת את תהליך הפיכתה לעקרת בית ולבשלנית מדופלמת - הפכו לאורים ותומים שלנו בכל הנוגע לאיכות חיים. על הקרקע הפורייה הזאת צמח הטרנד החדש הנוגע לעסקים של סלבריטאים: אתרים ומותגי לייף-סטייל מקיפים עם אג'נדה ביתית והמון טיפים.

מרתה סטיוארט, הכוהנת הגדולה של הז'אנר, הפכה בשנים האחרונות לאם הרוחנית של תנועת ה-DIY ואיכות החיים שמטפחים בני דור ה-Y והוכיחה לסלבריטאים שהכסף לא נמצא בעוד קולקציית אופנה, אלא בבניית מותג לייף-סטייל מלא ערכים, ביתיות, אפייה נטולת גלוטן, כושר ומתכונים. כתוצאה מכך, לא מעט מהם קפצו על עגלת הלייף-סטייל המתחדשת והחלו לבנות במרץ מותגים עם נוכחות אונליין חזקה. הכירו את הסלבס שנחושים בדעתם להפוך מכוכבים לאימפריות לייף-סטייל:


עוד אשפיות סטייל בפיתוח הן טורי ספלינג, שהצהירה בפה מלא שהיא רוצה לרשת את מרתה סטיוארט, זואי דשנל ואתר הבנות שלה "Hello Giggles" וג'סיקה אלבה, שהפכה לגורו של מוצרים טבעיים לבית ולמשפחה עם האתר שלה "The honest Company".

תגיות:
האח הגדול
/
נטלי עטיה
/
איציק זוהר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף