רשימת האסון 




מושיק עפיה 


הו, האימה: חיננית כיתתה את רגליה עד לשטיח האדום הבא, ובמקום כוסות שמפיין קיבלה את הזוכה של "האח הגדול", מושיק עפיה, בנקודה שממנה נמלט אלירז שדה לפני שיצא עם ידו על הג'ובות עת זכייתו באותו הריאליטי: טוטאלוס של רב מלצרים בחולצה מכופתרת שחורה וסינתטית, מוכנוס תואמים ודחף ענק לשאוב מנת שווארמה בזיגוג טחינה בסוף המשמרת כדי למלא את החלל הריק בקיבתו.
 

אופס, הצליח לך: חיננית עדיין חושבת שאתה מלאך, אבל כאמור, בעולם הזוהר הבייגלה על הראש וחצי פיתה ביד עם בשר זה לא מראה כולל מנצח. ולא בגלל השנאה הגורפת לפחמימות.
 
חיננית חומדת: למה זוכת העונה הקודמת, טל שם משפחה כלשהו, לא הוזמנה לאיוונט?
 
שקר כלשהו: היה יכול להיות אקשן.
קרן מור
 
הו, האימה: כשחיננית קמה בבוקר, יש עליה יותר שאריות מקיאז' מהזירו שפכטל הנחוץ פה על הוודג' של קרן מור. וחבל שהשחקנית המצחיקה החליטה להבהיל את כולנו כשעטתה טוטאלוס של רוח רפאים שכולל פריזורה נאה ואפידרמיס שחוק אך נורמלי לגילה, שבשילוב התכריכים האבסטרקטיים שעטתה מעניק מראה מבהיל שמזכיר למחומצנת שהגיע הזמן לקבוע תור לפילינג טבעי על ידי בייבי פיראנות. רוצה לבוא איתי?
 
אופס, הצליח לך: שאכתוב לך את הכתובת של המקום על לוח סיאנס או שיש לך יכולת לתקשר עם הסובבים?

 
חיננית חומדת: לולי, אם נשאר לך עוד קצת מהסדין שאת לובשת, למה שלא תייצרי לך הד־פיס תואם ומכסה עם שני חורים לעיניים, והופ, את מושלמת.
 
שקר כלשהו: ושלא תבואי לי בחלום, שמעת?
נטלי דדון 


הו, האימה: כנראה שנטלי דדון מתוכנתת רק על שפת גוף לסלפי באינסטגרם, מה שככל הנראה גרם לה להתבלבל כשקלטה את מצלמתה של חיננית ובמקום אאוטפיט לוהט העניקה הטאלנטית טוטאלוס יוז'ור שמכיל וודג' משותק לימין עם שפתיים משורבבות למדרכה פלאס יד ענוגה על הלחי ומוכנות לפילטר הבא, שלא יציל את המצב הטקסטילי הבסיסי שכולל: סמרטוטישירט, מוכנוס אגביים וסניקרס שמעלים פיהוק.
 
אופס, הצליח לך: הפאשניסטיות החכמולוגיות שקוראות כרגע שורות אלו וצורחות בקול רם: "אבל זה טרנד הנורמקור! זה סופר לוהט עכשיו בעולם", בבקשה תסתמו. תודה.
 
חיננית חומדת: מאיפה התיק הזה לולי? היית בפסטיבל טומטומלה המכונם? 
 
שקר כלשהו: בפעם הבאה לא צריך לטרוח ככה, פשוט תגידי לחיננית שתשים אותם ברשימות של היחצנית נאמבר וואן, מיכל נדל. לא יודעת מי זאת מיכל נדל? ביג מיסטייק, היוג'!
פייר סרקוזי  ויאיר נתניהו
 
הו, האימה: זהו פייר סרקוזי המהמם (נו, הבן של) שמתחבק עם יאיר נתניהו (גם הבן של), שככל העולה מהסיטואציה ניתן להסיק ששניהם עדיין לא קיבלו את דמי הכיס השבועיים מהאבות הטחונים שלהם, ולכן נאלצו לעטות בהתאמה חולצת פיג'מה מקושקשת, מוכנוס לא מחמיאים ופתרון הנעלה שאליו אפילו הטראש שעל רצפת הקלאב שבה נערך מפגש הפסגה הנ"ל לא הסכים להידבק.
 
אופס, הצליח לכם: איזה יפה סרקוזי ג'וניור? ואיזה חכם נתניהו ג'וניור שהשכיל להצטלם בסמי־פרופיל? זה מרזה.
 
חיננית חומדת: לארוב לשניכם עם עלות השחר בסיום המסיבה, להפשיט אתכם, ואת הזוועות לטמון בגב משאית הזבל הראשונה של העירייה.
שקר כלשהו: סתם, אתם הורסים, צוחקים איתכם. 
נטלי עטיה

הו, האימה: אחרי שגרפה מחמאות מחיננית בשבוע שעבר, מיהרה נטלי עטיה לחזור לסורה כשעפה על סל הכביסה ושלפה משם את הדיזסטר הבא: טופ נאה אך משמים בשילוב מוכנוס מג'ינס שחבורת עשים עשו עליהם גנג בנג וסנדלת כעורה. חראם, כפרות.
 
אופס, הצליח לך: למה זה מגיע לך, את שואלת? כי מאז הסנדלים התנ"כיים כן המציאו פתרון הנעלה פוטוגני יותר.
 
חיננית חומדת: לצאת איתך לשופינג.
 
שקר כלשהו: ולא על חשבון הארנק של איציק זוהר.


רשימת הפאסון 



טהוניה רובל


אופס, הצליח לך: טהוניה רובל קורנת בנקודה מאוד עצובה על מדרכה אורבנית מטונפת כשהיא באאוטפיט טכניקולור מרהיב. אולי זאת האהבה החדשה שלה ואולי לא, אבל בכל מקרה חיננית מרוצה מהפריזורה המשוחררת, מהוודג' הזוהר ואפילו מהאוברול והשוסור הקיציות האלו שעם רובל עושים חסד.
 
הו, האימה: ככה מגיעים לחגיגות יום השווארמה הלאומי!
 
חיננית חומדת: איך בא לי לאפה עם דיאט קולה.
 
שקר כלשהו: שנים שלא תקעתי לאפה, שנים. 
יובל שרף


אופס, הצליח לך: כשיובל שרף מחליטה לפנק את אישוניה של חיננית, האושר של השנייה פורץ מלבה והיא מקלידה את הבאים: פריזורה מתוקה א־לה טינקרבל הבליטה וודג' מלאכי, טופ מז'אנר מכות הרצח של מועדון הדאנג'ן שודך לחצאית שכולה פאן וסניקרס לבנים ניווטו את הטוטאלוק למקום מודרני ועדכני וסתמו למישהי את הפה. נו, היה כל כך קשה?
 
הו, האימה: אם הבלונדינית מאוהבת בג'ינג'ית, זה סימן שהיא לסבוש?
 
חיננית חומדת: אם את בעניין , שלחי לי הודעה בטינדר: ערה?
 
שקר כלשהו: לא צריך לכתוב יותר מזה כלום, את הכתובת שלך אני יודעת בעל פה. אל תשאלי איך.
אפרת גוש 


אופס, הצליח לך: אפרת גוש פוסט־לידה קורנת בשמלה מוזהבת ונפלאה שמותירה את חיננית ירוקה מקנאה. גם המקיאז' והפריזורה המטורללת מתקבלים בהבנה והעובדה שהאמא הטרייה לא מציגה שקיות גוצ'י שחורות מתחת לעיניים זה לא בגדר נס, ככה זה כשאת מפוצצת בפאלס - יש אופציה לקחת בייביסיטר, לישון סייסטה ולבלות כל הלילה. ביץ'.
 
הו, האימה: החלום של חיננית היה להתחתן עם מישהו שיש לו כסף. את יכולה ללמד אותה איך עושים את זה?
 
חיננית חומדת: מה את אומרת על שיעור פעם בשבוע?
 
שקר כלשהו: בתמורה לבייביסיטינג, מה אכפת לך?





ג'קי אזולאי


וואלה, מיז ג'קי אזולאי? באמת היה דחוף לך לחגוג את יום השווארמה הלאומי כשאת באאוטפיט מחופף לגמרי? מי לעזאזל הסטייליסט שלך, אבי ביטר? לא, לחיננית באמת אכפת והיא מאוד רוצה לדעת אם כשלבשת את האנסמבל היוז'ור מן הל הזה האור היחיד שדלק בבית באותו הזמן היה האור של המקרר? אני מצפה לתשובות כשתזמיני אותי לשיחה צפופה על יחסינו במדור לאן. את יכולה להכין כיבוד של סיר חריימה, אני אביא את השמפיין.
איציק זוהר

חיננית כעוסה על הפקת התוכנית "האח הגדול" שלא נתנה לאיציק זוהר את הפרס הגדול וכעת, למרות מלא אס־אם־אסים שהיא וחברותיה שלחו עבורו, לא זכה זוהר למכור את הג'יפ ואז לצאת לשופינג הגון. במקום פיסים של פראדה אנו נאלצים לקבל את הטאלנט בחרישות קשות על אותו האאוטפיט ובשני איוונטים שונים. חמוד, כבר סיפרת לכל העולם שהפסדת בעברך את התחתונים, אבל את אלו שאני מקווה שאתה כן לובש לפחות טרחת לכבס?
יהודה לוי 

הרימות כבר מזמן הספיקו לעכל ואז להקיא את טרנד ההיפסטרים, אבל יהודה לוי החתיך עדיין אמון על אג'נדה מפורעשת זאת, וכעת הוא מחזיר אותה מהמתים, בתלבושת שבאופן הזוי משתלבת עם הזקן שעל הוודג' שלו. אל הצהרת פאשן לא רלוונטית זאת שידך השחקן המוכשר שחורים שהיו עובדים נהדר בהלוויית הטרנד אי שם לפני שנים, אך לקיץ שהוא בסימן פאן לי פאן - פחות. הרבה פחות. לא מאמין? למה יש לך סמארטפון שמולחם באופן קבוע לכף ידך? אייפון הוא לא רק אקססורי, רצוי להתעדכן מדי פעם, נשמה.
טל מוסרי 

חיננית קצת מודאגת מכך שטל מוסרי הוא הרול מודל של כל ילדי ישראל כשבלוטות הטעם שלו מסרבות להתפתח, והוא עדיין רוכש את מחלצותיו במחלקת הנוער בחנות כלשהי בדיזנגוף סנטר, אף על פי שגילו זהה כמעט לזה של טי רקס שמזמן כבר נכחד. האני, נכון שפיטר פן אמר שלא כדאי לנו להתבגר כי זאת מלכודת, אבל אולי כדאי לך לנסות מדי פעם לעטות פיסים שנאים לפעילות שהיא מעבר לארגז החול השכונתי?