על אף הנטייה שלנו להשיל שכבות במהלך הקיץ ולהעדיף שורט וגופיה על פני כל דבר אחר, נדמה שהפריט הכי חם העונה הוא דווקא שמלת המקסי. ולא, הכוונה היא לא לשמלה המפונפנת שקנית לחתונה של חברה או לבר מצווה של האחיין, אלא למקסי היומיומית. זאת שאנחנו זורקים על עצמנו בקלילות, עם סנדלים שטוחים רגע לפני שאנחנו יוצאים לקרבות היום וחותמים איתה את הלילה. 



ולמה היא הפריט הכי חם? אתם בוודאי שואלים, כי היא פשוט מושלמת. היא נראית נפלא על הגוף מבלי להיראות מתאמצת. היא בדרך כלל מבד נשפך ואוורירי, מה שמאפשר לגוף שלנו לנשום מבלי להרגיש דחוסים וחנוקים, והיא מגיעה באין ספור וריאציות וצבעים, מבדי שיפון שקופים ועד בדי טריקו דהויים, כך שכל אחת יכולה להרגיש בנוח בלוק שלה.

המטרה היא כמובן להתאים לכל אירוע. זאת אומרת שאם את מתכננת לבלות יום שקט במשרד, תוכלי ללכת עם שמלה טריקו בגזרת אובר סייז קלה, ואם את מתכננת לקפץ בין פגישה לפגישה, תוכלי להשקיע קצת יותר בשמלה בצבעים והדפסים קיציים. ומה שהכי טוב, זה שבכל מצב תרגישי נוח כי המראה שתיצרי יישאר קלאסי. יתרון נוסף, במקרה שאת מתכננת לצאת ישר מהעבודה, תוכלי פשוט לעלות על עקבים, לחדש את האיפור ושוב להיראות עם לוק מנצח.
לוק בוק

שמלה, בלינקי, 486 שקל
שמלת פשתן, סיליז, 1,113 שקל






 
פקשוטים
נטע אפרתי, 690 שקל
ג'אסט קוואלי לל'איטליה, 1,800 שקל  
גליתה, 220 שקל
קסטרו, 199 שקל
RIMMA ROMANO, 870 שקל
PROFIL, 299 שקל 
מנגו, 129.90 שקל
Lilamist, 209 שקל
H&M, 399 שקל
ג'וסי קוטור לפקטורי 54, 950 שקל
DESIGUAL, 909 שקל
ASOS, 399 שקל