שר ההגנה


בימים לוהטים כמו שאנחנו חווים בשבועות האחרונים קשה לשמור על שגרת טיפוח אמיתית, ואפשר לומר שהדבר היחיד שאני אף פעם לא מוותרת עליו הוא מקדם הגנה. אבל היובש בחוץ והשמש מחייבים גם שימוש קבוע בקרם לחות. מהסיבה הזאת, הרבה מחברות הטיפוח הוציאו גרסאות קלילות לקרמים שלהם. שיסיידו למשל הוציאה את TOTAL PROTECTIVE EMULSION SPF15 - תחליב לחות במרקם אוורירי מסדרת הפרימיום שלה. מצד אחד זה קרם לחות, מצד אחר המרקם התחליבי שלו לא מכביד על העור ומשאיר את העור רענן. הוא גם יוצר שכבת הגנה נוספת על הפנים, מכיוון שיש בו מקדם הגנה SPF15. המינוס היחיד שלו הוא המחיר: 2,300 שקלים ל־70 מ”ל. קצת כבד על הכיס שלנו.



יצא לעור


ובעוד הגברים מתגלחים, הנשים עובדות על הפדיקור. לעצלניות ולמי שמנסה לחסוך עוד קצת כסף לחופשת החגים, אנחנו ממליצים לוותר על הפדיקוריסטית ולעבור ל”עשה זאת בעצמך” עם פצירה חשמלית ביתית. לצד הפצירה הוותיקה של “שול”, המותג ד”ר עור הוציא את SilkTouch. הפצירה החדשה עובדת על אותו עיקרון כמו המתחרה, והיא בעלת ידית נוחה לתפיסה ועיצוב ארגונומי המותאם למבנה העקב. היא מגיעה עם שני ראשי פצירה מתחלפים, שעמידים לאורך זמן. מה חשבה עליה הנסיינית שלנו? שאין תוצאות פלאים. כדי להגיע לסדקים העמוקים ולהחליק אותם, צריך להשתמש בפצירה לאורך זמן ולשמור על שגרת שפשוף. אחרי שנפטרים מהעור העודף, היא עושה את העבודה והתוצאות נשמרות. המחיר: 149 שקלים.





מתגלחים עליה


אי אפשר שלא לשים לב שטרנד הזקנים שוב משתלט על גברי ישראל (גם אם אנחנו ממש לא אוהבות את זה), ולמה לא? הרי עבורם זאת רק עוד דרך מלהימנע מטרדת הגילוח היומיומית. אם לא ידעתם, שלושה מתוך ארבעה גברים בארץ מתלוננים על רגישות בעור הפנים לאחר גילוח בסכין. אבל לא שזה תירוץ, כי בדיוק עבורם הומצאה מכונת הגילוח. וחברת פיליפס הגדילה לעשות והשיקה מכונה שנבדקה דרמטולוגית ותורמת להפחתת הגירוי בעור. למכונה, מסדרה 7000, יש ראש גילוח עם ציפוי הכולל כדוריות מיקרוסקופיות, המקטינות את מקדם החיכוך עם העור. אז מה חשב עליה הנסיין שלנו? שלעתים, מרוב שהיא עדינה, הוא חשב שהיא לא עושה את העבודה מספיק טוב. אבל אחרי הגילוח הראשון, הוא כבר הופתע מהתוצאה הטובה ומהרכות של העור. המחיר: 990 שקלים.





תקופת הזוהר


במאק מצהירים שטרנד חדש נולד על מסלול התצוגות: הסטרובינג. מדובר בטרנד שקם במטרה לתת פייט לטכניקת הקונטור שהייתה פופולרית בשנים האחרונות. הסטרובינג התפתח למעשה כתגובה לטרנד ההצללות המוגזם שרץ בתקופה האחרונה באינטרנט. כך שסטרוב, משמעותו זוהר עד כדי הארות קיצוניות הנוצרות על ידי איפור בשכבות שמעליהן מסיימים בגימור מבריק. הדרך הפשוטה לאמץ את הטרנד הזה בחיי היומיום היא על ידי משחקי אור וצל, כשפועלים על פי העיקרון שצבעים כהים מצרים את הפנים וצבעים בהירים או מבריקים מבליטים ומדגישים. כדי להתאים את זה בצורה מושלמת לפנים שלך, הדגישי אזורים כמו עצמות לחיים, רקות, גשר האף, מרכז הסנטר, הגבה וכמובן עצמות הבריח.



מס שפתיים



מבריק מול מט: מה הכיסוי שלך? שישה שפתונים שיאירו לך את היום:



> Miss Pupa Velvet Matt – 16 גוונים במראה מט שעמיד לאורך זמן, 55 שקלים לרגל ההשקה



> הכל על המט: איל מקיאג׳ בסדרת שפתונים XO Lipstick עם 30 גוונים במראה מט וסמי־מט, 119 שקלים



> גם אליזבת ארדן הולכת על גרסת מט בסדרת BEAUTIFUL COLOR MOISTURIZING LIPSTICK,  מחיר: 270 שקלים



> זה הזמן להתאהב בסדרת המבריקים KISS KISS של גרלן, שמציעה צבעים מקסימים וכיסוי מעולה, 196 שקלים



> COLOR RICHE של לוריאל פריז חוגג 30 שנה עם 30 גוונים חדשים בגימורים מט ומבריק, 112 שקלים



> Telluride – סדרת שפתונים בגוונים של חום אדמדם או ורוד זהבהב, בהשראת יעד החופשה האהוב על בובי בראון, טליורייד קולורדו, 135 שקלים



צילומים: יהודה אוליאל. פיליפס, מוטי פישביין, יח"צ