אופנה

הנשק הקר: חגית גינזבורג עושה לכם סדר בטרנדים של הסתיו המתקרב

האלבום שיכבוש את הרדיו, סדרת הלהיט שתרתק אתכם למסך, האופנה שעושה קאמבק, וגם פרידה מקיץ שעיר במיוחד

חגית גינזבורג צילום: ללא
עדן בן זקן
עדן בן זקן | צילום: רוני שוקרון
6
גלריה

בשנים האחרונות נעשה מאוד טרנדי בקרב הגברים (אבל לא רק) לתת לזקן לצמוח פרא, ובאופן כללי עניין הצמחת השיער שב וקיבל לגיטימציה מחודשת, אחרי קיץ שחגג את שיער בית השחי הנשי ואפילו צבע אותו בצבעי פסטל זוהרים. אבל בסתיו הקרוב רוב הגברים המזוקנים צפויים להתיידד מחדש עם סכיני הגילוח שלהם, כי ימי הזקן נגמרו. סקר שפרסמה סופר־פארם (אמנם לרגל השקת סכין גילוח חדשה, כך שהמניעים לא לגמרי תמימים) בשיתוף עם חברת הסקרים Zeta tools חשף שרוב הנשים (80%) חושבות שזקן איננו אסתטי. ההיסטוריון ד”ר אלום וויטני, שהקדיש מחקר לנושא, אמר בתחילת החודש למגזין הבריטי “טלגרף” שעידן הזקן קרוב לסיומו: “יש קשר ברור למדי בחזרה של זקן לאופנה וביציאה שלו ממנו לאורך ההיסטוריה. זה תמיד מתכתב עם תקופות בהיסטוריה שבהן הגבריות חוותה משבר או איום”. לטענתו, הרנסנס הנוכחי של הזקן בימינו קרוב לסיומו.



ואם אתם מתעניינים יותר בטלוויזיה מקומית, אז הנה עוד להיט עתידי שכדאי להתכונן אליו: “להרוג את הסבתא”, שתעלה בדצמבר ב־yes, מבית היוצר של הוגי “בת ים - ניו יורק”. העלילה: סבתא עליזה מתעקשת לשלוט בקרקע השווה מיליונים ובעסק המשפחתי לשטיפת מכוניות, ועל הדרך מאמללת את כל בני המשפחה שלה, שחיים בפחונים וממתינים לכך שתתפנה מהעולם. יהיו שם התמכרויות לסמים, חזרה בתשובה וניסיונות רצח. משחקים: אלי פיניש, מירי אלוני ועוד. אם להסתמך על ההצלחה שהלוויין נחל השנה עם “פאודה”, אפשר להניח שהלהיט הגדול של הסתיו נמצא בידיהם.



בית קפה לבובות פרווה – כן, יש דבר כזה, קוראים לו "יאוואראקאן קפה", והוא הטרנד הכי לוהט כרגע ביפן. מדובר בבית קפה שהלקוחות שלו הם בובות פרווה בלבד. אל תשאלו אותנו איך זה עובד, אנחנו רק יודעים שזה נשמע ממש מגניב.

בני זוג בלוק מתואם – ראינו את זה לא מעט על השטיח האדום של טקס פרסי VMA, למשל אצל פארל ויליאמס ואשתו שהגיעו בחליפות ג'ינס מתואמות, ומומחי אופנה חוזים שמדובר בטרנד שישוב ויצוץ גם בשטיחים האדומים של טקסים רשמיים יותר, כמו האוסקר. אורי פפר ויעל גולדמן, אנחנו מדברים עליכם.

חטיפי המיני – אחרי שבמשך שנים רשתות הג’אנק פוד מסוג מקדונלד’ס ושות’ עודדו אותנו להגדיל ב־1.90 שקל, עכשיו כולן מאמצות את טרנד המיני. מיני־נקניקיות, מיני־המבורגרים, מיני־צ’יפס. הם קוראים לזה Snack Attack - מנות המיועדות ללקוחות שרוצים רק נשנוש קטן או מעדיפים להמעיט בקלוריות. גם לנו לא יזיק.


תגיות:
אופנה
/
אוכל
/
מוזיקה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף