האחיות מכות שנית



שיתוף פעולה נוסף בין קנדל וקיילי ג’נר לרשת האופנה טופשופ. השתיים עיצבו קולקציית קפסולה ייחודית ואקסקלוסיבית, הכוללת 15 פריטים שמשקפים את לוק המסיבות האהוב עליהן. לדבריהן, “הקולקציה משקפת את אופנת החגים האהובה עלינו. דאגנו לכלול בה מגוון ייחודי של פריטים נוצצים ואדג’יים. כל פריט עוצב במיוחד לעונת החגים ומשקף את לוק המסיבה המושלם בשילוב עם אופנת רחוב לא מתאמצת”. בין היתר תמצאו בקולקציה טופים בחיתוכים שונים, חצאית מיני מטאלית והמון שילובי בד דמוי פרווה ובדי סאטן.



אהבנו: הקולקציה מושלמת בעיני לתיכוניסטיות ולצעירות שמחפשות מה ללבוש במסיבות הסילבסטר הקרובות. רוב הפריטים הם רב־עונתיים, כמו שמלה שחורה וקלאסית עם חיתוכים, שאפשר לחרוש עליה עם אקססוריז שונים.


אהבנו פחות: רוב הפריטים מתאימים לנערות שדופות ופחות נראים טוב על מי שיש לה מעט קימורים, כך שהרשת מפספסת קהל די גדול של בנות.


טווח מחירים: 219־949 שקלים.


להשיג בסניפי הרשת



ניחוח איטלקי



החיבור בין עולם האופנה לעולם הטיפוח נראה לנו טבעי – ובצדק. חברות אופנה רבות מחזיקות בליינים של טיפוח, כמו שחברות הטיפוח מדי פעם מוציאות אקססוריז מדליקים שיחזקו את הקשר של הלקוחה עם המותג. ועכשיו, גם בית האופנה האיטלקי מיו מיו מצטרף לדואט, עם השקה של בושם ראשון תחת שמו. את הקמפיין של הניחוח החדש מובילה הדוגמנית־שחקנית הצרפתייה סטייסי מרטין, ולא במקרה. מרטין נבחרה מכיוון שהיא מגלמת בצורה מעולה את האישה המלאה ניגודים של מיו מיו. היא נשית אך פמיניסטית, קלאסית אך מודרנית. וכמו מרטין, גם הבושם אקלקטי למדי, הוא חמים אך רענן, שמרני אך גם דרמטי. על יצירת הניחוח הופקדה הבשמית דניאלה אנדרייר, שהצליחה ללכוד כמעט בטבעיות את ההשראות של מיוצ’יה פראדה, המעצבת הראשית של בית האופנה. תמצית הבושם משלבת תווים של יסמין טהור, ורדים, שמן פצ’ולי ופלפל אנגלי. מעבר לניחוח האקלקטי, גם הבקבוק בעצמו עושה חשק להתבשם. הבקבוק האייקוני אטום ומשחק על הקו שבין הקלאסי למודרני.




בושם של מיו מיו. צילום: סטיבן מייזל



אהבנו: הכל, ואם להיות ספציפיים, בעיקר את הבקבוק המקסים, שהולך נפלא עם האקססוריז ועם התיקים של הקולקציה הנוכחית של מיו מיו.


אהבנו פחות: יש כאלו שטענו שהריח מתוק מדי, אך הן היו במיעוט. לכן מומלץ מאוד לקפוץ לאחת מרשתות הפארם, להתיז מעט על הגוף ולהחליט לבד.


מחיר: 440 שקלים ל־50 מ”ל, 590 שקלים ל־100 מ”ל.


להשיג ברשתות הפארם



רואים שקוף



אנחנו שומעים כמה שמשקפיים הם מוצר צריכה בסיסי, אך נשים וגברים המרכיבים משקפיים לא תמיד מצליחים להתחבר למגמה ולהחליף מסגרות בתדירות גבוהה. משקפי ראייה המלווים אותנו במשך כל שעות היום צריכים להיות אופנתיים, וכעת כשהמחיר שלהם הוא גם שפוי, ממש קל ונוח להחליף מסגרות בהתאם לחשק ולמצב רוח. כחלק ממגמת ההנגשה, המותג קרולינה למקה השיק את קולקציית האופטיקה לחורף, וכדי לבדל אותה מקולקציית משקפי השמש של המותג, היא מופיעה תחת הלוגו החדש של משקפי הראייה CAROLINA LEMKE OPTIC. הקולקציה מורכבת מעשרות דגמים טרנדיים המתאימים לכל מבני הפנים ולכל גוני העור.




בר רפאלי. צילום: אייל נבו



אהבנו: משקפיים הם אקססוריז לכל דבר, ולכן הם חייבים להיראות אופנתיים. על הקו הזה הלכו בקרולינה למקה, והם באמת הצליחו ליצור קולקציה מגוונת, שנותנת אין ספור פתרונות למרכיבי המשקפיים. אהבתי בעיקר את תת־הקולקציה המוקדשת לסגנון שנות ה־60 וה־70, הכוללת המון מסגרות עבות ומודגשות.


אהבנו פחות: המינוס היחיד שיש בקולקציה הוא שבחלק מהדגמים, המסגרת מתבלה מהר יחסית. אבל בהתחשב במחיר הנמוך מאוד, זה לא ממש מפתיע.


מחיר: 400 שקלים לשני זוגות.


להשיג בסניפי הרשת