אניה בוקשטיין


צילום: אורטל דהן 

אופס, הצליח לך: יש מצב שבמלחמת התעשייה המקומית בפחמימות הפסדנו את אניה בוקשטיין, אבל הרווחנו אותה בישותה החדשה כערפדית שלא מסוגלת להפסיק לעשות איוונטים? לנשום ולחוש דופק זה לחלשים, חיננית מעדיפה אותך במראות שלמים דרמטיים, עדכניים ומחמיאים לגזרתך 
המיניאטורית והלוהטת.


הו, האימה: חיננית ניסתה בעצמה את הקונספט של דיאטה אך לא הצליחה להבין או ליישם את העניין של לגווע מרעב. חיננית חומדת: חמודה, תפסי ממני מרחק. אפילו שאני נראית כמו לחמנייה, חסר לך אם את תוקעת בי ביס, שמעת?

שקר כלשהו: "שום דבר אינו טעים כמו להרגיש סקיני". מוס קייט.

 
יערה בנבנישתי


צילום: אור גפן 

אופס, הצליח לך: שמלה בגוון וטקסטורה מרהיבים שודכה לז'קט עור טרנדי וביחד עם שוז קלאסיות התקבל מראה כולל קל לתפעול והתודות ליערה בנבנישתי היפה. אל אלו תוסיפו מקיאז' זוהר ובלונד שעבר הרתחה וייבוש וזהו חיננית מרוצה גם ממעט.

הו, האימה: כפרה, את לא קופאת ככה בלי גרבונים?
חיננית חומדת: נכון, לס איז מור, יודעת.

שקר כלשהו: רוצה להיות BFFית של חיננית?
 
דניאלה פיק


צילום: אלירן אביטל 
 
אופס, הצליח לך: דניאלה פיק מדגימה איך גם שחורדיניות נהנות יותר אצל חיננית. ובעצם, למה לא. הפריזורה רעננה, המקיאז' מושלם, השמלה פשוטה אך לא יוז'ורלית ומחמיאה לגזרתה הנהדרת. והאקססוריז? חיננית כבר שוקלת לחמוס אותם ממך. 

הו, האימה: אני מקווה שאין לך בעיה להשאיל לי את השוז המהממות לוויקאנד הקרוב. חיננית חומדת: אז מה אם אני מידה 43.
 
שקר כלשהו: אז אני ארחיב לך אותן קצת. אובר סייז זה עדיין לוהט.

עדן בן זקן


צילום: אור גפן 
 
הו, האימה: במקום האאוטפיט ב־30 שקלים, השתחלה עדן בן זקן לאאוטפיחס מהכל בדולר: מוכנוס באפקט שנוצר מהשתלטות עכברושים מוכי כלבת, 
מגבעת שלא מסתירה פריזורה לא חפופה, סמרטוטופ וז'קט שמתפוצץ על הזרועות והכתפיים. ואם זה לא מספיק, הביאה בן זקן תיק ג'מבו לטייק אווי, ככל 
הנראה למה שהיא הולכת לקחת מהבופה בחתונה שאליה הגיעה.
 
אופס, הצליח לך: השוז חמודות.
 
חיננית חומדת: נכון שהקיטבג העצום הזה כבר מפוצץ במיני לחמניות?
 
שקר כלשהו: גם את עושה את דיאטת הסנדוויצ'ים של חלי ממן?

 
אנחל בונני


  צילום: אורטל דהן 

הו, האימה: איך אנחל בונני עושה את זה? איך הוא מוציא הון על בגדים ועדיין מצליח להיראות כמו הומלס? רק ממבט באנסמבל המחרוד, חיננית מתחילה להתגרד. חמוד, כשהוודג' דוהה ומאפיר לא צריך להתאים לו את שאר הפיסים שאותם אתה עוטה עליך, אוקיי?
 
אופס, הצליח לך: איזה ז'ארד אתה.
 
חיננית חומדת: עם כל הפאלס ששוכב לך בחשבון הבנק זה פשע להציג את החיתול הגותי שגסס לעידן רייכל על הראש בתור הצעיף החדש שלך.
 
שקר כלשהו: ספיקינג על כסף, אל תגיד לי שרעייתך המעושרת נתנה לך לצאת ככה מהבית.
 
לירן כוהנר


צילום: אור גפן 
 
הו, האימה: רק בשבוע שעבר קיבלה לירן כוהנר מחמאות מחיננית והנה השבוע היא בוחרת באאוטפיט יוז'ורלי של כדור אדוויל פגום שעושה לחיננית מיגרנה בלתי אפשרית. סיסטר, חליפה מטופשת מרשת פוראבר וויז'ה שמשנמכת את נתונייך הלוהטים זה ביג נואו נואו.
 
אופס, הצליח לך: שבוע שני ברציפות במדור, יפה לך.
 
חיננית חומדת: הרשי לי להשליך את השוז האלה הפחה בבקשה. הם היו בסייל באלנבי, נכון?
 
שקר כלשהו: ובפעם הבאה לא להתקמצן.
 
מאור שוויצר


צילום: אור גפן 
 
הו, האימה: האם לאור המצב חש מאור שוויצר צורך להזדהות עם מלתחתו של שיפוצניק מעבר לקו הירוק? במקום מראה של אליל בנות, קיבלנו אנסמבל שמורכב ממצנפת של העובדים במזבלה, חולצה עם קטסטרוף מסיד ומוכנוס ושוז מגורזים.
 
אופס, הצליח לך: או שככה אתה בעצם משלים הכנסה?
 
חיננית חומדת: באמת קירות דירת הגג שלי זקוקים לריפרוש. כמה אתה לוקח לשעה?
 
שקר כלשהו: ותקנה לך עם זה משהו יפה הפעם.
 
רז זלצרמן


צילום: אלירן אביטל 
 
הו, האימה: איפשהו עכשיו בעיר יש משאית זבל שרודפת אחרי רז זלצרמן וצועקת עליו לחזור לעבודה. הבלבול ברור: ספק כובע צמר ספק קן לפרעושים, תליון ושרשרת מלחיצים המציגים מחשוף עמוק יותר מזה של אביבית בר זוהר, עליונית מנפט, מוכנוס בגימור ג'יפה וסניקרס מעונה אחרת לגמרי.
 
אופס, הצליח לך: לולי, הליפסטיק מהמם, איזה מספר זה?
 
חיננית חומדת: אתה לא מתגעגע לגירלפרינד אלכסה דול היפה?
 
שקר כלשהו: סע מיד לבקר אותה בניו יורק ואל תמהר לחזור כל כך מהר, טוב?

 
רגב הוד ודורון מדלי
 
https://www.maariv.co.il/HttpHandlers/ShowImage.ashx?ID=347317
https://www.maariv.co.il/HttpHandlers/ShowImage.ashx?ID=347317

צילום: עידן מדיה, יח"צ 



צילום: עידן מדיה 
קוראים יקרים, מי לדעתכם עטה את האאוטפיט הבסיסי הזה טוב יותר? האם זה האשף המוזיקלי והטחון בפאלס, דורון מדלי? או אולי זה הזמיר הים תיכוני רגב הוד שעטה בדיוק את אותו דפוס של אאוטפיט? חיננית יודעת שהדדבודי הוא שיא המודה עכשיו ולכן יש לצ'פר את מדלי. אבל רגע, מיסטר הוד שם מציג גזרה לוהטת מתחת לבייסיק, על אף הסניקרס ההמוניות. בבקשה כיתבו לחיננית בוודג'בוק מי לדעתכם לבש את הטראש הזה טוב יותר כי לה אין כבר כוחות מלסחוט פה סמרטוטים.
 
אביעד בן טוב


צילום: שוקה כהן 
 
חיננית מציגה תת־מדור חדש החושף את סודות הלייף סטייל של הסלבס. אלוהים נותן ג'יפ סובארו פורסטר חדש ויוקרתי במחיר של 171 אלף ג'ובות למי שנראה שאין לו אפילו תקציב של 20 שקאלות לחייט נחוץ על מנת שיקצר את המוכנוס היוז'ורליות ואז ישליך את החולצה מקרטון הפחה, שבהם משווייץ כוכב הילדים אביעד בן טוב.
 
דודו אהרון


צילום: עידן מדיה 
 
מה זה זה? דודו אהרון החליט לעוף על כל עיזבונות הרשת ההיפסטרית אמריקן אפרל וחשב שחיננית תניח לו לנפשו? חמוד, אם אתה מתכוון להיות אמן אינדי סובל מפרעשת אז תפדל. אבל אם לא, כדאי מאוד שתצא לעוד איזו הופעה בקיסריה ואז תוכל לרכוש לך מלבושים שיאים למעמדך, ברור?