מרחיבים את הקהל

רשת בגדי ההריון רמי־לי החליטה להרחיב את הפעילות, והחלה להציע קולקציית בגדים לכל הנשים תחת השם For All Of You. הקולקציה החדשה נולדה מתוך רצון לפנות לקהל נשים גדול יותר והיא מבוססת על טרנדיים עולמיים, כשמגמות האופנה הבולטות הן אובר־סייז, משובץ עם שילובים של פפיטה וטוויד, דפוסים חייתיים, השפעות מתקופת הבארוק, בדי דנים ועוד. בנוסף, הרשת מציעה גם קולקציית הלבשה תחתונה.



אהבנו: המחירים סבירים, שזה הפלוס העיקרי של הקולקציה. אם נסתכל רגע על הגזרות של רמי־לי, אפשר לראות שהם עשו אדפטציה מושלמת של הדגמים כך שהם מתאימים כמעט לכל מבנה גוף.


אהבנו פחות: בואו נודה רגע באמת, לא ברור למה רשת המתמחה בבגדי הריון צריכה להתערבב בשוק האופנה הרגיל. הרי לא חסרות רשתות המציעות לנו אופנה מהירה ומותאמת טרנדים. וזה לא שהם מציעים לנו משהו חדש - את רוב הפריטים בקולקציה תוכלו למצוא גם במקומות אחרים. זה כנראה ניסיון לשמור על קהל הלקוחות גם אחרי הלידה.



טווח מידות: 36־48.


טווח מחירים: 69.90־244.90 שקלים.


להשיג בחנויות הרשת

נוחות זו לא מילה גסה

חברת טבע נאות השיקה את קולקציית החורף שלה, כשגם העונה הדגש הוא על נוחות ואיכות. הקולקציה כוללת 30 דגמים, ביניהם מגפיים, מגפונים, נעליים שטוחות ונעלי עקב. הקולקציה מאופיינת בצבעוניות חורפית ובצבעי אדמה (חומים ואדומים), אפורים, ירוק, כחול ושחור. בקולקציה ניתן לראות הבלחות גם של צבעים מטאליים כמו זהב וסגול. מגמה מאוד בולטת בקולקציה היא שילוב של חומרים – שילוב של עורות וטקסטורות. במקביל לקולקציית הנשים, הרשת מציעה גם קולקציית גברים. נעלי הגברים מיוצרות מעור איטלקי ובעיצוב שתומך בכף הרגל. הן בקולקציה הנשית והן בגברית ניתן למצוא נעליים לכל מטרה ולכל שעות היום.



תפרה לנו תיק. צילום: אלון שפרנסקי
תפרה לנו תיק. צילום: אלון שפרנסקי



אהבנו: יש כמה הבלחות נעימות בקולקציה המנומנמת, שקצת משכיחות את העובדה שמדובר בנעלי נוחות. הדוגמה הכי טובה היא דגם ה”לבנטו”, מגפונים אפרפרים שנראים מעולה עם ג’ינס או עם שמלה וגרביונים.


אהבנו פחות: נעלי נוחות לא חייבות להיראות כאילו יצאו מהארון של סבתא, ויש לא מעט חברות שהוכיחו את זה ומציעות נעלי נוחות מדליקות ואופנתיות. הגיע הזמן שגם המעצבים של טבע נאות יבינו את זה ויחדשו את המנעד שלהם. כי לחברה הוותיקה יש לא מעט פוטנציאל, הוא פשוט נשאר אי שם בשנות ה־90.



טווח מחירים: 400־850 שקלים.


להשיג בסניפי הרשת

תפרה לנו תיק

מעצבת התיקים נטע שדה השיקה קולקציית חורף המחולקת לשלוש קטגוריות וכוללת תיקי עור, ארנקים ותיקי קלאץ’. הקבוצה הראשונה בקולקציה היא תיקי ה”קמפוס”, וברובה מורכבת מתיקי גב שעשויים מעור בופלו גס. התיקים בקבוצה מאופיינים בצבעי שחור וחום כהה עם נגיעה של כחול וכסף. הקבוצה השנייה היא תיקי הבאולינג, תיקים רחבים בעלי רוכסני זהב גדולים. הצבעים של תיקי הבאולינג מתאימים מאוד לחורף עם גוונים של בורדו יין, כחול עמוק, אפור, שחור וקאמל. הקבוצה השלישית היא ה”גולדן רינג”, תיקים עם סילואט עגלגל. התיקים בקו הזה מגיעים בכמה גדלים, ולכן מתאימים גם ליומיום וגם לערב. הם מגיעים בצבעים זהב, כסף ושחור.



מרחיבים את הקהל. צילום: יח"צ
מרחיבים את הקהל. צילום: יח"צ



אהבנו: מה שבולט העונה הוא השילוב של עור הבופלו, שלו יש טקסטורה מדהימה. אהבנו בעיקר את תיקי הקמפוס המדליקים, שמאוד טרנדיים העונה.


אהבנו פחות: נטע שדה מתמחה בתיקי עור, אך אנחנו מצפים כבר לשלב שבו היא תתחשב במי שלא קונה עור מכל סיבה שלא תהיה. היינו שמחים שבעונות הבאות היא תגדיל את מניפת הצבעים שלה ותציע יותר תיקים לשעות הפנאי.


טווח מחירים: 130־1,200 שקלים.


להשיג ברשת ארנקי עמנואל