אמיתית או סינתטית זה עניין של השקפה (לפחות אצל חלק מהנשים), אבל מה שבטוח הוא שהנוכחות של הפרווה בקולקציות החורף בולטת במיוחד. אין הרבה מה לומר בנושא, שכן מדובר באחד מ"הבדים" האהובים על מעצבי-על וחובבות אופנה.

הפרווה העונה זוכה להמון אינטרפרטציות, וניתן לראות אותה במעילים הגדולים הקלאסיים ואפילו באביזרים עדינים. מבחינת צבעוניות, העונה, בזכות כניסתה של הפרווה הסינתטית למסלולי התצוגות, אפשר לראות עושר צבעים. פרוות סגולות מתחרות בפרוות ורודות וכחולות, ובחלק מהמקרים ניתן לראות גם שילובים נועזים יותר. 

מעיל פרווה של H&M. מחיר: 599
מעיל פרווה של H&M. מחיר: 599

מה שיפה בפרווה הוא שבזכותה לא צריך להתאמץ יותר מדי. כי ברגע שלובשים אותה או מצרפים ללבוש אביזר שכולל אותה, היא מושכת את כל תשומת הלב, ואז כל השאר הופך לפחות רלוונטי. כמו כן, משום שהיא בעצמה קצת רטרו, היא תיראה נפלא כמעט עם כל דבר אחר שתמצאו בארון. דבר נוסף שניתן לראות השנה הוא שהפרווה תופסת יותר נפח בקולקציות הגברים. אם בעבר גבר במעיל פרווה כבד נראה שונה בנוף, כיום ניתן לראות יותר ויותר גברים שבוחרים בפרווה.

אם אתן לא אוהבות פריטים כבדים (כמו מעיל), העונה יש לא מעט אפשרויות פרוותיות “קלות" יותר, כמו שמלות, צעיפים, כובעים, מחממי אוזניים, תיקים ועוד. כולם משתלבים נפלא עם הלוק החורפי, והכי חשוב - שומרים על חום הגוף שלכן.




צילומים: שי יחזקאל, הנס מוריץ, שרבן לופו, אבי ולדמן, טל טרי, עדי גלעד, ולרי בלקינד, שחר אשרת, יח"צ