בואו נודה על האמת, אין לנו הרבה סיבות למסיבות בארץ, כך שעד שמגיע חג האהבה (גם אם לווינו אותו מחברינו בחו”ל), כדאי לחגוג ועוד איך. ואם כבר חגיגה של אהבה, יש לא מעט לוקים שאנחנו הנשים יכולות לאמץ לנו, למשל מתוק או פלרטטני, אך הפעם נתמקד במראה הרומנטי. בכל זאת ולנטיינ'ס.

מכיוון שרובנו לא מסתובבות עם דיפלומה של מאפרת, שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר, תרמה מהידע שלה, ויחד קבענו כמה כללים די פשוטים ליצירת מראה איפור רומנטי שיתאים ליום הכי קיטשי בשנה.

 וולנטיינ'ס דיי 2016: כל ההמלצות למסעדות

למראה הרומנטי יש שני כללי בסיס: הראשון, חשוב שהאיפור יהיה רך ולא חד וזוויתי, שלא נקבל מראה נוקשה ואסרטיבי; והכלל השני הוא שגוני האיפור צריכים להיות בעיקר גוונים חמים, ורודים או פסטלים. מה שאומר שמראה עיניים מעושן לא מתאים במקרה הזה.

 

כיצד להתאפר?

- עפרונות עיניים ו/או אייליינר פחות מומלצים למראה רומנטי.

- רצוי שכיסוי המייק אפ לא יהיה מלא, כך שיהיה ניתן לראות נמשים ונקודות חן.

- מומלץ סומק בגוני אפרסק ורוד או בייבי פינק, כדי להשיג מראה רענן. הדרך הטובה ביותר היא לחייך מול המראה, ואז לצבוע את תפוחי הלחיים בסומק, באמצעות מברשת מתאימה.

- כדאי להשתמש בצללית בגוני פסטל מעל ומתחת לעין, וקצת לטשטש אותה.

- מסקרה שחורה לריסים העליונים והתחתונים תשווה לכן מראה בובתי.

- את השפתיים כדאי לשרטט כמעין לב בעיקר בגוני דובדבן או אדמדם רך (אם את משתמשת באדום עז, רצוי להספיג אותו מעט בטישו).

מוצרי טיפוח. צילום: יח"צ
מוצרי טיפוח. צילום: יח"צ

האם את טיפוס ורוד או אדום?

האדום הוא צבע חזק ודומיננטי, ויש שיאמרו אגרסיבי ומושך תשומת לב. לאדום יש קונוטציה מינית, ואישה שנמשכת לצבע הזה היא כזו שיכולה להכיל אותו ולהרגיש נפלא עם תשומת הלב שהוא מייצר. לכן, הוא ממש לא מומלץ לביישניות שביניכן. אדום לא מומלץ לנשים בעלות עור לא אחיד, פיגמנטציה ואדמומיות, כי הוא יבליט את חוסר האחידות. אם החלטת על שמלה אדומה לאירוע או על שפתון אדום, שימי לב להקפיד על איפור נקי וטבעי. מכיוון שאדום הוא צבע שולט, הוא אינו זקוק לצבעים נוספים לידו.

 

הצבע הוורוד הוא האח הקטן של האדום. אם האדום נחשב לסקסי, ורוד נחשב לצבע האהבה. מדובר בצבע רך ומחבק. מי שמתלבשת או מתאפרת בוורוד תיראה מפתה, אך לא מאיימת. רכה ועדינה. ורוד מעניק לאישה מראה תמים ובתולי, ומחמיא מאוד לעור ישראלי שזוף בעל גוון בסיס צהוב. הוא מרכך ומנטרל אותו ומעניק גוון בחזרה. נשים בעלות עור כזה יכולות להתאפר בכל קשת הוורודים. לעומת זאת, ורוד ייעלם על נשים בעלות עור כהה. אם את בעלת עור כהה ורוצה שפתיים בוורוד, מרחי אותן בשכבה של מייק אפ ורק לאחר מכן מרחי את השפתון. נשים בעלות עור ורדרד או אדמדם, שאינו נוטה להשתזף, לא תמיד ייראו במיטבן בוורוד. אך אלו שבכל זאת אוהבות אותו צריכות לנטרל את האדמומית במייק אפ, לבחור סומק בגוון שאינו ורוד ולהשתמש בצללית של ורוד עתיק או ורוד מעושן.