בין גבר לאישה
דיזל משיקה את קולקציית אביב־קיץ כשההשראה שעומדת מול מעצביה היא חופש, גילויים, חוויות ותשוקה לחקור עולמות חדשים. ההשראה מועברת באמצעות מראות אייקוניים המשלבים אדג'יות, או כפי שמגדיר זאת המנהל האמנותי של החברה, ניקולא פורמיקטי: “הגישה החופשית והאינדיווידואלית מתורגמת לפריטי לבוש עם נגיעות מרומזות של דנים, לצד קולקציית דנים רחבה”. אז מה זה אומר בפועל? חולצות בצביעת טאי דאי, ז'קטים בהשראה צבאית, מכנסיים עמוסי כיסים, סריגים צבעוניים בעלי דפוסים גיאומטריים, שמלות עם שרוולים בסגנון קימונו ושמלות טרנץ' בצבע חאקי. בצד הגברי ניתן לראות ז'קט בומבר מעור, חולצות מכופתרות עם הדפסים פרחוניים, דפוסים גיאומטריים ועוד. גם אצל הנשים וגם אצל הגברים ניתן לראות פריטים המשלבים טלאים מג'ינס, ובכלל, ברוב הקולקציה ישנו הקשר בין המינים. כלומר, פריטים רבים זוכים לעיצוב נשי וגברי כאחד. כך שאם בא לבני זוג ללכת מתואמים, הם יוכלו לעשות זאת. אבל זאת כמובן לא המטרה. בדיזל פשוט הבינו שגם נשים וגם גברים מקנאים זה בארון של זו. דבר נוסף שאפשר לראות בקולקציה זה פריטים בהדפסי דקלים, גרפיטי אנרכיסטי ופריטים בהשראת אינדיאנים, מין מחווה שלהם לשנות ה־70.


אהבנו: את הכל. למעצבים של דיזל יש כישרון לגרום גם לפריטים הכי בנאליים להיראות מושקעים. דוגמה לכך הן שמלות שנות ה־70, שאף שבמבט ראשון הן נראות פשוטות, במבט נוסף כבר מגלים פרטים ורבדים מעניינים.


אהבנו פחות: כשנכנסים לדיזל די צפוי מה הולכים לראות, אבל אם אתם מתעקשים, הייתי מוותרת על ההדפסים הפרחוניים, כי הם כבר נמאסו עלי באופן אישי.


טווח מחירים: 160־3,900 שקל.


להשיג בחנויות הרשת


גם הפריטים הכי בנאליים נראים מושקעים. דיזל
גם הפריטים הכי בנאליים נראים מושקעים. דיזל



מציאות מושכת


מותג הגברים מאניה ג'ינס (MANIA JEANS) השיק את קולקציית אביב־קיץ שמטרתה לתת מענה לכל שעות היום. הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא Keep It Real, ואכן, כשמסתכלים על הקולקציה אפשר לראות ניסיון להציג פריטים קוליים, יומיומיים ואורבניים. בגדול, החלק המרכזי בקולקציה הוא הג'ינסים. העונה ניתן למצוא שם ג'ינסים במראה גראנג'י (משופשף), ג'ינסים במראה RAW (גולמי) וגם ג'ינסים חלקים, למי שמתעקש לשמור על המראה הקלאסי. מבחינת צבעים ושטיפות: יש ג'ינסים בהירים, שטיפות טאי־דאי, בדים דקיקים וגם ג'ינסים בשטיפות כהות. מכיוון שאנחנו בלב האביב, וגברים ישראלים אוהבים פריטים קלילים ואווריריים, יש בקולקציה מכנסי ברמודה מבדים רגילים ומבדי דנים. מלבד קולקציית הג'ינס, במאניה מציגים גם קולקציה רחבה של חולצות טי בהדפסים קיציים כמו צמחייה, נוף וטרופי. קולקציית החולצות מתכתבת היטב עם קולקציית בגדי החוף של המותג, שכוללת בגדי ים ואביזרים משלימים כמו מגבות חוף ואפילו מטקות. קבוצה נוספת בקולקציה ששווה לראות נעשתה בהשראת אמני היפ הופ והסטריט סטייל, והיא באה לידי ביטוי בחולצות עם הכיתוב Keep It Real, גופיות אוברסייז עם הדפסים ושימוש בבדי רשת.


אהבנו: באופן די מפתיע - כי בדרך כלל מאניה נתפס בעיני כמוגזם מדי מבחינה מטרוסקסואלית - בגדול אהבתי. העונה הוא מציג קולקציה נקייה שמתאימה למנעד רחב של גברים. יש המון דגמים של ג'ינסים שהם על־זמניים, ויש גם לא מעט טי־שירטים שהייתי בשמחה גונבת לארון שלי.


אהבנו פחות: קצת נמאס לי מברמודות, אבל אם כבר מתעקשים להפוך אותם לחלק מהקולקציה, אפשר אולי לנסות לחדש משהו בנראות שלהם. הלוק שלהם קצת נראה ממוחזר – וחבל.


טווחי מחירים: 59.90־699.90 שקל.


ניתן להשיג בחנויות הרשת

קולקציה שמתאימה למנעד רחב של גברים. מאניה ג'ינס
קולקציה שמתאימה למנעד רחב של גברים. מאניה ג'ינס



החופש לגלביה


יש שיאמרו שגלביות זה עניין של התמכרות, כך שלא מפתיע שבוטיק גלביה חוגג הקיץ שבע שנות פעילות. הבוטיק משיק העונה קולקציה בהשראת טיולים בעולם ותחושת החופש שמגיעה עם עליית הטמפרטורות. הפריטים בקולקציה עוצבו על ידי אתי צאיג ומירב הדרי, מחלוצות התחום. הגלביות, המכנסיים והחולצות בקולקציה עוצבו מבדי כותנה דקיקים, תוך כדי התחשבות בסילואט הנשי, כך שהעונה אפשר לראות גם גזרות צרות יותר עם מפתח עמוק. לצד קולקציית הגלביות היומיומית, הבוטיק מציע גם קולקציית ערב עשירה בשמלות שחורות וקולקציית ריזורט המשלבת בדי סאטן ומשי ומעוטרות ברקמות שנעשות בעבודת יד. בסך הכל אפשר לומר שזאת קולקציה עשירה - יש בה כ־30 דגמים של שמלות וחולצות הנעות בן האתני למודרני.


אהבנו: גם אם חשבתי שאין מה לחדש בתחום הגלביות, המותג מצליח להפתיע ולהישאר מעודכן. אני אוהבת את המיזוג המושלם שלהן בין אתניות לאורבניות, ואת זה שרוב הפריטים מתאימים לכל מטרה. במיוחד אני מתחברת לקולקציית הריזורט, שפשוט גורמת לי לחלום על חופים לבנים.


אהבנו פחות: את המחירים הגבוהים, שלעתים נראים מנותקים מהמציאות. נכון שמדובר בפריטים איכותיים ומושקעים, אך לשלם כמעט 1,200 שקל על שמלה זה קצת רחוק מהתקציב שלי.


טווח מחירים: 490־1,190 שקל.


להשיג ברוטשילד 1 תל אביב, קניון ארנה הרצליה, או באתר המותג


התחשבות בסילואט הנשי. גלביה
התחשבות בסילואט הנשי. גלביה