השלושה שבטופ 


רשת TOPSHOP מציגה קולקציית אביב־קיץ שמתמקדת בשלושה טרנדים מרכזיים: הראשון, POLLEN COUNT, הוא בהשראת המראה הרומנטי. טרנד זה בא לידי ביטוי בשילוב של בדי שיפון, הדפסים פרחוניים, אריגים, חליפות בהשראת לנז'רי, שמלות וחצאיות מעטפת. הטרנד השני, 
ה־DESERT TRAVELLER משלב בדי כותנה קלילים ובדי פשתן, והוא בולט בחולצות ג'רזי בשטיפות וינטג' ופרינטים שונים. הטרנד הזה נושק מאוד לניינטיז, ותמצאו בו שמלות באורך מידי, גופיית קמיסול עם רקמות, רצועות דקות ופתחים בגב. הטרנד האחרון, ה־ON THE LIST, הוא טרנד ספורטיבי שגם הוא מושפע מהניינטיז. כאן תמצאו שילובים של בדי רשת, תפרים מבריקים, מכנסי טרנינג, שמלות טריקו רכות ושמלות שקופות.
 

אהבנו: יש כמה אוברולים בגזרה מתרחבת שתפסו את עיני והייתי שמחה לאמץ. אהבתי גם את שמלות המעטפת והעליוניות הנעימות.

אהבנו פחות: אני יודעת שהקולקציה פונה לקהל מאוד צעיר, ובגלל זה הוא צריך להיות מאוד מכוון טרנדים, אך יש לא מעט פריטים, כמו חולצות בטן סופר־מינימליות מבד טריקו, שאני לא חושבת שיש להן מקום בקולקציה. בכלל, נדמה שטופשופ מחזרה לא מעט פריטים מהקיץ הקודם, בעיקר בתחום בגדי היומיום.

טווח מחירים: 59.90־1,199.90 שקלים.
להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ

רודפת שמלות


מותג האופנה GALITA השיק את קולקציית אביב־קיץ בתצוגת אופנה שבה הציג את האינטרפרטציה שלו לטרנדים המובילים לעונה. גליתה הוקם על ידי מעצבת האופנה גלית מלכין ונמצא בשוק כבר שלוש שנים. רוב הקולקציה מורכבת משמלות בכמה אורכים, כמה חצאיות, טופים ומכנסונים. המוטיב המרכזי בקולקציה הוא סגנון הבוהו־שיק - לוק סקסי אך נוח. משהו שהייתם אורזים בכיף לחופשה, אך גם ישרת אתכם בעוד מגוון אירועים. הצבעוניות העונה היא בדגש על צבעי פסטל רכים; ורוד, ירוק, תכלת וכמובן לבן. מבחינת הדפסים, ההדפס הכי בולט הוא המשובץ, שמגיע בכמה דגמים, לצדו, כראוי לקיץ, יש לא מעט הדפסי פרחים.

אופנת גליטה. צילום: פרדי מולי
אופנת גליטה. צילום: פרדי מולי

 
אהבנו: הקולקציה שופעת שמלות, וזה דבר טוב בעיקר בקיץ הלוהט. אהבתי בעיקר את שמלות המקסי, ותפסה את העיניים גם שמלה לבנה מבד רשת, שתהיה מושלמת לעונת החגים.
 
אהבנו פחות: בעוד בתצוגת האופנה גזרת האובר־סייז של הבגדים (השמלות בעיקר) נראו טוב, בפועל, כשמודדים אותם, הם פשוט יושבים לא טוב על הגוף. גזרת אובר־סייז זה טוב ויפה, אך צריך לדעת לעשות אותה בצורה מדויקת שתשב טוב בכתפיים ולא תיראה כאילו לבשת שק יוטה. דבר נוסף שהייתי מוותרת עליו בשמחה הוא השילוב של צבע הוורוד מסטיק בקולקציה. הוא נראה קצת מוזר על מי שעברה את גיל 5.
טווח מחירים: 50־1,200 שקלים. 
ניתן להשיג בחנויות הרשת

ארמני בכל ארון 

זה אומנם לקח כמה עשורים, אך ה־Armani Exchange, הליין הזול יותר של המעצב ג'ורג'יו ארמני, הגיע גם אלינו. השבוע נפתח סניף הדגל הראשון של המותג בקניון רמת אביב. המותג “ארמני אקסצ'יינג" הוקם בשנות ה־90 במטרה להנגיש את המעצב לקהל, כך שכל אחד יוכל לומר שיש לו ארמני בארון.

סניף של ארמני אקסצ''ינג'. צילום: שוקה כהן
סניף של ארמני אקסצ''ינג'. צילום: שוקה כהן


בשנתיים האחרונות המותג התרחב והחל להציע יותר מרק ג'ינסים וטי־שירטים בסיסיים, וכעת ניתן למצוא שם פריטים שונים ומגוונים במחירים יחסית נוחים. בחנות כיום אפשר כבר לראות קולקציות קלאסיות לנשים לגברים, כולל אקססוריז.
טווח מחירים: 149־1,190 שקלים.
להשיג בחנות הדגל בקניון רמת אביב

לפשוט עור 

מותג האופנה CUMALTERO, שהוקם על ידי המעצבת אלונה ברונשטיין, השיק לאחרונה את קולקציית אביב־קיץ. השם CUMALTERO מגיע מלטינית ומשמעותו “כמו עור שני". ובהתאם לכך, המותג מתמחה בחומר גלם איכותי ובשימוש בעור ובבדי תחרה.

קמלטרו אופנה. צילום: רון קדמי
קמלטרו אופנה. צילום: רון קדמי


הבגדים בקולקציה עשויים מעור כבש דקיק - אשר נהיה סטרצ'י כאשר הוא מחבק את הגוף - ומגיעים בגזרות המשלבות רצועות בעיצוב תלת ממדי: שילובים של עור, תחרה ובדי משי בצביעה אמנותית. בקולקציה ניתן למצוא שמלות עם מפתח רחב, חצאיות עור ומשי, מכנסיים מעור דק, מכנסונים ועליוניות.
טווח מחירים: 1,000־12,000 שקלים.
 
להשיג במגדל משה אביב, רמת גן (בתיאום מראש): 073-2046677

השעה של טורי ברץ

מותג שעוני האופנה של המעצבת טורי ברץ עשה עלייה, וכעת אפשר למצוא אותו בבלעדיות ברשת התכשיטים “פדני". קולקציית שעוני הקיץ של המעצבת האמריקאית משלבת את הסגנון המודרני שלה עם עבודת היד השווייצרית המסורתית. בקולקציה ניתן למצוא שעונים קלאסיים ושעוני צמיד, כשלכולם מכנה משותף אחד: מראה יומיומי, צבעוני ונינוח. בין היתר אפשר לראות שילובים של רצועות במראה קלוע, את הלוגו המוזהב המזוהה עם המעצבת, שילובים של צבעי כחול, כתום, זהב וחום. 

מוצרים של טורי ברץ. צילום: יח"ץ
מוצרים של טורי ברץ. צילום: יח"ץ

 
טווח מחירים: 1,640־3,560 שקלים. 
להשיג בסניפי הרשת