היא

ROSE MUSC – וריאציה חדשה לניחוח הוותיק מסדרת המאסק האוריינטלי של נרסיסו רודריגז. השילוב של תבלינים כמו כורכום, פלפל שחור ומושק יוצר משחק ניחוחות מעניין ונוכחות בלתי נשכחת.
מחיר: 880 שקל ל־100 מ״ל
QUEEN OF SEDUCTION מבית אנטוניו בנדרס – הבושם הזה הוא המקבילה הנשית לבושם “מלך הפיתוי״ הגברי. כאן מורגשים ניחוחות פרחוניים ופירותיים, כמו אשכולית, פטל, פלפל ורוד, יסמין וענבר.

OCEAN VIEW מבית קרל לגרפלד – ניחוח בעל תמהיל הרמוני ואקזוטי, המשלב בתוכו פרחי יסמין, ורדים ומגנוליה הפוגשים קוקטייל של ליצ׳י, אננס ואפרסק.
מחיר: 229 שקל ל־85 מ״ל
L׳EXTASE CARESSE DE ROSES מבית נינה ריצ׳י – בושם בהשראת החופש הנשי. הניחוח קליל אך חושני, ומשלב ניחוחות אוריינטליים ופרחוניים. את הבושם רקח פרנסיס קורקדיאן, שרקח בסט־סלרים כמו בשמי קארוון, דיור ואסקדה.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ


 
SORREL & LEMON מקולקציית HERB GARDEN (גינת התבלינים) של ג׳ו מלון לונדון – בושם מרענן עם נוכחות בולטת של הדרים, לימון וגרניום, שמאוזנים בשל השילוב עם קורנית ואזוב ארצי. ניחוח טבעי ולא מתוחכם מדי, שמתאים לנשים שאוהבות ניחוחות נקיים. 
מחיר: 275 
שקל ל־30 מ״ל
SEXY SUNSET מבית מייקל קורס – בושם במהדורה מוגבלת, שנפתח בניחוחות אגס אסייתי ופרח הלוטוס. בנוסף, יש בו נוכחות של גרדניה, ורדים, מגנוליה ויסמין, היוצרים משחק מעניין של ניחוחות. בסך הכל מדובר בניחוח אוריינטלי, סקסי ובטוח בעצמו.
מחיר: 655 שקל 
ל־100 מ״ל

הוא

VIP WILD PARTY 212 מבית קרולינה הררה – ניחוח בהשראת חיי הלילה הפראיים והנוצצים של ניו יורק. הניחוח נפתח בהדרים וליים, ומתפתח עם ניחוחות עציים ומושק. ניחוח פראי וחושני, שעושה חשק להמשיך למסיבה הבאה. 
מחיר: 529 שקל ל־100 מ״ל
ARMANI CODE PROFUMO מבית ג׳ורג׳יו ארמני – ניחוח אינטנסיבי המשלב תמצית של מנדרינה ירוקה, תפוח ירוק והל, הפוגשים לבנדר ואגוז מוסקט. בושם מושלם ללילה, ובמינון נכון גם ליום.
מחיר: 549 שקל ל־60 מ״ל

בשמים לגבר. צילום יח"צ
בשמים לגבר. צילום יח"צ


 
KENZO HOMME מבית קנזו – הניחוח הוותיק, שחגג לאחרונה 25 שנים, במהדורה עוצמתית יותר. הניחוח משלב תמציות סנדלווד וניחוחות רעננים.
מחיר: 347.40 שקל ל־100 מ״ל
MERCEDES-BENZ MAN - ניחוח חדש למותג הרכבים. תערובת של ניחוחות עציים ופירותיים, כמו אלון, אגס, סיסם שחור ואזוב. העיצוב, שמשלב את סמל המותג, נראה מודרני וחדשני.
מחיר: 261 שקל ל־100 מ״ל
ELEMENT מבית טיטניום - בושם הפונה בעיקר לצעירים, שאוהבים אלגנטיות עם טוויסט עדכני. הניחוח משלב רעננות מצד אחד, וארומטיות חזקה מצד שני.
מחיר: 189 שקל ל־100 מ״ל