בחזרה לטבע 


מעצבת התכשיטים והאביזרים שלומית אופיר משיקה קולקציית קיץ בהשראת הטבע ויערות הגשם הרעננים. הפריטים שהיא עיצבה לקולקציה זו מנהלים דיאלוג עם העולם הבוטני. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא עגילים, שרשרות, צמידים וטבעות, שעשויים מחומרים כדוגמת מתכת בציפוי זהב או כסף בגימור מט, עץ, פורמייקה, טקסטיל ונוצות. בהתאם להשראה, הצבעוניות של הקולקציה כוללת ירוקים, ורוד, פודרה, לוונדר וצהוב. 
 
אהבתי: כל קיץ אני שומעת שמעצבים יוצרים קולקציות בהשראת הטבע, הים, או בעלי החיים, אך זאת הפעם הראשונה שאני ממש מרגישה איך אלמנטים מעולם הטבע זלגו אל התכשיטים. שלומית אופיר יצרה קולקציה מקסימה, ייחודית ובצבעוניות מרעננת. אהבתי במיוחד את שרשרות הנוצות שבקולקציה ואת שילובי החומרים שבתכשיטים.
 

אהבתי פחות: קשה לי למצוא פגמים בקולקציה, מה גם שאני מרוצה מהמחירים של רוב התכשיטים, אבל הייתי שמחה לראות את המעצבת יוצאת קצת מהמשבצת ויוצרת תכשיטים יותר “משוגעים” ופחות מיינסטרימים.
טווח מחירים: 88־320 שקל.
להשיג ברשת חנויות שלומית אופיר

תכשיטים לאור ירח 

שירה גבאי, מעצבת תכשיטים ובעלת המותג she-ra jewelry, מציגה קולקציה בסגנון המשלב נגיעות קטנות של וינטג’. לגבאי יש סטייל נקי ומעודן, והתכשיטים שלה מצד אחד טרנדיים ומתכתבים עם מגמות אופנתיות, ומצד שני בעלי מרכיבים קלאסיים שגורמים להם להיראות נצחיים. 
 
אחד הדברים המבדלים אותה משאר המעצבים הוא השימוש שהיא עושה, בין היתר, בזהב 9 קראט. משקל זה אינו זוכה לפופולריות רבה בארץ, כיוון שרוב האנשים רגילים לדבר על זהב במונחים של 14 קארט ומעלה. אך השימוש שהיא עושה בזהב זה מאפשר רכישה של תכשיט במחיר הגיוני, גם למי שבדרך כלל לא יכולה להרשות לעצמה לרכוש תכשיטי זהב. 
 
סטייל נקי ומעודן. צילום: נסטיה ליסנסקי
סטייל נקי ומעודן. צילום: נסטיה ליסנסקי

 
לצד זה יש למותג גם תכשיטים בציפוי גולדפילד ובכסף סטרלינג. הקולקציה האחרונה של המותג, Moonlight, משלבת אבני אוניקס שחורות ואבני לאפיס כחולות, המשובצות בתכשיטים גדולים בעלי נוכחות, כמו טבעות, שרשרות ועגילים.
 
אהבתי: גבאי יוצרת קולקציית תכשיטים מדויקת, בה היא מקפידה על כל פרט ופרט. היא אפילו משקיעה בעיטורים בחלקים הנסתרים של התכשיט, כמו למשל חריטות לב בתחתית הטבעות. בנוסף, היא עיצבה קולקציית טבעות אירוסים יפהפייה, שנותנת אופציה לבחורות שרוצות תכשיט מיוחד בניחוח וינטג’י.
 
אהבתי פחות: שירה החלה את דרכה בעולם התכשיטים עם טבעות החותם בעלות החריטות ושרשרות עם אותיות, אך איכשהו נראה שהיא מתקשה לשחרר אותן ולהתקדם הלאה. הקולקציה האחרונה היא בהחלט צעד קדימה, אך נדמה שהיא יכולה אפילו להתקדם יותר.
טווח מחירים: 390־2,190 שקל.
 
להשיג בסטודיו She-ra jewelry ברחוב פינס 10, נווה צדק או באתר המותג

קפסולת הפלאות 

רשת נעלי Call it Spring יוצאת למסע בעקבות הסרט “אליס מבעד למראה”, שהתוצאה שלו היא אוסף קפסולה של נעליים ותיקים בהשראת אליס ומלכת הלבבות. באוסף שישה זוגות נעליים ושלושה תיקים בצבעוניות רכה ופסטלית ובשילובים של שחור וזהב. בין היתר תמצאו תיק לב, תיק נשיאה בהדפס פרחוני, תיקי קלאץ’ וסנדלי קשירה.

בהשראת אליסה באר. הפלאות. צילום: יח"צ
בהשראת אליסה באר. הפלאות. צילום: יח"צ

 
מחיר: 16.90־399.90 שקל. להשיג בחנויות הרשת.

פאמפ־איט

במסגרת שיגעונות “הכיני גופך לקיץ”, נדבקתי גם אני בחיידק הריצה. מי שרץ יודע שמעבר לברכיים שצווחות להקלה, גם כפות הרגליים משוועות לישועה. כדי להקל על הרגליים יש לבחור בנעליים שמתלבשות בצורה אופטימלית על הרגל. בדיוק בגלל זה השיקה רשת אופנת הספורט Reebok  את ZPump 2.0, שמשלבת טכנולוגיה לדחיסת אוויר, כך שהתוצאה היא שהנעליים מתאימות לכל רגל.

מישהו לרוץ איתו, ריבוק. צילום: יח"ץ
מישהו לרוץ איתו, ריבוק. צילום: יח"ץ


בגוף הנעליים משולב תא אוויר, שבעזרת לחיצות על כפתור שאיבה יונק את האוויר, כך שאפשר להתאים את הנעליים לצורת כף הרגל. הנעליים מעוצבות בצבעוניות עליזה, הן קלות משקל ובעלות עקבים מרופדים.
מחיר: 549 שקל. להשיג בחנויות הרשת ובחנויות הספורט.

הולכות על זה

מותג הסניקרס SUPERGA יצא בקולקציית קפסולה מקסימה, שתוצע במהדורה מוגבלת. בקולקציה מגוון סניקרס לנשים עם תליוני גולדפליד (כוכבים, חצים, עלים), ניטים והדפסים (לבבות, עצי דקל). על הקולקציה אחראית מעצבת התכשיטים ג’ניפר מאייר, שנחשבת לאהובת סלבס, כמו קייט האדסון, ג’ניפר אניסטון, בלייק לייבלי, גווינית’ פלטרו, ג’יג’י חדיד ועוד.

נעל של ספרגה. צילום: יח"צ
נעל של ספרגה. צילום: יח"צ

מחיר: 400 שקל. להשיג בחנות freakers ובחנות הדגל של סופרגה בדיזנגוף סנטר.