בכל נערה בישראל מכירה, או תכיר בשנים הקרובות, את הזמן הזה בשנה שבו היא מתחילה לחפש את השמלה המושלמת ל"פרום" (מסיבת סוף השנה), עובדת על מציאת האקססוריז הנכונים, ובכלל על הלוק המושלם. אך כמו שאנו כבר יודעים, אין לוק מושלם ללא איפור מושקע. ובעוד הרבה בנות משגעות את ההורים ומנסות לשנורר עוד כמה מאות שקלים למאפרת מקצועית, יש לא מעט בנות שיסתמכו על חוש האיפור שלהן ויתאפרו מול המראה הביתית. בדיוק עבורן, החלטתי לאסוף מספר טיפים בסיסיים לאיפור לנשף הסיום, שנתנה לי נטע סקלי, סניור ארטיסט ברשת MAC. ואם כל הטיפים האלה רק מלחיצים אותך, דעי ש־MAC מציעה שירות איפור מקצועי לפרום בהזמנה מראש בסניפיה בעלות של 300 שקלים. את ה־300 הללו תוכלי לקבל במלואם ברכישת מוצרים לאחר האיפור.



1. בחרי את נקודת הפוקוס שלך - עיניים או שפתיים. התמקדות באלמנט אחד בפנים והבלטתו יוצרת מראה מודרני ולא עמוס מדי. עם זאת, התמקדות באיבר אחד בפנים אין משמעו להזניח איברים אחרים. על מנת להשיג מראה מאוזן ושלם יש לטפל גם באזורי הפנים האחרים כדי שייראו מושלמים, אך לא מודגשים. כיצד לבחור פוקוס לפנים? חשבי על מה אנשים מחמיאים לך יותר. אם בחרת בשפתיים, תרצי לבחור בצבע עז ובוהק – אדום קלאסי, פוקסיה, כתום ניאון או סגול עז. אם בחרת בעיניים, צרי מראה חזק בעזרת אייליינר, צלליות ומסקרה..




2. השקיעי במראה העור. בתקופת הנעורים לא תמיד יש צורך במייק־אפ. אם את סובלת מאקנה או גון עור לא אחיד, תרצי לכסות זאת במייק־אפ או בקונסילר. כדי לשמור על מראה עור אמיתי, מקמי את החומר באופן אסטרטגי – רק במקומות הזקוקים לאחידות רבה יותר בגוון (בדרך כלל מרכז הפנים). הקפידי על התאמת גוון מושלמת לאזור המחשוף והצוואר.



3. מתלבטת באיזה מראה איפור לבחור? חקי סלבריטי שאת אוהבת ואמצי רעיונות מהתמונות שלה באירועי שטיח אדום. אמצי את המראה תוך שאת מתאימה אותו לתווי פנייך.



4. צרי מראה איפור נוח, מתאים לצילום ועמיד למשך שעות. כדי להרגיש נוח לאורך כל הערב ולא לדאוג לתיקוני איפור, כדאי לעשות שימוש באיפור עמיד, כזה המצטיין באחיזה חזקה.



5. כמו באופנה כך גם באיפור - אקססוריז מעניינים מחזקים את המראה. לק, שימר, גלוס, גליטר, ריסים מלאכותיים – כולם משמשים כאקססוריז באיפור וניתן על ידיהם לשדרג את מראהו.



6. מומלץ לא להתאים את גון האיפור לגון הבגדים. אנו לא רוצות ליצור מראה שהוא יותר מדי מתואם. האיפור צריך להתאים לפנייך ולא לבגד. דווקא קונטרסט בין הצבעים השונים במראה מייצר לוק מעניין, צעיר ומתוחכם.



טיפוח, צילום: יח"צ
טיפוח, צילום: יח"צ




חדשות הטיפוח



העור של הסופ"ש


אנחנו כל הזמן מדברים על שגרת טיפוח יומית, אך מה אנחנו עושים למען העור שלנו בסופי שבוע? אחרי שבוע לחוץ אנחנו נוטים להוריד הילוך, וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים לאמץ גם בנוגע לשגרת הטיפוח שלנו. במיוחד בגלל זה השיקו ב־CHANEL תרכיז ייעודי לסופי שבוע, שנועד לתת לעור הזדמנות להתאושש מהסטרס ולהתחדש. התרכיז, שנקרא Le Weekend De Chanel , מיועד למריחה ביום ובלילה ולמעשה מחליף את קרם הלחות והסרום הרגילים. בין היתר יש בו חומצה גליקולית ותמציות מי ורדים להרגעת העור ולחידושו, כך שהוא עושה פילינג מאוד עדין לעור ומעניק לו לחות. בנוסף, יש בו אבקות עדינות שעוזרות לטשטש את מראה הקמטוטים.


מחיר: כ־480 שקל.




ניחוחות צרפתיים



בית היוקרה HERMES השיק שני בשמים מקולקציית הקולונים שלו. הבשמים EAU DE NEROLI DORE ו־EAU DE RHUBARBE ECARLATE יימכרו במהדורה מוגבלת. EAU DE NEROLI DORE הוא הניחוח החמישי שרקח ז'אן קלוד אלנה, והוא מבוסס על נרולי, תמצית פריחת התפוז. ה־EAU DE RHUBARBE ECARLATE נרקח על ידי כריסטין נאז'ל, והוא מבוסס על תווי הרובארב בשילוב מאסק לבן.


מחיר: 450 שקל ברשת אפריל.





כמו אליס



הטירוף של הסרט “אליס מבעד למראה" ממשיך, ועכשיו בשיתוף פעולה עם מותג הלקים OPI. המותג יצר קולקציה חדשה שנקראת Alice Through the Looking Glass אשר מונה תשעה גוונים בצבעים בוהקים, בהשראת דמויות הסרט. לדוגמה: לק בהשראת הכובע הוורוד של הכובען המטורף ולק בתכלת בהיר בדומה לשמלתה של אליס.


מחיר: 65 שקל ללק.