רשת (או אם אתם רוצים להרגיש בחו"ל: הפיש־נט) הפכה להיות אחד הטרנדים החמים של עונת הקיץ. הפיש־נט, שבדרך כלל מייחסים אותו למראה טראשי בגלל הגרבונים הנצחיים, משתלט אט־אט על המלתחה שלנו. המגמה הזאת תואמת את טרנד סריגי הקיץ המחוררים שגם כן הפכו לפופולריים מאוד לאחרונה. למעשה, הבדים המחוררים השתלטו על כל המדפים - מהשמלות הקלאסיות, דרך העליוניות והחצאיות וכלה בנעליים ותיקים. השילוב של הבדים המחוררים משני הסוגים יכול להיות מאתגר אפילו עבור פאשניסטיות, כי הוא מאלץ אותנו ללבוש שכבות.



זה כמובן בתנאי שאתן לא רוצות להתערטל לגמרי וללכת בלבוש חושפני. כמו במקרה של טרנדים אחרים, גם כאן תוכלו ללכת על בטוח ולאמץ אותו רק בגזרת האקססוריז. כך תישארו עדכניות, ולא תצטרכו להסתבך עם פתרונות למחשופים העמוקים. אם אתן נועזות יותר, חזייה בצבע נועז או אפילו בגד ים ומעליו שמלה או גופיית רשת, ייראו פשוט נפלא, במיוחד במזג האוויר החם. אם לא, יש לא מעט חצאיות ושמלות עם חורים צפופים יחסית ועם בטנה, שיאפשרו לכן להתחבר ללוק המרושת בלי מאמץ.



שמלה, חגית טסה, 399 שקלים



 




חצאית, 99 שקלים, item




שמלה, איזבלה, 249 שקלים


צילומים: רפאל מזרחי, תמוז רחמן והדס פרץ, קמילה סימון, הנס מוריץ, שרבן לופו, אודי דגן, ניר יפה, טל טרי, מנחם עוז, אבי ולדמן, יח"צ