עושים עלייה: לא מעט מותגים מגניבים החליטו לאחרונה לנעוץ סיכה גם על ישראל במפת העולם ולהגיע אלינו עם מיטב מרכולתם. אחד מהם הוא מותג התכשיטים הבינלאומי DIAMONFIRE, שהחליט להחזיר לעולם התכשיטים המנומנם את הסקסיות של אייקוניות האופנה הגדולות דוגמת מרלין מונרו ואודרי הפבורן. 
 
DIAMONFIRE נמכר ביותר מ־17 מדינות, ובארץ הוא מציג מגוון תכשיטים אלגנטיים בטווח מחירים נגיש יחסית. בקולקציות שלו אפשר למצוא צמידי טניס קלאסיים, טבעות קוקטייל, עגילים ושרשראות. את התכשיטים של DF תוכלו למצוא בעמדות מכירה שיוצבו בקניונים, כששתי עמדות המכירה הראשונות של המותג ייפתחו בגרנד קניון באר שבע ובקניון אילון ברמת גן. 
 
אהבנו: כל קולקציה של המותג נקראת על שם אייקון אופנה אחר ובהתאם לשם אפשר למצוא פריטים שיהיו מזוהים עם כל אחת. בינינו, מי לא היה רוצה קצת מהגלאם של סופיה לורן או הנסיכה דיאנה? 
 

אהבנו פחות: המותג מנסה למכור יוקרה, אך לפעמים קשה לשכוח שמדובר בזרקונים ולא ביהלומים. כשאני קונה תכשיטים אני בדרך כלל משקיעה בדבר האמיתי ופחות אוהבת “לשקר” לעצמי. 
 
טווח מחירים: שרשראות החל מ־135 שקלים, טבעות החל מ־200 שקלים, עגילים החל מ־360 שקלים. 

עושים ספורט

טרנד הבריאות סוגר עלינו מכל עבר והנה גם רשת פולגת מצטרפת למסיבה עם השקה ראשונה של קולקציית Active Wear לגברים. מדובר בקולקציית קפסולה שבה ישלטו מספר פריטי מפתח, כמו מכנסי שורט, גופיות, טישירטס וסווטשירטים, ולצדם אביזרים נלווים כמו הלבשה תחתונה, גרביים ומגבות אימון. הדגש בקולקציה הזאת הוא על בחירת הבגדים שיתאימו לספורט ויהיו נוחים: בדים נמתחים, סופגי זיעה ומונעי התפשטות ריח. הקולקציה מוצעת בגוונים שחור וירוק זוהר. 

נכנסים לכושר עם Active Wear של פולגת. צילום: יח"צ

 
אהבנו: קולקציה מגוונת המציעה כל מה שצריך לפני שמתחילים בכושר. הבדים נעימים ויש להם תפרים שטוחים, למניעת חיכוך בזמן האימון. 
 
אהבנו פחות: בפולגת בחרו ללכת על קו צבעים דל ובכך נשארו באזור הבטוח. מקווה שבקולקציה הבאה שלהם הם יציעו לגברים שלובשים אותם לפתוח את האופקים ולהכניס למלתחה עוד גוונים. 
 
טווח מחירים: 119.90־249.90 שקל. להשיג בסניפי הרשת

נסיעה נעימה

לרגל עונת הנסיעות, השיקה רשת הטיפוח ללין את ערכת Travel Line. הערכה כוללת כיסוי לדרכון, תג למזוודה, תיק מסמכים ותיק רחצה מתקפל, אשר אפשר לקנות כסט או כל פריט בנפרד. הערכה המעוצבת מגיעה בצבעים המזוהים עם המותג: לבן ושחור. 
 
מחיר: תג - 29.90 שקלים, כיסוי לדרכון - 39.90 שקלים, תיק מסמכים - 49.90 שקלים, תיק רחצה - 49.90 שקלים.

ערכת Travel line של ללין. צילום: יח"צ

מהדקים את הצוואר

רשת TOPTEN מתחברת לטרנד ה”צ’וקר” ומשיקה קולקציית שרשראות קולר במגוון סגנונות. בקולקציה שרשראות צמודות ודקות בקווים נקיים, שרשראות עבות ודרמטיות ושרשראות בהדפסים אתניים. חלקן נמכרים בסט של שלוש שרשראות שאפשר לענוד יחד או לחוד.

קולקציית השרשראות של Top ten. צילום: יח"צ

בנעליהן

קנדל וקיילי ג’נר מייצבות את מעמדן בעולם האופנה עם השקת ליין נעליים הנושא את שמן. קבוצת בריל קיבלה בימים אלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק נעלי “קנדל וקיילי”. המותג ישווק ברשת show off שבבעלות הקבוצה ובחנויות נבחרות. בקולקציה מגפיים, מגפונים ונעליים מעור, מזמש, מקטיפה  ומבד. ד 
מחירים: סנדלים מ־599.90 שקלים, נעליים מ־999.90 שקלים.
 
נעלי “קנדל וקיילי”. צילום: יח"צ


  צילומים: ירון וינברג, vip design, דודי חסון, דניאל קמינסקי, יח"צ