לאחרונה דומה שבכל מקום מדברים על איפור - עולם האופנה נותן במה רחבה למראות איפור - הם תופסים מקום נכבד בתעשיית הזוהר, על המסלולים, על השטיח האדום ובכותרות אתרי האופנה והמגזינים הנחשבים.



צילומי האופנה והשערים המדוברים נותנים לו תשומת לב רבה, לעיתים נדמה שאפילו יותר מאשר לפריטי הלבוש, הם עוקבים אחרי הטרנדים החמים וכאלו יש הרבה. קונטור, הארה, עיניים מעושנות, ושפתיים חושניות הם מגמות מובילות והם ההיילטים של עולם האופנה.



תרתי משמע. כל מי שמתמצאת במה שקורה עכשיו בעולם הזוהר יודעת שהיום "טרנד לוהט" מתאר מראה איפור ולאו דווקא את גזרת הג'ינס השולטת.



דרושה: הופעה מושלמת

אבל ככל שאנו נהנים לראות איפור נועז ואקספרימנטלי על המסלולים או בצילומי אופנה, בחיי היום יום המראה המבוקש הוא זה שקל לשחזר בבית.



סטיילינג ככל שיהיה טוב, לא יהיה מושלם בלי איפור מחמיא. אך בעוד בחירת הבגדים, האקססוריז והתסרוקת נעשית במהירות ובקלות כמעט כולן נתקעות עם איפור הפנים - הטכניקות שמשתמשים בהן לא תמיד מניבות את התוצאות הטובות וגם מוצרי האיפור שהכי כיף לקנות לא תמיד נכונים ליצירת המראה שמתאים לכן.


מראה יומיומי עם שפתיים מודגשות (צילום: יח"צ)





שתקום מי שלא יצאה מהבית עם תחושת אי נוחות על פנים או שאפילו, התייאשה, מרחה ליפגלוס על השפתיים ויצאה לאירוע שהיא משכנעת את עצמה שנטורל זה מאוד אופנתי. אף אחת לא קמה?



בחברת האיפור MAC חשבו שאולי תזדקקו לעזרה בנושא ותכננו תפריט של שיעורים קצרים ויעילים, כאלו שלא מצפים שבסיומם תפצחו בקריירה מפוארת של מאפרי-על אלא שפשוט תדעו לעשות את זה נכון.



(צילום: יח"צ)




בלי יום לימודים ארוך

כדי לדעת להתאפר בעצמכן אין צורך לשבור קופת חיסכון, לרכוש מוצרים יקרים או לבזבז זמן על קורס איפור שמן הסתם יכלול מידע שבכלל לא רלוונטי עבורכן - ב-MAC יצרו תפריט שירותי איפור שנותן מענה לצרכים השונים של כל אחת ואחד מלקוחות המותג, כולל שיעורים והדרכות שמטרתם ללמד נשים באופן ממוקד כיצד להתאפר בהתאם למבנה הפנים שלהן, עם התייחסות לכל אחד מהאלמנטים והאזורים בפנים - מהשפתיים ועד הריסים, וזאת במטרה לאפשר לכל אחת איך לאמץ את הטרנדים העכשוויים ואיך להעצים את היופי הטבעי בצורה נכונה.




מראה יומיומי עם שפתיים מודגשות (צילום: יח"צ)




כדי להיות בטוחים שאתן לא רק לומדות להתאפר אלא גם מצוידות בעזרים הנכונים, במאק מאפשרים לכן לקבל את מחיר השירות בחזרה במוצרים, כלומר, מלוא הסכום ששילמתן על שיעור או על איפור לאירוע מוחזר לרכישת מוצרים שווים של מאק – ופה אין נפילות.




בדרך לחתונה עוצרים ב-MAC

המאפרים של מאק יעבירו שיעור מקצועי שמכוון לנתונים שלכן וישתפו אתכן בטיפים חשובים. אבל חשוב לא פחות: הם יוודאו שלא רק תתמקצעו באיפור הפנים שלכן, אלא גם תדעו להמשיך ולעשות את זה שוב, לבד בבית, כדי שתוכלו להפגיז הופעה לאירוע חשוב עם טוטאל לוק מושלם.



איך שלא תסתכלו על זה מדובר בחוויה. אמני האיפור של MAC חולקים אתכם את הסודות והטיפים שלהם בהתאמה אישית והקשבה מלאה לצרכים שלכם וכל זאת בשיעור אחד של כ-60-90 דקות.



מראה עיניים מעושנות ושפתיים טבעיות (צילום: יח"צ)




אך בכך לא די: אנשי החברה חשבו על הכול, כמו למשל על סצנה שיכולה לקרות לכל אחת בה בסופו של יום עבודה מחכה לכן אירוע, אתן רוצות להראות נפלא אבל עדין לא הספקתן לפנות שעה לשיעור של MAC.



הפתרון האולטימטיבי גם הוא משולב בתפריט הענק, בו קיימת אפשרות, מלבד השיעורים, להגיע לקבל איפור אקספרס על ידי מאפר מקצועי, תוך כדי תנועה. 30 דקות ואתן בדרך לחתונה. תודו שזה גאוני, או אולי חכו אחרי המחמאות שתקבלו.



על כסא המאפר

כל אחת מאפשרויות בתפריט כוללת מגוון גדול של סגנונות. כמו למשל עיניים מעושנות, אחת המגמות השולטות בשנים האחרונות ואהובה על הכוכבות.



בראיון למגזין אלור (allure) אמר ונדי רואו, אמן איפור של סלבריטאיות רבות, בניהן מילה קוניס, קארה דלווין, וסיינה מילר, שהטכניקה שמרבית האנשים משתמשים בה ליצירת עיניים מעושנות שגויה לחלוטין - המאפרים של MAC יסבירו לכן כיצד להימנע מטעויות נפוצות כאלו ואחרות. אם באחד ממגוון השיעורים ואם בהדגמה חינם שגם הן כלולות בתפריט של החברה.



(צילום: יח"צ)



אחרי שאתן בוחרות באחד השיעורים ממגוון האפשרויות או מתאמות לעצמכן הדגמה (חינם, זוכרות?) תעשו קצת סדר במוצרי האיפור שעל שולחן האיפור שלכן או של חברתכן ואם תמצאו שישה מוצרים ישנים וריקים של MAC עשויים פלסטיק או זכוכית, הביאו אותם איתכן ותוכלו להחזיר אותם כחלק מתכנית מחזור מדליקה - בתמורה להם תוכלו לקבל, מלבד להחזיר לסביבה באהבה, גם צללית מתנה. וזה גבירותיי מה שמכנים בחברה בק טו מאק (back to mac).



אז בפעם הבאה שאתן מתכוננות לצאת ולא יודעות מה מראה האיפור הנכון או המתאים לכן ואיך לעזאזל אתן יוצרות שפתיים מלאות, או קונטור דרמתי תירגעו קחו אוויר וקפצו למאק - שם יש מי שיאפר וידריך אתכן. ממש לא צריך להיות דוגמנית מסלול על מנת לשבת על כסא איפור מדליק ולקבל טאץ' אחרון ממאפר סופר מקצועי. גם את יכולה.



להזמנת שירותי האיפור של MACלחצו כאן