שיק ספרדי

רשת האופנה הספרדית STRADIVARIUS עושה עלייה. הרשת, המציעה אופנה נשית, פתחה את סניף הדגל הראשון שלה בקניון עזריאלי בתל אביב. STRADIVARIUS נוסדה בשנות ה-90 בספרד, וכמה שנים לאחר מכן כבר פרצה את גבולותיה בסניף ראשון בליסבון. ב-1999 הצטרפה הרשת לתאגיד האופנה אינדיטקס (זארה, פול אנד בר, ברשקה), וכיום היא מחזיקה ביותר מ-900 סניפים ברחבי העולם.



הרעיון העומד מאחורי הרשת הוא לתת מענה אופנתי לנשים בנות 16-45, אך בפועל, ממה שראינו בחנויות, אפשר לומר שהטווח הוא עד גיל 30. הרשת מציעה מחירים נוחים יחסית. התמחור בארץ עדיין לא זהה לאירופה, ומעט גבוה יותר, אך עדיין מציע אופציה שפויה לנשים המחפשות אופנה טרנדית.



STRADIVARIUS מביאה איתה ארצה גם את שיטת תאי ההלבשה הייחודית שלה, ובה כל מודדת תוכל לקבל שירות אישי, שמה יירשם לצד התא ולא תהיה הגבלה על כמות הפריטים בכל תא. כמו כן, בכל תא יש לחצן ובאמצעותו יהיה אפשר לקרוא למוכרת.



אהבנו: באופן כללי אני מרוצה מכל רשת שמחליטה לעשות עלייה, גם אם מדובר בעוד רשת טרנדים. ב-STRADIVARIUS אפשר למצוא המון פריטים מגניבים לערב, אקססוריז ותיקים שיתאימו לכל מטרה.



אהבנו פחות: אין הרבה חידושים, ואפשר למצוא בחנות פריטים שיכולנו למצוא אותם גם ברשתות גדולות אחרות.



טווח מחירים: 25.90־179.90 שקל.



להשיג בקניון עזריאלי תל אביב


נאמבר וואן


קניית בגדים ברשת היא כבר מזמן לא נחלתן של פאשניסטיות בודדות בלבד. כיום, עם כל אתרי המכירות הסיניים המוזלים, אין פלא שגם אצלנו יש מי שמרימים את הכפפה ומנסים להביא אופנה טרנדית במחירים שפויים. אתר המכירות 1item הוא אחד מהם. בימים אלה האתר מציע קולקציית קיץ 2016, וכל הפריטים במחיר של עד 120 שקל. הקולקציה באתר מחולקת לשלוש קטגוריות מרכזיות, ושלושתן פונות לנשים. הראשונה היא בגדי נשים במידות 36־40, השנייה היא “בוטילישס” ומתאימה לנשים יותר עסיסיות במידות 42-46, והאחרונה היא אקססוריז, ובה תמצאו תיקים, נעליים ותכשיטים.



בשתי הקטגוריות הראשונות תוכלו למצוא שמלות קלילות במגוון אורכים, חצאיות, חולצות מכופתרות, גופיות, טוניקות, מכנסי ברמודה ועוד. הקולקציה צבעונית מאוד וכוללת פריטים בצבעים חלקים, בעלי הדפסים או רקמות אתניות.



אהבנו: מעבר לכך שהאתר חרת על דגלו את סוגיית המחיר הנמוך, הוא מאפשר החזרה של הפריטים וקבלת סכום הרכישה במלואו עבורם. זה חשוב מאוד, בעיקר כשקונים באינטרנט רק על סמך תמונה. כמו כן, האתר מציע לוקים מגוונים, כך שכמעט כל אחת תוכל למצוא את הפריטים שהיא מתחברת אליהם.



אהבנו פחות: כשקונים במחירים נמוכים, לעתים אפשר להתאכזב, בעיקר מאיכות הבדים ומהגימורים. אז נכון, אין מדובר בבדים באיכות נמוכה כמו שתמצאו בחלק מהאתרים הסיניים, אך כצפוי לא כולם נראו טוב על הגוף כמו שהם נראו על הדוגמנית.



מחיר: עד 120 שקל.



להשיג באתר www.1item.co.il


1item
1item



חדשות



נכנסים לנעליים


מותג הנעליים “סטיב מאדן” השיק חנות אונליין חדשה. החנות המקוונת מציעה לרוכשים ליהנות ממשלוח חינם בתוך ארבעה ימי עסקים לכל רחבי הארץ (כולל החלפות). האתר יעניק גם הנחות והטבות בלעדיות.



להשיג באתר stevemadden.co.il

"סטיב מאדן"
"סטיב מאדן"


שחקן חיזוק

בוטיק האופנה “נומרו 13” העלה למדפים את המותג הצרפתי LOUISE MISHA. המותג, שהוקם על ידי החברות אורלי רמטר ומארי פידנט, מציג העונה קולקציה בהשראת המסעות של המעצבות בעולם, עם מגוון שמלות מקסי ומיני, חצאיות נשפכות, תחרות, קרושה ועוד.



מחיר: 650-1,245 שקל, שבזי 13, תל אביב


"LOUISE MISHA"
"LOUISE MISHA"



מורנינג גלורי

נייקי מפרגנת לחובבי האופנה עם חבילת “גלורי”, שאותה אפשר למצוא באתר העולמי של המותג. באמצעות החבילה יוכל כל אחד לעצב את ה-NIKEiD שלו, נעליים מותאמות אישית, מדגמי האייר פורס ואייר מקס בצבעים זהב, כסף וארד. מלבד הצבעים המטאליים המגניבים, כל אחד יכול להוסיף לעצמו כיתוב אישי על הנעליים.



מחיר: 1,009-1,069 שקל, באתר: nike.com

עיצוב אישי לנייק
עיצוב אישי לנייק