סתיו מעצים


כשהלחות באוויר כל כך גבוהה קשה לראות את הסתיו הקרב, אך אין זה אומר שבעולם האופנה קופאים על השמרים. בימים אלה הושקה קולקציית סתיו־חורף 2016 של H&M Studio בדגש על עוצמה נשית ופולקלור. הקולקציה המדוברת היא אסופה של פריטים עם אופי ונוכחות, של פריטים העשירים בפרטים וברקמות, ואפשר למצוא בה גזרות צרות ומוקפדות שלהן כתפיים מורחבות ומותניים צרים.


המטרה היא להדגיש את הגזרה הנשית ולהחמיא לה. בקולקציה אפשר למצוא גם שמלות מבד נשפך ועם שרוולים ארוכים, מעילים בגזרת אוברסייז וז’קטים צרים. הצבעים השולטים בקולקציה סתווים מאוד, ונעים על הספקטרום של שחור, לבן, אדום וכחול.


אהבנו: ב־H&M הצליחו ליצור מראה מחויט שמצליח להיראות נשי וזורם. אהבתי בעיקר את השמלות שמחבקות את הגוף בטבעיות, ואת החולצות הלבנות ששודרגו בשרוולים גדולים ובתחרה, שהופכים אותן לכל כך נשיות ונעימות. אהבתי גם את האקססוריז שמשתלבים נפלא עם הפריטים בקולקציה ומשלימים את המראה.


אהבנו פחות: הקולקציה יכולה להיראות, במבט ראשון, צרה מאוד ופונה רק לחובבי האתניות והפולקלור. בכך הם מפספסים את הנשים ה“מרובעות” יותר שיתקשו להתחבר לשמלות כבדות מקטיפה כחולה או פרטי צמר במראה אוברסייז.


טווח מחירים: 99.90־1,199 שקל.


להשיג בחנויות הרשת



אסופה של פריטים עם אופי ןנוכחות. מתוך קולקציית סתיו-חורף של H&M. צילום: הנס מוריץ
אסופה של פריטים עם אופי ןנוכחות. מתוך קולקציית סתיו-חורף של H&M. צילום: הנס מוריץ



טרנד אקזוטי


קולקציית סתיו־חורף 2016 של רשת האופנה Desigual כבר עלתה למדפים, והעונה היא מתמקדת בכמה טרנדים עיקריים. בעונה זו, ההדפסים המזוהים עם הרשת עוצבו בהשראת תרבויות אקזוטיות. הדפסים אלה מגיעים בצבעים מעולם הטבע, כמו ירוק, כחול עמוק ומעט אדום. העונה שמו דגש ב־Desigual גם על קטגוריית הג’ינסים, שנראית צבעונית מאי־פעם עם רקמות מיוחדות, טלאים, פייטים וחרוזים. כל אלו יוצרים לג’ינסים מראה אתני ייחודי. בצד כל הצבעוניות, הרשת מציעה גם קולקציה בשחור לבן, אשר מתאימה מאוד ליצירת מראה אלגנטי יותר. מלבד בגדים, העונה תוכלו למצוא שם גם את קולקציית הנעליים של הרשת, שכוללת סניקרס, מגפיים ונעלי עקב, ואת קולקציית האקססוריז שכוללת בעיקר תיקים.


אהבנו: בעינַי הדבר הכי טוב בקולקציית החורף של Desigual, הוא הדנים שלה. אף שרקמות וטלאים יכולים להיראות מוגזמים וקיטשים, הם הצליחו לשלב אותם בצורה נפלאה בבד הג’ינס. דבר נוסף מאוד מוצלח, הוא קולקציית המעילים שפשוט שוברת את המונוכרומטיות ומאפשרת לנשים להתפרע בצבעוניות.


אהבנו פחות: הכי פחות התחברתי להדפסים הפרחוניים, שמשום־מה מסרבים לעזוב. הייתי שמחה שלפחות בחורף, נראה מהם פחות.


טווח מחירים: 179־939 שקל.


להשיג בחנויות הרשת


מתוך קולקציית סתיו־חורף של Desigual. צילום: יח"צ
מתוך קולקציית סתיו־חורף של Desigual. צילום: יח"צ



קצרים


על גברים ואופנה
אנחנו מדברים הרבה בארץ על נשים ואופנה, אך שומעים מעט מאוד על אופנת גברים. לא עוד. ביום חמישי (15.9) תיפתח תערוכת ״ארון הבגדים הגברי״ - תערוכת איורי אופנה מעשה ידיהם של מעצבי אופנה ישראלים שאוצר אפי אליסי. התערוכה תוצג במוזיאון פרסלר בתל אביב, וישתתפו בה מעצבי אופנה מובילים, ובהם ירון מינקובסקי, אלירן נרגסי, יוסי קצב למותג Sketch, מעוז דהאן למותג Nouveau rich dog, מוני מדניק, דורון אשכנזי, ג'ניפר קים, טל שטרן למותג Bamoss Square, עמי סנסורי למותג Monami, ליאת זרמון, איזק רוזנבאום למותג Izak Men Wear, Castro Men ובגיר. התערוכה בשיתוף עם “יקב היוצר” וכחלק מאירועי ״אוהבים אמנות. עושים איור״ של עירית תל אביב־יפו.


20:00, וולפסון 54, תל אביב. הכניסה חופשית

עמי סנסורי למותג Monami, אופנה
עמי סנסורי למותג Monami, אופנה


גרביים בשק
אומנם הקיץ עדיין לא מראה סימני שבירה, אך כבר אפשר לראות ניצנים של נשים וגברים במגפונים, וכמובן בסניקרס. מה שאומר ששוב אנחנו צריכים לגרוב גרביים, וגרוע מכך, לכבס ולאתר אותם אחר כך בהררי הכביסה. ברשת ג’ק קובה מנסים להקל את הבעיה הקטנה אך המעצבנת, עם שק כביסה קטן ובעל רוכסן העמיד לשימוש במכונת כביסה.


מחיר: 50 שקל, להשיג בחנויות ג'ק קובה

שק לגרביים של ג'ק קובה. צילום: אבי ולדמן
שק לגרביים של ג'ק קובה. צילום: אבי ולדמן


מתגלגלים ליריד
חודש ספטמבר מוכר אצל חובבי האופנה כחודש הירידים. הסטייליסטית לימור כץ מתחברת למגמה עם Sheek.Me - יריד אופנה מתגלגל שיעבור במהלך החודש במספר ערים ויארח מעצבות ישראליות שיציגו פרטי אופנה, הנעלה, תכשיטים, תיקים ואקססוריז, כלי בית ומתנות לחגים. ירידי האופנה ידלגו בין כפר סבא, רחובות ואורנית.


כפר סבא – בימים שישי (16.9) וראשון (18.9).
רחובות - ביום שלישי הבא (20.9). אורנית - ביום שישי הבא (23.9).
פרטים נוספים: www.Sheek.me

שמלה של המעצבת רחל חריף, להשיג ביריד Holoday Trends, אופנה. צילום: שי שגב
שמלה של המעצבת רחל חריף, להשיג ביריד Holoday Trends, אופנה. צילום: שי שגב