דרך הבשמים: סופם של חגי תשרי הוא בהחלט הזדמנות טובה לרענן את ארון הבשמים או לפנק את המארחים המותשים. אז מה מחכה לנו על המדפים? הנה הרשימה המלאה: 



לנשים


1. Chanel Nº 5 L’eau – הבושם, שהשראתו נלקחה מאותו בושם האייקוני הנושא את השם Chanel Nº 5 - מתגאה בריח פרשי וקליל עד מאוד. לילי רוז דפ, הבת של והפרזנטורית, בהחלט תורמת משב רוח רענן התואם את רוח הבושם. הוראות שימוש: להשפריץ יום־יום, כל היום. מסוג הריחות שבא לך לטבול בהם שוב ושוב. המחיר: 835 שקל ל־100 מ"ל.



2.McQueen Eau de Parfum הבושם החדש לאישה מבית האופנה אלכסנדר מקווין. ניחוח מודרני וסקסי בנשימה אחת. מסוג הבשמים שכיף לפתוח איתם את היום - וגם לסגור אותו. המחיר: 83 דולר ל־50 מ״ל, בלעדי בג׳יימס ריצ׳רדסון דיוטי פרי.



3.Carolina Herrera - Good Girl אריזתו הנשית של הבושם החדש מבית קרולינה הררה – נעל סטילטו – לא עולה בקנה אחד עם המשפט הידוע “אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו״. הן האריזה והן הניחוח סקסיים ונשיים עד מאוד. ניחוח דומיננטי שמתאים יותר לערב. המחיר: 549 שקל ל־50 מ״ל.



4. Givenchy - Dahlia Divin Le Nectar De Parfum - הבושם השלישי בסדרתה של Dahlia Divin, אשר נחשב לגרסת ההוט־קוטור שלה. והניחוח? פירותי ודומיננטי, כזה שישאיר אחרייך שובל מסובב ראשים. המחיר: 387 שקל ל־50 מ״ל.



5. DKNY - Be Tempted – מהדורה סתווית לסדרת בושמי “התפוח״ של דונה קארן. ניחוח סקסי שלא ישאיר אף אחד אדיש. לריח יש אלמנטים אוריינטליים שנותנים לו טוויסט מעניין. המחיר: 179 שקל (במבצע עד סוף אוקטובר) ל־50 מ״ל.



6. Stella McCartney - Pop EDT -
ניחוח השולח קריצה לדור המילניאלס (דור “המילניום״ או דור ה־Y - ראו ערך לורדס, בתה של מדונה המופיעה בקליפ הפרסומת) ומריח מרעננות אין קץ. אלא שבדיוק כמו הנעורים שמתנדפים להם ביעף, כך גם הניחוח. המחיר: 465 שקל ל־50 מ״ל.



7. Jo Malone - Basil & Neroli - עוד בושם מבית היוצר של ג׳ו מלון, מותג שניחוחותיו יוצאים מגדר הרגיל ושמתהדר


בחשיבה מחוץ לקופסה. על הפרק: בזיליקום ונרולי - ניחוח שבוודאי יגרום ללא מעט הרמת גבות. עם זאת, זהו אחד הבשמים המרעננים לעונה.


המחיר: 520 שקל ל־100 מ״ל



8. Calvin Klein - Deep Euphoria - ניחוח שלא מזכיר ולו במעט את הגרסה המקורית של 2005. גרסת 2016 מתהדרת בריח פירותי, עמוק ועשיר. הוראות שימוש: לרסס ולשמור. המחיר: 199 שקל ל־50 מ״ל



9. Yves Saint Laurent - Black Opium Nuit Blanche - אם את מחפשת ניחוח דומיננטי, כזה שנותן פייט לכל שאר הניחוחות בסביבתך –


זה הבושם שלך. הריח עצמו? תחשבי שיק רוקיסטי מהול בנשיות מתפרצת. המחיר: 511 שקל ל־50 מ״ל





לגברים


1. John Varvatos - Artisan Blu - אם אתה גבר שאוהב ניחוחות מתובלים שמשאירים אחריהם שובל נעים, זאת הבחירה הנכונה לך. והריח עצמו?


ים־תיכוני מובהק. המחיר: 199 שקל ל־100 מ״ל  בסופר־פארם




2. Uomo The Red - Trussardi בושם עם ארומה ספייסית שנותנת תחושת רעננות. הבושם נשאר לאורך זמן, וזה יתרון גדול. המחיר: 499 שקל ל־100 מ״ל.



3. Monsieur le Prince Elegant ניחוח גברי חדש שמצטרף לסדרת הבשמים של המותג. ניחוח שיתחבר נפלא לגברים שאוהבים ריחות רעננים וקלאסיים. המחיר: 119 שקל ל־100 מ״ל.



4. THIS IS HIM -  Zadig & Voltaire ניחוח אדג׳י לגברים שאוהבים להיות מעודכנים אופנתית. הניחוח משלב חספוס מצד אחד ואלגנטיות מצד שני.


המחיר: 500 שקל ל־100 מ"ל.





צילומים: סטודיו ITF, יח"צ