החורף בעיני לא היה נסבל, אלמלא היו בו כמה הנאות אופנתיות כמו חזרתו של הצבע הסגול אל ארון הבגדים שלנו. הסגול, שהוא אחד הצבעים המעניינים ביותר בפלטה, לא מצליח לשמור על עקביות לכל אורך השנה, והוא מבליח לצערי רק בחורף, או כשאנחנו רואים קולקציות בהשראת שנות ה-70. העונה ניתן לראות שהמעצבים הלכו על כל הקופה והם מציגים לנו פלטת גוונים רחבה שנעה בין כל גוני הסגול. החל מוורדרד עם נגיעות סגלגלות, דרך צבע הלילך ועד הסגול העמוק, שהוא היחיד שאנחנו רואים בדרך כלל בעונה הקרה (ולו רק בזכות הקטיפה החורפית).



שמלה של קארן אוברזון



משחקי הגוונים הסגולים מאפשרים לנו ליצור לוקים שונים, חלקם רכים וחלקן נוקשים יותר, והכל בזכות בחירת הגוון הנכון לנו. כמובן שהסגולים הרכים (לילך, למשל) מתאימים מאוד לטרנד צבעי הפסטל שמאוד פופולרי החורף, והם מאפשרים לנו ליצור מראה רומנטי ומתקתק. מראה זה יכול להשתלב בטבעיות עם פריטים גסים יותר מהמלתחה החורפית, לדוגמה שמלת קטיפה בצבע לילך עם מגפיים וז'קט עור, ולאפשר לנו ליצור לוק אדג'י ומעניין יותר.





צבעי הסגול הכהים יותר לא מצריכים יותר מדי מאמץ, והם ישתלבו נפלא כמעט עם כל צבע אחר בארון. לשמחתי, העונה ניתן לראות שהמעצבים אימצו את הפלטה הסגולה ושילבו אותה כמעט בכל תחום, כך שאפשר למצוא גם עשרות אקססוריז מתאימים להשלמת המראה.