מעצבי האופנה אוהבים לטשטש את הגבולות ולמכור לנו עוד ועוד פריטים שאף פעם לא ידענו שאנחנו צריכים, וכעת לא יכולים לחיות בלעדיהם. דוגמה מובהקת לכך היא טשטוש הגבולות בין שמלה למעיל. וכשהשמלה הופכת למעיל, או בעצם המעיל הופך לשמלה, אנחנו מגלים עולם חדש שבו המעיל או הבלייזר שלנו מקבלים את מלוא תשומת הלב, עד כדי כך שצרכניות אופנה רבות מוותרות על לבישת בגדים תחתונים.



העונה ניתן לראות שהמעצבים לקחו את הנושא צעד קדימה, בכך שהם השתמשו בבדים קלילים יחסית למעילי הצמר שהיו פופולריים בעונה הקודמת ובגזרות שיוצרות סילואט נשי מחמיא ומאפשרות לנו להיות עם ולהרגיש בלי. זאת אומרת שהם יצרו פריטים שמעניקים לנו את הנוחות של השמלות אך עדיין נראים כמו מעילים. העונה ניתן גם לראות שמלות מעיל במגוון אורכים, עם או בלי שרוולים.



כדי לטשטש את הנוכחות של המעיל, המעצבים בחרו להשתמש בכפתורים נסתרים, בחגורות מותניים מאותו בד ובאביזרים מעודנים. בעיני, שמלות המעיל הן פתרון נפלא לימים שבהם אין לנו חשק להתאמץ ופשוט בא לנו לזרוק על עצמנו פריט אחד שייתן לנו טוטאל–לוק מושלם. כמו כן, הן מתאימות מאוד לימים שבהם אנחנו מדלגות בין פגישה לפגישה ורוצות בגד מחמם שייראה יפה ויעזור לנו להיראות אלגנטיות ומעודכנות.


 


סליחה, מי את? שמלת המעיל
סליחה, מי את? שמלת המעיל




שמלת מעיל מ־100% משי, ELIANA באתר גילדת המעצבים, אופנה
שמלת מעיל מ־100% משי, ELIANA באתר גילדת המעצבים, אופנה



GALITA
GALITA



צילומים: דור מלכה, שי פרנקו, רוני כנעני, אלעד חיזקי, זיו שמש, הנס מוריץ, ניר יפה, עדי גלעד, יאיר כרמל, יח"צ