הבחירות האופנתיות של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו הפכו בתקופה האחרונה לנושא חם במיוחד. הסטייליסטית האישית של נתניהו, סנדרה רינגלר, התראיינה היום וסיפקה הצצה להחלטות הלבוש של נתניהו. "מה שהכי חשוב לי עם הגברת נתניהו זה שהלבוש יהיה הכי סולידי והכי יחמיא לה", אמרה רינגלר בראיון ב"תכנית חיסכון". "הבחירה של פריט הלבוש היא תהליך. אנחנו יושבות ביחד, מסתכלות על לוח הזמנים והאירועים להם אנחנו צריכים להתכונן – ולפי זה בונים את הלוקים ואת האאוטפיטים". 

שרה נתניהו עם הסטייליסטית סנדרה רינגלר והשף שגב משה. צילום: ז'אן כהן


רינגלר התייחסה גם לחליפה שבמידה רבה הייתה זו שהפכה את נתניהו לאייקון אופנה חדש – השמלה והז'קט הוורודים שלבשה אשת ראש הממשלה לפגישה עם הזוג טראמפ בוושינגטון. "היה לנו ברור שזה יהיה אירוע מאוד מתוקשר, אירוע מאוד מרגש ולכן החלטנו מאוד להשקיע בזה. הגברת בעצמה בחרה את החליפה הזו. היא בחרה בעצמה את הבד, והתפירה הייתה אישית. לגבי המחירים - מדובר בבד שהוא בד טוב. התפירה עצמה עלתה עוד כמה אלפי שקלים, אבל אני לא יכולה לומר בדיוק".
בשנים האחרונות נתניהו אוהבת להגיע לאירועים רשמיים בבגדי מעצבים ישראלים יוקרתיים. למשל, לאירוע גאלה בהשתתפות ולדימיר פוטין, הגיעה נתניהו עם שמלה כהה שמורכבת מחיתוכי לייזר ורקמות בעבודת יד שתפר עבורה במיוחד אלון ליבנה, שתפר בעבר עבור ביונסה, ליידי גאגא, פריס הילטון וקים קרדשיאן.