עוטף קיץ



כבר מזמן הפנמנו שהגלביות לא הולכות להיעלם מהנוף שלנו, והנה עוד קיץ מגיע ועמו שבים אלינו גם הבדים המתנפנפים. אם נסתכל על קולקציית הקיץ של המותג הוותיק “גלביה”, של מירב הדרי ואתי צאיג, נבחין בשלושה קווים עיקריים: גלביות רומנטיות המתהדרות בבדים לבנים בתוליים המשלבים תחרות ועיטורים, והן מתאימות מאוד למראה ערב ולאירועים מיוחדים; גלביות אורבניות המשתלבות באופן טבעי במראה היום־יום ומתאימות גם לעבודה וגם לשעות הפנאי. האורבניות מתבטאת בבחירת הבדים והעיטורים ובשילובים של בדי ג’ינס ורקמות; לבסוף ישנו קו ה”ריזורט”, שמאופיין בבדים קלילים ודקים מאוד, המתאימים מאוד לחופשות חוף. נוסף לגלביות, יש למותג גם קו של חצאיות נשפכות וצבעוניות בסגנון פולקלור, חולצות דקיקות ושמלות מיני.


טווח מחירים: 690־790 שקלים. להשיג ברוטשילד 1, תל אביב ובקניון ארנה, הרצליה



קלאסיקה מודרנית



קלאסי־מודרני הוא המושג שהייתי מדביקה לקולקציית הקיץ של ראלף לורן. המעצב, שבימים אלה מציג קולקציית קיץ וקולקציית ריזורט, מצליח לשלב בין הלוק הקלאסי והנקי המזוהה איתו לבין נגיעות שיקיות שמשדרגות את הלוק. לצד חולצות הפולו העל־זמניות - שגם הן זכו לשדרוג בזכות עיצוב מחדש של הלוגו – אפשר לראות העונה מגוון שמלות ערב ובהן שילובי חרוזים בעבודת יד, חצאיות משי, חולצות מכופתרות שיושבות מעולה על הגוף ומכנסיים מחויטים. בקולקציה יש נטייה למראה צעיר יותר, וזאת בזכות פריטים כמו ג’ינס קצר עם קרעים, מכנסי בויפרנד עם פאצ'ים וחולצות אובר סייז בצבעי פסטל. לצד אלה תוכלו לראות פריטים ספורטיביים, כמו ז’קטי ספארי וסרבלים.


טווח מחירים: 249־1,450 שקלים. להשיג בקניון רמת אביב וברשת חנויות אמפוריום



שמלות ערב עם שילובים בעבודת יד. ראלף לורן, צילום: יח"צ חו"ל



פאלם ספרינגס סטייל



עיירת הנופש המדברית פאלם ספרינגס זכתה להיות ההשראה לקולקציית התכשיטים של שלומית אופיר. איך עיירת נופש הופכת להיות השראה, אתם בוודאי שואלים. אז הנה הסבר קצר: העיירה, על האקלים, הצבעוניות המדברית והצמחייה, בשילוב הבוהמייניות של האנשים בה, הפכו לפריטים בהשראת קקטוסים וסוקולנטים, דקלים, ערסלים, כמו גם פריטים בסגנון בוהו שיק בצבעוניות קיצית. התכשיטים בקולקציה מגיעים בכסף ובציפוי זהב, אליהם מצטרפת צבעוניות קלילה של צהוב בננה, תכלת, ורוד וסגלגל. התכשיטים משלבים פאייטים, זמש, חרוזי זכוכית, חרוזי מיוקי יפניים ועוד מגוון חרוזים בסגנונות שונים.


טווח מחירים: 88־290 שקלים. להשיג ברשת חנויות שלומית אופיר


כסף וציפוי זהב בשילוב מגוון חרוזים. שלומית אופיר, צילום: ינאי יחיאל



כאן במערב



קולקציית אביב־קיץ של מותג הנעלים ניין ווסט מאופיינת בניגודים. מצד אחד, לוק רומנטי ומצד שני, נעליים עם טוויסט אדג’י מגניב. הטרנדים המובילים בקולקציה הם כמובן “הקרוז” בהשראת חופשות השייט, הסגנון הטרופי שמגיע בצבעוניות עליזה, סגנון אתני ומראה טבעי. את הסגנונות האלו תוכלו לראות בכל דגמי הנעליים, מהסליפרס, דרך נעלי עקב היומיומיות ועד נעלי הערב. העקבים שנראה העונה הם בעיקר הצ’אנקי העבים, הסטילטו הקלאסיים והעקבים השטוחים שאהובים מאוד בקיץ. מבחינת צבעוניות ובדים נראה הרבה עור, בדי ג’ינס, הדפסי פרחים, בדים מחוררים, בדי סאטן ופרנזים ושילובי אבנים, כולם מגיעים בגוני ניוד, ורוד, צהוב, כחול רויאל, שחור, אדום, לבן וצבעים מטאליים.


טווח מחירים: 299.90־549.90 שקלים. להשיג בסניפי הרשת


הרבה עקבי צ'אנקי, ויין ווסט, צילו: יח"צ חו"ל



מיני מי



יש נשים שאוהבות להלביש את הבנות שלהן בבגדים שדומים לשלהן, ולכן מה הפלא שהגיעה העת שכל המשפחה תלבש אותו דבר? לשמחתנו, הפעם מדובר רק בפיג’מות. דלתא השיקה לאחרונה קולקציית קפסולה, שתימכר בלעדית באתר האונליין שלה. בין הפריטים בקולקציה אפשר למצוא פיג’מות נשים וגברים, ילדים וילדות ועליהן כיתוב בזהב, כדי שתזהו בקלות מה של מי: QUEEN, KING, PRINCE, PRINCESS



משפחה תואמת. דלתא, צילום: יריב פיין וגיא כושי



טווח מחירים: פיג’מת ילדים - 59 שקלים, פיג’מה במידות xs־xxl ב־99 שקלים. להשיג באתר www.delta.co.il