נשיות על־זמנית



מאיה נגרי מקבלת את העונה החמה בקולקציה שעושה חשק לצאת לחופשה בלי מעצורים. תוך כדי שמירה על הקו העל־זמני שלה, נגרי מצליחה ליצור פריטים שיקיים ומודרניים. ההשראות שלה העונה שאובות מחיי הלילה של שנות ה־20, מבגדי העבודה של שנות ה־40 (סרבלים) ומהלבשה תחתונה.


כשבוחנים את הקולקציה שלה אפשר לראות שהיא שמה דגש על משחקי שקיפות, המתאפשרים בזכות השימוש בבדי קרפ. יש בה גם התייחסות מיוחדת לבדי הפליסה הרומנטיים, המקבלים טיפול עדין ומגיעים בגזרות נשיות ומחמיאות. בד נוסף שמקבל התייחסות בולטת הוא הג'ינס, המגיע בשטיפות שונות.



העונה אפשר לראות גם מגוון רחב של פריטים המשלבים הדפסי פסים אסימטריים, שמלות לנז'רי דקיקות ומחמיאות ואוברולים נשיים בגזרה מושלמת. מכיוון שרוב הצבעים בקולקציה נעים על הקו הרך, לא תוכלו להתעלם מהנגיעות של הכתום המלוות אותה והופכות אותה לסופר־טרנדית.


טווח המחירים: 390־2,890 שקל. להשיג בסניפי החברה


בלרינה על הגובה


עונת הסנדלים שוב הגיעה - וזה הזמן להחזיר את הצבע לכפות הרגליים. מותג נעלי הנוחות הבריטי Clarks משיק קולקציית קיץ, תוך שהוא ממשיך בקו המשלב אופנה עם נוחות. בקולקציה החדשה אפשר לראות דגמים רבים של נעלי סירה בהשראת הבלרינות, חלקן בצבעוניות קלאסית וחלקן בלוק מתוחכם יותר, המשלב עורות איכותיים, רפידות נוחות ואפילו הדפסים פרחוניים.



לצד נעלי הבלרינות אפשר לראות גם אינטרפרטציה חדשה לנעלי אוקספורד האהובות, המגיעות העונה עם תוספת של שני אבזמים, בצבעים חום ושחור. עוד נעליים בולטות בקולקציה הן המוקסין, המגיעות בחיתוך אחורי גבוה ממה שאנחנו רגילים לראות ועם סוליה צרה, המשווה מראה של כפות רגליים צרות יותר. הצבעוניות השלטת העונה נעה מצבעי פודרה קלילים, דרך ירוק, כחול, לבן ועד שחור, כמובן.



שילוב של אופנה עם נוחות. קלארקס, צילום: יח"צ


טווח המחירים: 399־899 שקל. להשיג בסניפי הרשת



שיק אתני



מעצבת התכשיטים סיון מלדסי, היוצרת תחת השם Sivanika, מציגה בימים אלו קולקציה חדשה הכוללת מגוון שרשראות בהשראת הטבע, הים והאדמה. מוצריה עשויים מחומרי גלם איכותיים ומשלבים מגוון סגנונות, בעיקר אתני, טקסטורות וצבעים. בין היתר, מלדסי בוחרת להשתמש בחומרים כמו עץ, פנינה, צדפה, אבני לבה צבעוניות, אבני חן, חרוזי זכוכית, אבני טורקיז ועוד. כל החומרים האלו מגיעים בצבעם הטבעי, אך גם בצבעים דומיננטיים: כתום, צהוב, ירוק, כחול, שחור ולבן. הפריטים הבולטים בקולקציה הם שרשראות החרוזים המסיביות, שעל אף הדומיננטיות שלהן, מתאימות ליום וללילה ומשדרגות כל הופעה, החל מטי־שירט לבנה ועד שמלת ערב.



מתאים ליום וללילה. sivanika, צילום: יח"צ


טווח המחירים: 60־160 שקל. להשיג באתר המעצבת או בטלפון 050-4588419



אחוות הג'ינס



אין תקופה בשנה שלא מתאימה לג'ינס, בין שחם בחוץ ובין שקר בחוץ. ואין תקופה בשנה שלא מתאימה להצטיידות בג'ינס חדש. בימים אלה משיקה רשת לי קופר קולקציית קיץ שבה שמו דגש על "נון דנים", מכנסי אריג מבד נושם ונעים במראה קליל המותאם לאקלים הישראלי. הבדים מגיעים בגוני זית, חול, פחם ונייווי. בקולקציה החדשה תוכלו למצוא גם מכנסי ג'ינס במגוון צבעים: מכחול בהיר, דרך גוני האפור ועד השחור־פחם הפופולרי מאוד בתקופה האחרונה, וגם שטיפות שונות שמוסיפות צבע. אבל זה לא רק הצבע: האריגים זוכים לטיפולים ולשדרוגים, אם בסיומות הגזורות של קו הקרסול ואם ברקמות, בקרעים ובתוספות של ניטים.



כמו בעונות קודמות, לי קופר ממשיכה עם הדגם האהוב של הגזרה הגבוהה "לולה"; עם דגם "פרל", הסופר־סקיני; ועם ה"סופר־רייב", סקיני בגזרה נמוכה שלדעתי רק הישראליות עוד ממשיכות ללכת בו. לצד אלה תוכלו למצוא גם גזרות בויפרנד וגירלפרנד משוחררות. הקולקציה כוללת גם ליין טי־שירטים, טופים, שורטים, חצאיות ג'ינס ונעליים.



טיפול נכון בבדים. לי קופר, צילום: דודי חסון



טווח המחירים: 59.90־299.90 שקל. להשיג בסניפי הרשת


כחול עמוק



בימים אלה הגיעה לארץ קולקציית משקפי השמש של בית האופנה LANVIN, המשווק בארץ על ידי חברת לפידות מדיקל. וכמו תמיד, היא נראית קלאסית אך מודרנית. העונה אפשר למצוא דגמים ייחודיים המשלבים מסגרות מתכת דקות, המקבלות את השראתן מעולם התכשיטים ומעוצבות באופן ייחודי כך שהן יוצרות תחושה של תלת־ממדיות. נוסף על זה, החברה מציעה דגמים קלאסיים עם מסגרות אובר־סייז, הדפסים, מסגרות אצטט וגם מסגרות המגיעות בצבע כחול, המזוהה עם המותג.



השראה מעולם התכשיטים. לנווין, צילום: יח"צ חו"ל


טווח המחירים: 1,500־4,200 שקל. להשיג בבוטיקים וברשתות המשקפיים