חג המים היה עבור רבים מאיתנו הזינוק לעונת הים, ולכן זה הזמן לדבר סוף־סוף על מה שחשוב באמת: בגדי ים. בגד הים הוא כבר מזמן לא רק פריט לבוש, אלא עוד דרך עבורנו, הנשים, להציג את השעות הרבות שבילינו בחדר כושר ובהימנעות מפחמימות (או שלא). מצד שני, זו עוד דרך להעצמה נשית ולהראות לעולם שאנחנו לא מסתתרות ומסתירות כלום.



ומכיוון שהעולם מתחלק לשניים, ביקיני ושלם, גם המדור שלנו מצטרף לחלוקה והשבוע יוקדש כולו לבגד הים השלם. אם אתן ממחנה הביקיני, אל תדאגו, פשוט תצטרפו אלינו גם בשבוע הבא.



אז ליקטנו עבורכן את הטרנדים הלוהטים של העונה: הקיץ הזה תלבשי לבן ולא רק מתחת לחופה. בגדי הים הלבנים הם להיט, בעיקר אחרי שתעבדו על השיזוף. עוד שני צבעים חזקים הקיץ הם האדום והצהוב - שהולך נפלא לבדו וגם בשילוב עם פרינטים אחרים.



רשימת בגדי הים המלאה. כבר מזמן לא רק פריט לבוש. צילום: יח"צ
רשימת בגדי הים המלאה. כבר מזמן לא רק פריט לבוש. צילום: יח"צ



טרנד בולט נוסף הוא השרוולים הארוכים. אומנם ראינו אותם כבר בעונה שעברה, אך הקיץ הם תופסים מקום רב יותר - ולא רק משום שהם מגניבים ונראים קצת שונה בנוף.



טרנד נוסף ולא פחות חשוב הוא משחקי השקיפויות. כפי שתראו בחנויות, יש המון בגדי ים שמשלבים בדים שונים, מה שיוצר משחק מעניין. עוד משהו שאי אפשר להתעלם ממנו הוא ההדפסים והכיתובים המגניבים, שהופכים את הבילוי בחוף הים להרבה יותר כיפי. 