רומנטיקה מחוספסת 
הנשים של מייקל קורס נראות הקיץ זוהרות מתמיד. הקולקציה, שמשלבת צבעי קיץ חמים, ובהם צהוב־חמנייה וגוונים חומים, מתמקדת גם בהדפסים פרחוניים, רקמות וטקסטורות מעניינות, ששולחות אותנו היישר לשנות ה־70. בקולקציה אפשר למצוא חולצות ושמלות "אוף דה שולדרס", וחצאיות נשפכות, שמשתלבות בהרמוניה עם פריטים במראה מחויט ובסגנון צבאי. לצד הבגדים ישנה קולקציית תיקים שבה בולטים כמה דגמים, כמו תיק עם טלאי ז'מש או תיק בוהמי ומעוגל המשלב גדילים. את הגדילים אפשר למצוא גם בקולקציית הנעליים של המעצב, שבה גם מככבים כפכפים בלוק בוהמייני.

טווח מחירים: 199־2,690 שקלים


להשיג בחנויות המותג וברשת פקטורי 54

שולחת אותנו היישר לשנות ה-70. צילום: יח"צ


 
הון אנושי
מתברר שפארל וויליאמס לא חייב לעשות מוזיקה כדי לרגש אותנו: די להביט בשיתוף הפעולה החדש עם חברת אדידס כדי לגרום לנו לרצות לרקוד. וויליאמס ואדידס  אחראים לקולקציה מדליקה וצבעונית במיוחד, שנותנת טוויסט עדכני לנעלי סטן סמית, שהכי מזוהות עם אדידס. והיא לא רק מדליקה, יש מאחוריה מסר.
 
וויליאמס כבר מזמן לא עוסק רק במוזיקה; הוא מתמקד בקידום תמיכה בזכויות אדם. בשל כך הקולקציה שהוא ייצר נושאת את הסימן Hu (קיצור של Human). את האמירה החברתית שלו הוא מקדם גם באמצעות שילוב צבעים שונים שאינם קשורים זה לזה; כלומר כמו הצבעים, גם בני האדם השונים יכולים להתחבר. כעת הוא מציג את נעלי סטן סמית במראה נועז, בלוק ספורטיבי מחומרים קלים. לנעליים בעיצובו יש מראה דמוי גרב עם רשת נושמת בצבעי ורוד, כחול וירוק.

טווח מחירים: 449.90־649.90 שקלים

להשיג בחנויות המותג


פארל ווילאמס עם נעלי סטן סמית החדשות. צילום: יח"צ

 
תנועה סתווית 
אף על פי שחם מאוד בחוץ, יש מי שכבר מציג קולקציות לעונת סתיו־חורף. אחת מהם היא הגר אלמביק, מעצבת המותג אלמביקה. לדבריה, את ההשראה לקולקציה החדשה קיבלה לאחר שתמונת אינסטגרם תפסה את עינה. התמונה, ששילבה משחקים של חושך־אור ותנועתיות של בד, הזכירה לה את הדנ"א שעומד מאחורי המותג שלה. העיסוק באור ובחושך הוביל אותה לעיר האורות פריז, שם צילמה את הבגדים החדשים בקולקציה. 
 
הבגדים, שמתאימים לכל שעות היום, מתמקדים בעיקר בתנועתיות של הבד, בשחרור ובתחכום. אפשר לראות העונה שמלות באורכים שונים ושימוש בבדים צבעוניים, חלקם וינטג'. בקולקציה יש מגוון של עליוניות ומעילים, והדגש הוא על בחירה בצבעים דומיננטיים, שיאירו את הלובשת.

טווח מחירים: 398־1,100 שקלים

להשיג ברשת חנויות אלמביקה 

תנועתיות של בד. אלמביקה. צילום: מאיר כהן


 
חדשות
קונים מהר

אף שרובנו לא יכולים לוותר על נעלי האצבע הקיציות, אי אפשר שלא להתרגש מהפופ־אפ הקיצי של בוטיק Not For Sale. במהלך חודש אוגוסט מציג הבוטיק קולקציית קיץ, דגמים נדירים ודגמים אהובים שאזלו מהמלאי של מותג הסניקרס SUPERGA. הדגמים המיוחדים מוצעים בהנחה, והדגמים החדשים נמכרים במחירי השקה מיוחדים.

SUPERGA הוא מותג שאהוב על סלבריטאיות כמו קייט מידלטון, קייטי הולמס, ג'סיקה אלבה ומישל אובמה, ובאופן טבעי גם עלינו. העונה חבר המותג לדוגמנית והמוזיקאית Pyper America Smith ומציג קמפיין בכיכובה.

טווח מחירים: 249־499 שקלים

SUPERGA POP UP יפעל עד 31 באוגוסט ברחוב בעלי מלאכה 3, תל אביב 

צילום: יח"צ .SUPERGA

 
היהלום הראשון שלי

הילה הפלס, מעצבת תכשיטים ובעלת המותג "תכשיטי הילה", יצאה בקולקציה מינימליסטית לנשים שרק מתחילות את דרכן בעולם התכשיטים והיהלומים. בקולקציה שלה הפלס משתמשת בזהב לבן או צהוב, ב־14 וב־18 קראט, וביהלומים. היא שמה דגש על עיצוב בקווים אסתטיים ועל צורות גיאומטריות. הקולקציה שלה כוללת טבעות, עגילים, שרשראות וצמידים.

טווח מחירים: 800־4,200 שקלים

להשיג בתכשיטי הילה, בורסת היהלומים, רמת גן 

תכשיטי הילה. צילום: עומר דורון