אופנה לכל: בימים אלה עומלות חברות האופנה על הצגת קולקציות הסתיו הקרובות, ובין הראשונות להציג את מרכולתן היא רשת גולף, שמקפידה העונה על קולקציה שפונה לכולם ולכולן. איך היא עושה זאת? על ידי התמקדות בפריטים קלאסיים ופחות טרנדיים, שמתאימים לטווח רחב יותר של גיל. מה שעומד מאחורי הקולקציה הוא המכנה המשותף של כולנו: היכרותנו עם גופנו, כך שכל אחד יכול לקחת בגד ולגרום לו להיראות כמו שהוא רוצה. בשל כך בחרה הרשת להציג פריטים על־זמניים, אך עדכניים. הקולקציה הנשית מתמקדת בגוונים פודרה ובז’ ובבדים רכים המשתלבים בשמלות בוהו שיק ותחרה, סריגים מנחמים, מעילי טרנץ’ ועוד. הקולקציה הגברית מתכתבת עם זו הנשית, וגם בה ישנם סריגים, ז’קטים בלוק אירופי, מכנסי ג׳ינס וחולצות מכופתרות.
מחירים: 29.90־1,190.90 שקלים, להשיג בחנויות הרשת.

רשת גולף מתמקדת בפריטים קלאסים ופחות טרנדים. צילום: רונן פדידה
רשת גולף מתמקדת בפריטים קלאסים ופחות טרנדים. צילום: רונן פדידה
 

יפות בוורוד
 
לקראת חודש המודעות לסרטן השד שיתקיים באוקטובר, חברה רשת ההלבשה התחתונה ג'ק קובה לאסתי לאודר, ויחד הן משיקות פרויקט להעלאת המודעות לחשיבות ביצוע בדיקת שד מוקדמת לצורך הצלת חיים. במסגרת שיתוף הפעולה תציע ג'ק קובה קולקציית Pink Ribbon של פריטים בוורוד. 30% מהסכום שייאסף ממכירת הקולקציה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. כמו כן, לרגל חודש המודעות יוצעו בייבי דול וכותנות לילה מסאטן ב־50% הנחה. לקמפיין שמלווה את הקולקציה גויסו מובילות דעה רבות, ובהן סנדי בר, חן אמסלם, עדי שילון, רונית יודקביץ', דנה זרמון, מירב פלדמן, סנדרה רינגלר, אפרת גוש, שי מיקה יפרח, נסרין קדרי, דנית גרינברג, עינת ארליך, אדל בספלוב, עמית פרקש ואחרות. 
הפעילות תחל ב־12 בספטמבר ותסתיים בסוף אוקטובר
  
המנהל האמנותי של ג'וצי עם ניחוח חדש בעיצובו. צילום: יח"צ חו"ל
המנהל האמנותי של ג'וצי עם ניחוח חדש בעיצובו. צילום: יח"צ חו"ל

פריחה נשית
המנהל האמנותי של גוצ'י, אלסנדרו מיקלה, מציג ניחוח חדש בעיצובו. GUCCI BLOOM הוא למעשה תמצית הפילוסופיה שעומדת מאחורי בית האופנה היוקרתי: חופש, אותנטיות ופריחה, שכל אישה חווה בשלב כזה או אחר בחייה. “רציתי ליצור בושם עשיר, פרחוני ולבן, ניחוח אמיץ שלוקח אותך ישירות לגן מלא פרחים וצמחים. הגן יפה בעיניי בדיוק כמו אישה: צבעוני, פרוע, מגוון”, מתאר מיקלה את הניחוח.
 
כשמריחים את הבושם אפשר לחוש את הרבגוניות והפרחוניות שלו: שילוב של פרחים מתקתקים עם רעננות של עלי כותרת ירוקים. כל אלה נכנסים לתוך בקבוק בצבע ורוד־פודרה עם התווית של גוצ’י בשחור. אריזת הקרטון שעוטפת את הבושם מצופה במעין הרבריום, בד שעליו הודפסו דוגמאות של עלים ופרחים.
 
מחיר:
379 שקלים ל־50 מ"ל, 499 שקלים ל־100 מ"ל.

קולקציית הקפסולה של וונס וקרל לגרפלד. צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של וונס וקרל לגרפלד. צילום: יח"צ
  
 
החיים בשחור ולבן
 
המעצב קרל לגרפלד חובר ל־Vans, והתוצאה היא קולקציית הקפסולה Vans x KARL LAGERFELD, שתפתח את עונת הסתיו. הנשים ישמחו לשמוע שהקולקציה מיועדת להן, והיא כוללת 12 פריטים המציעים פרשנות חדשה לדגמים הקלאסיים של המותג. בקולקציית הקפסולה תמצאו פריטים בשחור ולבן בלבד, ובהם טי־שירט, סווטשירט, תיק גב מעור, כובע בדוגמת משבצות ועוד.
 
הקולקציה נחשפה בתצוגת הטרנדים Bread & Butter שנערכה בתחילת החודש בברלין, והיא תימכר בבוטיקים של קארל לגרפלד ובחנויות נבחרות של Vans. אצלנו היא תימכר בחמש מחנויות המותג ובחנויות סטורי. 
טווח מחירים: 239־1,399 שקלים.

קולקציה מיוחדת של חולצות חג מכופתרות בבגיר. צילום: אלון ראובני
קולקציה מיוחדת של חולצות חג מכופתרות בבגיר. צילום: אלון ראובני

 
הזדמנות חג 
ראש השנה הקרב והחגים שאחריו הם הזדמנות להתחדשות, גם עבור גברים שלא אוהבים שופינג. רשת בגיר, למשל, מציעה קולקציה מיוחדת של חולצות חג מכופתרות. החולצות הקלאסיות מגיעות בגזרות שונות (מגזרת סלים ועד גזרה ישרה), בגוונים בהירים ובהדפסים מעודנים. בין שלל החולצות אפשר למצוא גם חולצות מבד כותנה שלא מתקמט וחולצות העשויות מסיבי במבוק, אשר בייצורן מבזבזים פחות מים, ולכן הן יותר אקולוגיות.
טווח מחירים: 199־329 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.