לקראת חודש המודעות לסרטן השד שיתקיים באוקטובר, חברה רשת ההלבשה התחתונה ג'ק קובה לאסתי לאודר, ויחד הן משיקות פרויקט להעלאת המודעות לחשיבות ביצוע בדיקת שד מוקדמת לצורך הצלת חיים. במסגרת שיתוף הפעולה תציע ג'ק קובה קולקציית Pink Ribbon של פריטים בוורוד. 30% מהסכום שייאסף ממכירת הקולקציה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. כמו כן, לרגל חודש המודעות יוצעו בייבי דול וכותנות לילה מסאטן ב־50% הנחה. לקמפיין שמלווה את הקולקציה גויסו מובילות דעה רבות, ובהן סנדי בר, חן אמסלם, עדי שילון, רונית יודקביץ', דנה זרמון, מירב פלדמן, סנדרה רינגלר, אפרת גוש, שי מיקה יפרח, נסרין קדרי, דנית גרינברג, עינת ארליך, אדל בספלוב, עמית פרקש ואחרות.
הקולקציה נחשפה בתצוגת הטרנדים Bread & Butter שנערכה בתחילת החודש בברלין, והיא תימכר בבוטיקים של קארל לגרפלד ובחנויות נבחרות של Vans. אצלנו היא תימכר בחמש מחנויות המותג ובחנויות סטורי.
ראש השנה הקרב והחגים שאחריו הם הזדמנות להתחדשות, גם עבור גברים שלא אוהבים שופינג. רשת בגיר, למשל, מציעה קולקציה מיוחדת של חולצות חג מכופתרות. החולצות הקלאסיות מגיעות בגזרות שונות (מגזרת סלים ועד גזרה ישרה), בגוונים בהירים ובהדפסים מעודנים. בין שלל החולצות אפשר למצוא גם חולצות מבד כותנה שלא מתקמט וחולצות העשויות מסיבי במבוק, אשר בייצורן מבזבזים פחות מים, ולכן הן יותר אקולוגיות.